اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203187322122901
در دسترس نیست

ارتقا جایگاه برند با ساخت تابلوهای سفارشی متناسب با نیاز کسب و کارتان

کد: 140203187322122901

، (اخبار رسمی): در رنگین رسانه با ساخت انواع تابلوهای سفارشی به دیده شدن و ارتباط موثر کسب و کارهای مختلف با مشتریان شان کمک می کنیم. از طراحی، سفارش انواع تابلوی مغازه ها، شرکت ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها، فروشگاه ها تا نصب تابلوها و بازسازی آن ها در کنار شما هستیم.  هرکجای ایران که باشید. 

ارتقا جایگاه برند با ساخت تابلوهای سفارشی متناسب با نیاز کسب و کارتان
تابلو چلنیوم طلایی

در رنگین رسانه تصمیم گرفتیم به کسب و کارها کمک کنیم تا نمای بیرونی زیبایی از خود برای دیگران داشته باشند و به چشم مشتریان شان بیایند، آن هم به زیباترین شکل ممکن. در این مسیر تمام تلاش مان را می کنیم که رویاها و ایده های ذهنی تان را مطابق  با استانداردها در قالب تابلویی شکیل و زیبا به تصویر کشیده و به واقعیت تبدیل کنیم. آنچه که می خواهیم این است که زمانی که به تابلوی کسب و کارتان نگاه می کنید، از احساس واقعی به ثمر رسیدن نلاش هایتان لذت ببرید و همان حس را به مشتریان تان نیز منتقل کنید. 

اولویت اول: 

صداقت، اعتماد و رفتار حرفه ای میان ما و مشتریان مان از اصول رنگین رسانه است که تحت هیچ شرایطی آن ها را زیر پا نمی گذاریم؛ چراکه معتقدیم حفاظت از مشتریان وظیفه اصلی ماست. 

پذیرای چالش ها با آغوشی باز:

چالش ها باعث می شوند که از منطقه امن خود خارج شده و اطمینان حاصل کنیم که کامل نیستیم اما برای رسیدن به آن نقطه تمام تلاش مان را می کنیم که بهترین برای مشتریان فراهم کنیم. 

یادگیری مستمر:

بخش زیادی از زمان ما صرف یادگیری تکنیک های جدید و ترندهای روز می شود؛ با این حال هیچ طرح پیش فرض و یا عمومی برای مشتریان خود نداریم و معتقدیم که تابلو ها بخشی از داستان کسب و کارها بوده و باید با آن هم خوانی داشته باشند. 

15 سال است که کسب  و کارها را در مرحله تابلوسازی همراهی کرده ایم و حالا می توانیم با اطمینان بگوییم که می توانید با خیالی آسوده، پروسه تابلوسازی خود را به ما بسپارید تا تیمی حرفه ای و مجرب تمام مراحل مشاوره بازدید و کارشناسی میدانی، طراحی، ساخت و نصب تابلو را برایتان انجام دهد و در کنارتان باشد. کامل ترین نیستیم بهترین ها را در تیم مان داریم تا تجربه لذت بخش و منحصر به فردی از تابلوسازی را برای کسب و کارتان به ارمغان بیاوریم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی