اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203217326822920
در دسترس نیست

افتتاح بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت طلا در اصفهان

کد: 140203217326822920

، اصفهان , (اخبار رسمی): شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت طلا تا تاریخ 26 خرداد و ساعت بازدید 15 تا 21 واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان بازدید کنندگان گرامی است.

افتتاح بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت طلا در اصفهان
افتتاح بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت طلا در اصفهان

مراسم افتتاحیه این رویداد نمایشگاهی با حضور معاونت معدنی وزارت صمت، ریاست اتحادیه طلا و جواهر تهران، ریاست اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، معاونت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، فعالان صنف طلا، ماشین سازان و شماری از پیشکسوتان این صنعت برگزار شد.

احمدرضا طحانیان، مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در آغاز برپایی این رویداد نمایشگاهی گفت: در این نمایشگاه شاهد حضور غرفه‌دارانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و هند هستیم و حضور این کشورها در نمایشگاه طلا اصفهان بین‌المللی شدن این نمایشگاه را گواهی می‌دهد.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با توجه به حضور 149 مشارکت کننده در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه 55 درصد مشارکت کنندگان در حوزه طراحی، سازندگان طلا و گالری‌دارها حضور دارند که در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری را نشان می‌دهد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا اصفهان در فضایی بیش از 7 هزار متر و با حضور مشارکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، شیراز و تبریز که در بخش‌های تولیدکنندگان ماشین آلات و ابزار آلات سخت، پرداخت طلا و جواهرات، تولیدکنندگان و فعالان بخش فروش طلا و جواهرات، هنرمندان و فروشندگان سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی فعالیت دارند، در حال برگزاری است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت طلا  تا تاریخ 26 خرداد و  ساعت بازدید 15 تا 21 واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان بازدید کنندگان گرامی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نمایشگاه بین المللی اصفهان

محل جدید نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان در آبان‌ماه 1399 به بهره‌برداری رسید. کارشناسان و متخصصان صنعت نمایشگاهی اعتقاد دارند که این نمایشگاه، استانداردترین و به‌روزترین سایت نمایشگاهی در کشور به شمار می‌رود و زیرساخت‌های قدرتمندی را برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی ایجاد کرده است. این نمایشگاه در منطقه روشن‌دشت اصفهان ساخته شده و به لحاظ دسترسی در حلقه چهارم ترافیک شهری قرار دارد. موقعیت این نمایشگاه موجب همجواری و نزدیکی به چندین پروژه بزرگ از جمله اصفهان سیتی‌سنتر ، سالن اجلاس بین‌المللی اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، میدان مرکزی میوه و تره بار، راه‌آهن، فرودگاه شهید بهشتی، شهر رویاها، منطقه گردشگری شرق اصفهان و رودخانه زاینده‌رود شده است. نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به صورت متوسط و در سال 40 عنوان نمایشگاهی بین الملل و تخصصی را برگزار می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]