اطلاعات تماس
  • 031426*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203137315922675
در دسترس نیست

قطعات ماشین سنگین ولوو - قطعه سازان قائم

کد: 140203137315922675

، (اخبار رسمی): یکی از مسائل بسیار مهمی که برای رانندگان کامیون های ولوو مبهم است، نحوه تشخیص عیب قطعات ماشین سنگین ولوو است. همانطور که می دانید، تمامی قطعات خودرو های سنگین دارای طول عمری محدود هستند و در هنگام فرسوده شدن، دیگر نمی توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

قطعات ماشین سنگین ولوو - قطعه سازان قائم
قطعات ماشین سنگین ولوو - قطعه سازان قائم

یکی از مسائل بسیار مهمی که برای رانندگان کامیون های ولوو مبهم است، نحوه تشخیص عیب قطعات ماشین سنگین ولوو است. همانطور که می دانید، تمامی قطعات خودرو های سنگین دارای طول عمری محدود هستند و در هنگام فرسوده شدن، دیگر نمی توانند عملکرد خوبی داشته باشند. از این رو برای آن که در جاده های بیابانی بسیار خلوت با مشکل خراب شدن کامیون خود برخورد نکنید، باید بتوانید عیب قطعات ماشین سنگین ولوو را تشخیص دهید و آن ها را به بهترین شکل ممکن پیش از سفر تعویض کنید.

نحوه تشخیص عیب قطعات ماشین سنگین ولوو
همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، برای آن که در جاده های بیابانی خلوت و بدون تعمیرکار و فروشگاه لوازم یدکی به مشکل خراب شدن کامیون ولوو خود برخورد نکنید، باید پیش از سفر تمامی قطعات اصلی و مهم آن را بررسی کنید و در صورت لزوم، برای تعویض آن ها اقدام نمایید. به همین دلیل می بایست پیش از سفر با نحوه تشخیص عیب قطعات آشنا باشید تا در طول سفر خود به مشکل برخورد نکنید.

  • تغییر صدا اجزا به ویژه موتور

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص خرابی یا عیب قطعات ماشین سنگین ولوو، گوش فرا دادن به صدای اجزا به ویژه موتور است. پیش از حرکت کامیون خود را روشن کنید و دور موتور آن را بر روی 2000 آر پی ام در مدت زمان 30 ثانیه نگه دارید. اگر صدای موتور به صورت طبیعی و عادی بود، می توانید با خیالی آسوده سفر خود را به بهترین شکل آغاز کنید. البته پس از حرکت، پیش از خارج شدن از شهر در سرعت 20 الی 50 کیلومتر، کامیون را در دنده خلاص قرار دهید و پدال گاز را رها کنید تا بتوانید صدای بلبرینگ چرخ، گیربکس و دیفرانسیل را بشنوید. اگر در این مواقع صدایی غیر عادی احساس کردید سریعا کامیون را متوقف کنید و برای برطرف نمودن عیب اقدام نمایید.

  • کاهش بازدهی کامیون

یکی دیگر از راه های تشخیص عیب قطعات ماشین سنگین ولوو، کاهش بازدهی و تضعیف عملکرد آن است. اگر در طول جاده های سربالایی احساس کردید که کامیون شما نفس خوبی ندارد و سوخت بسیارزیادی را مصرف می کند، باید حتما برای سرویس و تعویض سوزن و دیگر اجزای دستگاه پاشش سوخت آن اقدام کنید تا بتوانید به عملکرد موتور کامیون خود بهبود ببخشید.

ترفند های خریداری قطعات ماشین سنگین ولوو با کیفیتی بالا
یکی از بهترین ترفند های خرید قطعات کامیون ولوو با کیفیتی بسیار بالا، توجه برند محصول است. کمپانی ولوو تنها کمپانی است که با کارخانجات دیگر قرارداد ندارد و تمامی قطعات مورد نیاز کامیون را خود به تنهایی تولید می کند. به همین دلیل در هنگام خریداری قطعات این کامیون، بر روی بسته بندی حتما به وجود لوگو ولوو توجه کنید. علاوه بر آن، پیش از پرداخت هزینه درب جعبه قطعه را باز کنید و با مشاهده لوگو حک شده ولوو بر روی بدنه قطعه، با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید.
یکی دیگر از ترفند های خریداری قطعات ماشین سنگین ولوو با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب، مراجعه به فروشگاه های معتبر اینترنتی است. امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه توزیع قطعات کامیون های ولوو فعالیت می کنند. شما می توانید با مراجعه به آن ها، برای خریداری قطعات مورد نظر خود با کیفیتی بسیار بالا، قیمتی مناسب و اورجینال اقدام کنید. همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد، جان کامیون ولوو به قطعات آن متصل است. به همین دلیل برای آن که بتوانید از کامیون خود استفاده ای بهینه و مفید داشته باشید، قطعات مصرفی و لوازم خراب آن را به موقع تعویض کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031426*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار