اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203107313322868
در دسترس نیست

بهترین موسسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان در تهران!

کد: 140203107313322868

، (اخبار رسمی): دانش آموزان هر ساله در مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برای تحصیل در مدارس ممتاز و برتر، در آزمون ورودی این مدارس شرکت می‌کنند.

بهترین موسسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان در تهران!
بهترین موسسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان در تهران!
بهترین موسسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان در تهران!
بهترین موسسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان در تهران!
بهترین موسسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان در تهران!
بهترین موسسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان در تهران!

مدارسی همچون تیزهوشان و برخی از غیرانتفاعی‌های برتر از جمله این مدارس هستند که دانش آموزان برای قبولی در آن باید تلاش و کوشش فراوانی از خود نشان دهند. در این بین دانش آموزانی موفق به قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان و مدارس برتر خواهند شد که برنامه ریزی خوبی داشته باشند. یکی از بهترین راهکارها برای قبولی در تیزهوشان، شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان ششم و نهم است. امروز در این مطلب قصد داریم ابتدا به شرح مختصری از این مدارس برتر بپردازیم و سپس معیارهای انتخاب بهترین موسسه و آموزشگاه تیزهوشان را با هم بررسی کرده و در پایان بهترین موسسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان در تهران را به شما معرفی نماییم، پس همراه ما باشید.

چرا تحصیل در مدارس برتر اهمیت دارد؟!

ممکن است برخی از اولیا این سوال را داشته باشند که چرا باید فرزندشان در مدارس برتر تحصیل کند و اگر در مدارس عادی تحصیل کنند چه تفاوتی ایجاد می‌شود؟ برای پاسخ به این سوال کافی است آمار نفرات برتر در کنکور سال گذشته و مدارس این نفرات را بررسی کنیم؛ جالب است بدانید که حدود 72% نفرات برتر آزمون کنکور در مدارس استعدادهای درخشان یا همان تیزهوشان تحصیل داشته اند؛ در رده بعدی و با اختلاف زیاد مدارس غیرانتفاعی برتر هستند که حدود 22% از دانش آموزان برتر در آن‌ها تحصیل می‌کردند.

این آمار به خوبی نشان می‌دهد که مدارس تیزهوشان و مدارس غیرانتفاعی برتر به دلیل داشتن سطح علمی بالاتر و دبیران کاربلد و همچنین اهمیتی بیشتری که برای درس و آینده دانش آموزان قائل هستند، شانس قبولی دانش آموزان در رشته و دانشگاه‌های برتر را افزایش می‌دهند.

چگونه در آزمون ورودی مدارس برتر و تیزهوشان قبول شویم؟

همانطور که گفته شد، مدارس برتر اکثرا دارای آزمون ورودی و شرط معدل هستند و تنها دانش آموزانی که در آزمون ورودی پذیرفته شوند اجازه تحصیل در این مدارس را خواهند داشت. قبولی در این آزمون‌ها کار ساده‌ای نیست زیرا سطح آزمون این مدارس در مقایسه با امتحانات و آزمون‌های مدارس بالاتر است و تنها دانش آموزانی که در این مدت تلاش و زحمت کشیده باشند، شانس قبولی در مدارس برتر را خواهند داشت. در ادامه برخی از راهکارهای قبولی که مشاورین و پذیرفته شدگان بازگو کرده اند را با هم بررسی می‌کنیم.

1) برنامه ریزی دقیق و متناسب با توان‌مندی شما

شما در طول سال برای اینکه خود را برای آزمون تیزهوشان و مدارس برتر آماده نمایید، لازم است تا علاوه بر دروس مدرسه، مباحث بالاتر و هوش را نیز کار کنید؛ این کار میسر نمی‌شود مگر با برنامه ریزی دقیق و اصولی. یک برنامه ریزی درست و اصولی باید علاوه بر قابل اجرا بودن، توان‌مندی دانش آموزان را نیز در نظر داشته باشد و متناسب با آن یک برنامه شخصی به دانش آموز داده شود.

2) افزایش مهارت تست زنی

اکثر دانش آموزان به ویژه دانش آموزان ششم به هفتم و کوچکتر، در تست زنی مشکل دارند! این موضوع به این دلیل است که تقریبا تمامی امتحانات مدرسه به صورت تشریحی برگزار می‌شود و دانش آموزان تمرینی برای افزایش مهارت تست زنی نداشته اند. همانطور که شما برای افزایش مهارت و تسلط روی هر کاری نیاز به تمرین دارید، برای بالا بردن مهارت تست زنی و مدیریت زمان، لازم است تا تست و تمرین زیادی حل کنید.

شیوه‌ای که برخی از دانش آموزان و مشاورین پیشنهاد کرده اند این است که شما ابتدا تست‌ها را بدون در نظر گرفتن زمان حل کنید و پس از چند ماه که در تست زنی تبحر پیدا کردید، آنگاه به سراغ تست‌های زمان‌دار بروید.

3) آگاهی کامل از مباحث و منابع آزمون

شما بدون آگاهی از مباحث آزمون نمی‌توانید در هیچ آزمونی موفق باشید! هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان بدون اینکه حتی از مباحث آزمون تیزهوشان مطلع باشند در این آزمون شرکت می‌کنند و با دیدن سوالات حسابی غافلگیر می‌شوند! سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تنها شامل سوالات هوش و استعداد تحلیلی است که به منظور سنجش هوش، استعداد، خلاقیت، مدیریت، سرعت و دقت و ... گرفته می‌شود. به عبارت دیگر اگر شما بر روی کتاب و جزوه مدرسه تسلط کامل هم داشته باشید، شانس قبولی شما در آزمون تیزهوشان ششم کم است و نیازمند تسلط بر مباحث هوش هستید. دوره هوش و استعداد تحلیلی ششم برای کمک به شما برای تسلط کامل بر هوش تیزهوشان پیشنهاد می‌شود.

مباحث آزمون تیزهوشان نهم به دهم اما کمی متفاوت با تیزهوشان ششم به هفتم است. دانش آموزان ورودی دهم علاوه بر پاسخگویی به سوالات هوش و استعداد تحلیلی می‌بایست به سوالات استعداد تحصیلی که از برخی از دروس پایه هشتم و نهم مطرح می‌شود نیز پاسخ بدهند. این دروس عبارتند از مطالعات اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، علوم، ریاضی و قرآن و معارف اسلامی.

4) شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون

موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی در سطح کشور اقدام به برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان و مدارس برتر می‌کنند که اگر شما یکی از موسسات خوب و معتبر را انتخاب کنید، شانس قبولی شما چند برابر خواهد شد.  در ادامه معیارهای مهم برای انتخاب بهترین آموزشگاه تیزهوشان را ذکر کرده ایم.

معیارهایی که هنگام ثبت نام در کلاس آمادگی آزمون ورودی باید در نظر بگیرید!

  •  سطح اساتید و دبیران
  • کیفیت کلاس‌ها
  •  نحوه برگزاری کلاس‌ها (حضوری یا آنلاین)
  •  مشاور و پشتیبان تحصیلی
  •  آزمون شبیه ساز مدارس برتر
  •  دسترسی کلاس
  •  هزینه و قیمت در ازای خدمات
  •  آمار قبولی بالا
  •  نظرات مثبت
  •   و ...

معرفی بهترین موسسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان در تهران!

موسسات و آموزشگاه‌های زیادی در تهران و سطح کشور برای آمادگی تیزهوشان وجود دارند اما نامی که این روزها خیلی شنیده می‌شود و با توجه به نتایج درخشانی که در سال‌های اخیر داشته است، توجهات را به خود معطوف کرده است، موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت است. موسسه موفقیت واقع در خیابان پاسداران شرق تهران است و بالاترین قبولی در بین تمامی موسسات را دارد. دبیران و اساتید کلاس‌های آموزشگاه موفقیت همگی تجربه تدریس در مدارس برتر و طرح سوالات آزمون ورودی را داشته اند.

شما با ثبت نام در موسسه موفقیت علاوه بر آزمون شبیه ساز، از خدمات پشتیبانی و مشاوره تحصیلی، کلاس رفع اشکال، کلاس تحلیل آزمون، جلسات مشاوره و ... برخوردار خواهید شد. کلاس‌های موسسه موفقیت به سه شکل حضوری، آنلاین و دوره‌های آفلاین قابل استفاده اند که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. شعار این موسسه، «از موفقیت تا تیزهوشان راهی نیست!» هست که با توجه به آمار قبولی بالای 80%، بسیار منطقی است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات کلاس‌ها به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن این موسسه (22891840-021) تماس بگیرید.

نتیجه گیری

در این مطلب به بررسی مدارس تیزهوشان و برتر و نحوه قبولی در آن‌ها پرداختیم. یکی از بهترین راهکارها برای قبولی در آزمون به گفته مشاورین و پذیرفته شدگان، شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون است. در ادامه معیارهایی که هنگام ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون باید در نظر داشته باشید را بررسی کردیم و بهترین موسسه دخترانه و پسرانه تیزهوشان در تهران را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و در تمامی زمینه‌های زندگی از جمله تحصیلی و درسی موفق باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش