اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204127363923061
در دسترس نیست

چند مورد از تاپ ترین دانشگاه های قبرس شمالی

کد: 140204127363923061

، (اخبار رسمی): برای اخذ اقامت تحیلی و ادامه مراحل تحصیلی خود بهتر است با بهترین دانشگاه های جزیره قبرس شمالی آشنایی چیدا کنید تا بتوانید در خصوص آنها و رشته هایی که دارند، بهترین نتیجه گیری را نمایید.

چند مورد از تاپ ترین دانشگاه های قبرس شمالی
بهترین دانشگاه های قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس یکی از بهترین دانشگاه های این کشور برای ادامه تحصیل دانشجویان خارجی به شمار می آید. این دانشگاه در پایتخت کشور قبرس یعنی شهر نیکوزیا قرار دارد و به دلیل برنامه های تحصیلی متنوعی که با کیفیت و استانداردهای جهانی ارائه می دهد ، موفق به جذب تعداد بسیاری از دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف جهان شده است .

دانشگاه نیر ایست یا خاور نزدیک

دانشگاه نیر ایست (خاور نزدیک) یکی از دانشگاه های خصوصی و بین المللی  کشور قبرس به شمار می رود.

این دانشگاه در سال 1988 تاسیس شده است و در شهر تاریخی نیکوزیا که پایتخت کشور قبرس نیز هست قرار دارد . این دانشگاه دارای سطح علمی بالا و کیفیت آموزشی بسیار عالی است . یکی از مزیت های تحصیل در دانشگاه نیر ایست این است که دانشگاه مبلغ معقولی را به عنوان شهریه ی دانشگاهی تعیین کرده است و تحصیل در این دانشگاه می تواند برای دانشجویان بین المللی مقرون به صرفه باشد . به همین دلیل است که تعداد داوطلبان ادامه تحصیل در دانشگاه نیر ایست زیاد است و انتخاب این دانشگاه قبرس شمالی به عنوان مقصد تحصیلی مناسب برای ایرانیان به شمار می رود .

دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشگاه مدیترانه شرقی بزرگترین دانشگاه دولتی در قبرس شمالی به شمار می آید . این دانشگاه در منطقه شرقی شهر فاماگوستا واقع شده است . دانشگاه مدیترانه شرقی به ویژگی هایی مانند توسعه ی استاندارهای بین المللی در زمینه ی تدریس وانجام تحقیقات و پژوهش های مختلف در قبرس شمالی شهرت دارد. این دانشگاه یکی از بهترین مقصدهای تحصیلی برای دانشجویان بین المللی به شمار می آید و سالیانه تعداد بالایی از دانشجویان خارجی را پذیرش می کند .

دانشگاه گیرنه یا کایرنیا

دانشگاه گیرنه در سال 2013 تاسیس شده است . پردیس این دانشگاه در شهر فعال و پرجنب و جوش گیرنه یا کایرنیا قرار دارد. این دانشگاه یک مقطع تحصیلی عالی برای آن دسته از دانشجویان بین المللی است که قصد ادامه تحصیل در رشته های فنی و مهندسی و مدیریت را دارند . دانشگاه گیرنه در بین چند دانشگاه قبرس شمالی ، طرفداران زیادی نزد دانشجویان بین المللی دارد .

منبع: https://ghebreschi.com/blog/the-best-universities-in-northern-cyprus/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | حقوقی و قانون