اطلاعات تماس
  • 021910***** - 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203117313922867
در دسترس نیست

آیا میدانید تور آنتالیا در ترکیه یکی از تورهای گردشگری است ؟

کد: 140203117313922867

، تهران , (اخبار رسمی): تور آنتالیا در ترکیه یکی از تورهای گردشگری است که بسیار محبوب بوده و افراد زیادی را همه ساله از کشور ایران، روانه آنتالیا می کند. این مدل از تورها می توانند دارای ویژگی های مختلفی باشند که در ادامه در خصوص آن ها توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

آیا میدانید تور آنتالیا در ترکیه یکی از تورهای گردشگری است ؟
آیا میدانید تور آنتالیا در ترکیه یکی از تورهای گردشگری است ؟

اولین مورد در خصوص ویژگی ها و مواردی است که در پکیج تور آنتالیا وجود دارد. این موارد شامل بلیط های رفت و برگشت هواپیما، رزرو کردن هتل در شهر آنتالیا، بیمه مسافرتی، ترنسفرهای فرودگاهی و همچنین تور لیدر با زبان ترکی و انگلیسی است. معمولا زمانی که برای انتخاب تور آنتالیا پرواز مستقیم مراجعه می کنید، به شما توضیح می دهند که این تور دارای دو مدل 5 شب و 6 روز و 6 شب و 7 روز می باشد و کمتر تور آنتالیا 3 شب و 4 روز برگزار خواهد شد.

قیمت تور آنتالیا

با توجه به اینکه چه نوع تور گردشگری را انتخاب می کنید، می توانید قیمت های متفاوتی از تورها را نیز مانند قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall در نظر داشته باشید. البته اگر بخواهیم هزینه های یک سفر 7 روزه به آنتالیا را در شرایط معمولی در نظر بگیریم، می توانیم تورهایی را به شما معرفی کنیم که هزینه متوسط شما چیزی حدود 7000 لیر می شود. به همین دلیل نیز بهتر است بدانید که قیمت تورهای آنتالیا می تواند کاملا متفاوت و متغیر باشد.

نواع آفر تور آنتالیا

تور آنتالیا لحظه آخری

تور آنتالیا هوایی

تور آنتالیا تابستان

تور لحظه آخری آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از بهترین شهرهایی است که معمولا می توانید برای سفر انتخاب کنید. بهترین زمان برای رفتن به آنتالیا می تواند از اواخر اردیبهشت ماه تا اواخر آبان ماه با تور آنتالیا یوال میباشد. به همین دلیل نیز بهتر است در این زمان به آنتالیا سفر کنید.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا دارای مناظر دیدنی خاص و طبیعی است که افراد زیادی می توانند از آن ها دیدن کنند. مهم ترین مناظری که وجود دارد مربوط به سواحل زیبای این شهر می شود که می توانید در آن آفتاب بگیرید، شنا کنید و از پیاده روی لذت ببرید. علاوه بر سواحل زیبا می توانید از مراکز تفریحی مختلف همچون پاساژها، کلاب های شبانه، سالن های کنسرت و تئاتر و رقص و شهربازی ها نیز لذت ببرید. به همین دلیل نیز بهتر است حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آیا مقاصد تفریحی موجود در آنتالیا مناسب شما می باشند یا خیر.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات مسافرتی کیارا سیر باستان

آژانس هواپیمایی آژانس مسافرتی کیارا سیر باستان ارائه دهنده بهترین قیمت رزرو تور، بلیط هواپیما و هتل های داخلی و خارجی با بهترین خدمات و امکانات، اخذ ویزا و بیمه مسافرتی در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021910***** - 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی