اطلاعات تماس
  • 021910***** - 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203237333122867
در دسترس نیست

دبی شهری لوکس در قلب خاورمیانه

کد: 140203237333122867

، تهران , (اخبار رسمی): تور دبی یکی از بهترین تورهایی است که در فصل زمستان می توانید از آن استفاده کنید. دبی یکی از شهرهای امارات عربی بوده و به علت تفریحات متنوع و همچنین به دلیل هتل های لوکسی که دارد، بسیار مشهور و معروف می باشد. در ادامه در خصوص تور دبی ویژگی های بیشتری را معرفی خواهیم کرد

دبی شهری لوکس در قلب خاورمیانه
دبی شهری لوکس در قلب خاورمیانه

تور دبی دارای ویژگی های مختلفی است که سبب می شود افرادی که این تور را انتخاب کرده اند، بتوانند هرچه بهتر و ساده تر به گشت و گذار در دبی بپردازند. در ادامه چند مورد از مهم ترین ویژگی های مربوط به تور دبی را که سبب می شود تا سفر راحت تری داشته باشید، بیان کرده ایم. رزرو هتل برای طول مدت اقامت شما در دبی، رزرو بلیط هواپیما با توجه به نوع سفری که انتخاب کرده اید، تور لیدر فارسی و عربی زبان، بیمه مسافرتی برای تک تک مسافران و گشت شهری از جمله خدمات پایه ای و اولیه ای است که در تور دبی برگزار می شود و وجود دارد.

قیمت تور دبی

با توجه به اینکه چه نوع تور گردشگری را انتخاب می کنید، می توانید قیمت های متفاوتی از ارزان ترین تور دبی تا سایر تورها را نیز در نظر داشته باشید. البته اگر بخواهیم هزینه های یک سفر 7 روزه به دبی را در شرایط معمولی در نظر بگیریم، می توانیم تورهایی را به شما معرفی کنیم که هزینه متوسط شما چیزی حدود 1000 درهم می شود. به همین دلیل نیز بهتر است بدانید که قیمت تورهای دبی می تواند کاملا متفاوت و متغیر باشد.

معمولا می توانید با توجه به مدت زمانی که برای تورها در نظر گرفته می شود، یکی از تورها را انتخاب کنید. به طور مثال می توانیم بگوییم که تورهای دبی از 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، تور دبی 5 شب و 6 روز و تور دبی 7 شب و 8 روز تشکیل شده اند.

ویژگی های تور دبی

تورهای دبی که در آژانس های مسافرتی مختلفی ارائه می شوند، می توانند ویژگی های مختلف و متنوعی داشته باشند. این ویژگی های مختلف و متنوع معمولا برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته می شوند. اولا آن که با تنوع دادن به خدماتی که ارائه می کنند، کاری می کنند تا مسافران بتوانند با توجه به مدت زمانی که در دسترس دارند و همچنین با توجه به هزینه و بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اند، تور انتخابی خود را داشته باشند. از سوی دیگر نیز به خاطر وجود تور لیدرها و همچنین با توجه به آن که گشت شهری را در تورهای دبی برقرار کرده اند، مسافران می توانند از تمام زمانی که در دبی اقامت دارند به خوبی استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات مسافرتی کیارا سیر باستان

آژانس هواپیمایی آژانس مسافرتی کیارا سیر باستان ارائه دهنده بهترین قیمت رزرو تور، بلیط هواپیما و هتل های داخلی و خارجی با بهترین خدمات و امکانات، اخذ ویزا و بیمه مسافرتی در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021910***** - 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی