اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209187720622868
در دسترس نیست

ثبت نام کلاس‌های آمادگی تیزهوشان برای جاماندگان!

کد: 140209187720622868

، (اخبار رسمی): آزمون تیزهوشان و مدارس برتر معمولا هر ساله در اواخر خردادماه و یا اوایل تیرماه برگزار می‌شود که داوطلبان زیادی از سراسر کشور در این آزمون شرکت می‌کنند؛

ثبت نام کلاس‌های آمادگی تیزهوشان برای جاماندگان!
ثبت نام کلاس‌های آمادگی تیزهوشان برای جاماندگان!
ثبت نام کلاس‌های آمادگی تیزهوشان برای جاماندگان!
ثبت نام کلاس‌های آمادگی تیزهوشان برای جاماندگان!
ثبت نام کلاس‌های آمادگی تیزهوشان برای جاماندگان!
ثبت نام کلاس‌های آمادگی تیزهوشان برای جاماندگان!

با توجه به سطح بالایی که این آزمون‌ها دارند، قبولی تیزهوشان نیازمند تلاش و زحمت زیادی است و معمولا افراد از تابستان و حدود یکسال و یا حتی دو سال برای آن تلاش می‌کنند. اگر جز افرادی هستید که هنوز اقدامی نکرده اید و به اصطلاح جز جاماندگان ثبت نام کلاس‌های آمادگی تیزهوشان هستید، در این مطلب قصد داریم شما را با کلاس‌ها و دوره های کامبک ویژه کسانی که هنوز شروع نکرده اند، آشنا کنیم؛ همراه ما باشید.

مدارس تیزهوشان، بهترین مدارس سطح کشور!

مدارس استعدادهای درخشان که با نام‌های دیگری همچون تیزهوشان، سمپاد، فرزانگان برای دختران و علامه حلی برای دختران نیز شناخته می‌شود، تقریبا در تمامی استان‌های کشور شعبه دارند و دانش آموزان که شرط معدل این مدارس را داشته باشند، می‌توانند در آزمون ورودی این مدارس شرکت کرده و در صورت قبولی در این مدارس ادامه تحصیل بدهند. طبق آمار رسمی منتشر شده از سوی سازمان سنجش، در کنکور سال گذشته، حدود 70% رتبه‌های برتر در مدارس تیزهوشان تحصیل داشته اند و تعداد نفرات برتری که در مدارس عادی تحصیل داشته اند، کمتر از انگشتان یک دست بوده است!

این آمار به خوبی نشان می‌دهد که مدارس تیزهوشان به دلیل در اختیار داشتن بهترین اساتید سطح کشور، برنامه ریزی دقیق، مدیریت و کادر اجرایی قوی، دانش آموزان با سطح علمی بالا و ... بهترین مدارس سطح کشور هستند و دانش آموزان با ورود به این مدارس می‌توانند به موفقیت‌های علمی مختلفی دست پیدا کنند.

آزمون سمپاد چیست؟

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان یا به اختصار سمپاد، هر ساله دانش آموزان برتر و نخبه را با استفاده از آزمون سمپاد، از میان هزاران دانش آموز انتخاب می‌کند. این آزمون دارای سطح بالایی است و دانش آموزانی در این آزمون قبول می‌شوند که تنها به کتاب و جزوه مدرسه بسنده نکرده و مباحث بالاتر از سطح کتاب را نیز بدانند و مهارت تست زنی بالایی داشته باشند.

بهترین راهکار قبولی دانش آموزان در تیزهوشان چیست؟

داشتن برنامه ریزی دقیق و اصولی، افزایش مهارت تست زنی با حل تست و تمرین‌های فراوان، آگاهی از سرفصل‌ها و منابع آزمون، اطلاع از نحوه انتخاب اولویت‌ها، شرکت در آزمون‌ها و کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان، همگی از جمله بهترین راهکارهایی هستند که دانش آموزان پذیرفته شده در سال‌های قبل از آن استفاده کرده اند. بهترین راهکار قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان و سایر مدارس برتر به گفته بسیاری از دبیران، مشاورین و قبول شدگان سال‌های گذشته، شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون است.

دوره کامبک، ثبت نام کلاس‌های آمادگی تیزهوشان برای جاماندگان!

آزمون تیزهوشان یکی از مهم‌ترین آزمون‌های تحصیلی در ایران است که دانش‌آموزان پایه ششم و نهم با قبولی در آن به مدارس تیزهوشان راه می‌یابند. این آزمون به دلیل رقابت شدیدی که دارد، نیازمند آمادگی و برنامه‌ریزی دقیق است. کلاس‌های آمادگی تیزهوشان یکی از بهترین روش‌های آمادگی برای این آزمون هستند. در این کلاس‌ها، دانش‌آموزان با مباحث آزمون تیزهوشان به طور کامل آشنا می‌شوند و مهارت‌های لازم برای حل سوالات این آزمون را کسب می‌کنند.

با توجه به اهمیت کلاس‌های آمادگی تیزهوشان، بسیاری از دانش‌آموزان تمایل دارند در این کلاس‌ها شرکت کنند. اما گاهی اوقات، به دلیل مشکلاتی مانند ظرفیت محدود کلاس‌ها، برخی از دانش‌آموزان موفق به ثبت نام در این کلاس‌ها نمی‌شوند. در این شرایط، دانش‌آموزانی که فرصت ثبت نام در کلاس‌های آمادگی تیزهوشان را از دست داده‌اند، ناامید نشوند. چرا که بسیاری از آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی، کلاس‌های آمادگی تیزهوشان ویژه جاماندگان برگزار می‌کنند. این کلاس‌ها معمولاً در بازه زمانی کوتاه‌تری برگزار می‌شوند و با توجه به شرایط دانش‌آموزان جاماندگان، برنامه‌ریزی شده‌اند.

آشنایی با کلاس و دوره‌های کامبک موسسه موفقیت!

موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت با عملکرد فوق العاده‌ای که در سال‌های گذشته از خود به جای گذاشته است و با درصدهای قبولی 83% برای دانش آموزان پایه ششم و 81% برای دانش آموزان پایه نهم توانسته است به عنوان بهترین آموزشگاه تیزهوشان در ایران انتخاب شود. کلاس‌های این آموزشگاه معمولا از اواخر تیر ماه آغاز شده و تا اردیبهشت سال بعد ادامه دارد.

دانش آموزانی که بنا به هر دلیلی تا به الان موفق به ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون نشده، می‌توانند در آخرین سانس باز شده کلاس‌های موسسه موفقیت موسوم به دوره کامبک (بازگشت) شرکت نمایند. شروع این کلاس‌ها از آذر و دی ماه می‌باشد و دروس به طور خلاصه و فشرده‌تری به دانش آموزان ارائه می‌شود تا بتوانند در زمان باقی مانده خود را به سایر دانش آموزان برسانند. با توجه به ظرفیت محدود باقی مانده به شما پیشنهاد می‌دهیم در صورتی که تمایل به ثبت نام دارید، هر چه زود اقدام نمایید.

شما می‌توانید جهت ثبت نام و آگاهی از زمان و نحوه برگزاری کلاس‌های موسسه موفقیت با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید و یا به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی www.amoozeshcenter.com مراجعه نمایید.

شما با ثبت نام در کلاس‌های آموزشگاه تیزهوشان موفقیت علاوه بر کلاس‌های آموزشی از خدمات دیگری همچون بهترین آزمون آزمایشی برای تیزهوشان به همراه ویدئو تحلیل آزمون و کارنامه جامع، مشاور و پشتیبان تحصیلی، کلاس رفع اشکال، جزوه جامع تیزهوشان، جلسات مشاوره گروهی خانواده‌ها و ... بهره مند خواهید شد.

نتیجه گیری

آزمون تیزهوشان یکی از مهم‌ترین آزمون‌ها در طول دوره تحصیلی دانش آموزان است که شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون می‌تواند در قبولی شما در این آزمون تاثیر به سزایی داشته باشد. در این مطلب شما را با دوره کامبک موسسه موفقیت، ویژه کسانی که هنوز اقدامی برای ثبت نام در این کلاس‌ها نکرده اند و به اصطلاح جا مانده اند، آشنا نمودیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و شاهد موفقیت تمامی دانش آموزان کوشا و پرتلاش کشور باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش