اطلاعات تماس
  • 091217***** - 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204277393523126
در دسترس نیست

اصول طراحی دفتر کار لاکچری و مدرن

کد: 140204277393523126

، تهران , (اخبار رسمی): خلق دکوراسیون دفتر اداری لاکچری مدرن آرزوی هر مدیری است. اما در این بین تنها تعداد محدودی موفق به ایجاد این دکوراسیون اداری می شوند، آن هایی که با اصول طراحی دفتر کار لاکچری آشنا هستند.

اصول طراحی دفتر کار لاکچری و مدرن
اصول طراحی دفتر کار لاکچری و مدرن
اصول طراحی دفتر کار لاکچری و مدرن
اصول طراحی دفتر کار لاکچری و مدرن
اصول طراحی دفتر کار لاکچری و مدرن
اصول طراحی دفتر کار لاکچری و مدرن

1. انتخاب ماهرانه هارمونی رنگ در دفتر لاکچری

انتخاب رنگ مهم ترین گام در دکوراسیون و دیزاین دفاتر اداری است. در انتخاب رنگ نباید تنها به سلایق شخصی اکتفا نمود. بلکه باید پارامترهای مختلفی همچون ابعاد فضا، میزان نورهای طبیعی موجود در فضا، سبک طراحی و ده ها گزینه دیگر را مورد توجه قرار داد. در دکوراسیون های مدرن از هارمونی رنگ های روشن و خنثی استفاده می شود. اما این یک قاعده کلی نیست. اگر فضای اداری شما بزرگ و وسیع است، می توانید برای خلق دکوراسیون اداری لاکچری سراغ رنگ های تیره همچون مشکی نیز بروید.

اما انتخاب رنگ های گرم و تیره برای فضاهای کوچک نادرست است. چرا که رنگ های تیره قابلیت چندانی در بازتاب نور ندارند. همین مسئله باعث می شود تا منجر به کوچک نمایی محیط شوند. در عوض رنگ های روشن مانند سفید یا کرم منجر به بازتاب شدید نور شده و به بزرگنمایی فضا کمک می کنند. این یعنی فضا را بزرگتر از آنچه که هست به نمایش در می آورند و مخاطب را در تشخیص ابعاد محیط به خطا می اندازند. پس می توان یکی از مهمترین اصول طراحی داخلی اداری لاکچری را انتخاب صحیح رنگ دانست.

2. نورپردازی صحیح و حرفه ای در دفتر کار مدرن

یکی دیگر از اصول دکوراسیون دفتر اداری لاکچری مدرن، توجه به نورپردازی است. از آنجایی که در محیط کاری افزایش تمرکز کارمندان در اولویت قرار دارد، باید به نورپردازی نگاه ویژه ای داشت. به کارگیری انواع نورهای محیطی، متمرکز و تزئینی می تواند علاوه بر افزایش تمرکز و توجه، به بهبود شکل کلی دکوراسیون نیز کمک کند. پیشنهاد می کنیم اگر دفتر کار شما نورگیر طبیعی دارد، از این پتانسیل برای تأمین نور روز استفاده کنید. نور خورشید علاوه بر تأمین نور به پاکسازی محیط، افزایش انرژی کارمندان و صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند.

Office Snapshots یکی از معتبرترین شرکت های طراحی داخلی اداری است که در عموم پروژه های خود، از نور طبیعی روز برای دیزاین کلی محیط استفاده می کند. طرح های خلاقانه این شرکت در جهت استفاده از نور طبیعی، بسیار قابل توجه است.

3. ترکیب متعادل رنگ و متریال در دفاتر مدرن

در سبک مدرن از متریال های سبک مانند فلز، شیشه یا مصنوعات پلاستیکی استفاده می شود. اگر قرار باشد از متریال چوب در دکوراسیون اداری مدرن استفاده شود، چوب ها به شکل خالص و ساده به کار می روند. این یعنی خبری از منبت کاری و تزئینات برجسته نیست.

برای اینکه در طراحی دفتر کار لاکچری موفق عمل کنید، باید متریال ها را به مهارت زیادی با پالت رنگ های مدرن ترکیب کنید. هرگونه خطا در این زمینه می تواند نتیجه کار را تحت تأثیر قرار دهد. پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از یک رنگ مشخص، از هارمونی رنگ استفاده کنید. هارمونی رنگ های روشن، پالت رنگ های تیره و همچنین توناژ رنگ های خنثی می تواند مناسب باشد.

4. تفکیک صحیح فضای اداری

از دیگر فاکتورهای موثر، تفکیک صحیح فضا از طریق پارتیشن بندی است. برخلاف گذشته که از دیوارهای مسدود کننده برای تفکیک فضاها استفاده می شد، امروزه از انواع پارتیشن های چوبی یا شیشه ای استفاده می شود. از آنجایی که پارتیشن بندی اداری یک امر کاملاً تخصصی است، پینشهاد می کنیم از یک تیم متخصص برای اجرای آن استفاده کنید. مشخصاً تفککی صحیح فضاها کار سخت و دشواری ست. ممکن است در اثر خطا در اندازه گیری و اجرا باعث ایجاد فضای پرت و بلااستفاده شوید. بر همین اساس پینشهاد می کنیم برای طراحی دفتر کار و دکوراسیون اداری خود از namadmemari.com کمک بگیرید. تجربه و مهارت آن به شما در یک دیزاین لاکچری و مدرن کمک می دهد.

5. خرید اکسسورهای جذاب در دکواسیون اداری مدرن

برای اینکه روح حاکم بر محیط اداری خشک و کسل کننده نباشد، از اکسسوری ها استفاده می شود. یکی از بهترین المان های تزئینی برای دکوراسیون دفتر اداری لاکچری مدرن، گیاهان طبیعی هستند. گیاهان علاوه بر اضافه کردن رنگ های زنده و پویا به محیط، منظره ای جذاب می سازند. کارمندانی که موظف به نگهداری از گیاهان سبز هستند، به مرور حس مسئولیت بیشتری در قابل کارهای اداری می کنند.

در کنار گیاهان طبیعی می توان از مجسمه های مینیمال، تابلوهای ساده و نوستالژیک، آینه های برجسته و شلف ها نیز برای تزئین محیط استفاده کرد. اما به خاطر داشته باشید از آنجایی که سبک طراحی شما مدرن است، دیگر نباید در استفاده از المان های تزئینی زیاده روی کنید. انجام اینکار ماهیت سبک مدرن را به خطر می اندازد.

6. مشورت با افراد خبره برای طراحی شرکت

با اصول طراحی دفتر کار لاکچری آشنا شدید. اما همانطور که متوجه شدید، اجرای این اصول کار شما نیست. به عنوان مدیر یک شرکت نمی توانید هم هارمونی رنگ متعادل انتخاب کنید و هم آن را با متریال های سبک ترکیب کنید. به همین خاطر است که در سطح جهان کلیه مدیران از دفاتر معماری برای طراحی داخلی اداری لاکچری کمک می گیرند.

یکی از همین دفاتر Interior Design است که به خوبی از پس دیزاین دفاتر مدرن لاکچری بر می آید. این شرکت به یک تیم متخصص مجهز شده و قادر است طرح هایی خلاقانه ارائه دهد. در کشور ایران نیز نمونه هایی مشابه از این شرکت های معتبر وجود دارد. می توانید با تکیه بر دانش و مهارت آنان، دکوراسیون خاص خود را خلق کنید.

نتیجه گیری

طراحی دفتر کار لاکچری یک پروسه زمان بر است که نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد. پیشنهاد می کنیم این مسیر را با یک شرکت معتبر طی کنید تا نتایجی خارق العاده بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرامرز شفیعی

شرکت طراحی و اجرای نماد معماری فرامرز شفیعی با بکار گیری دانش روز، پیشرو در صنعت معماری و طراحی داخلی همواره در تلاش برای ارائه خدمات خاص و منحصر بفرد می باشد. متولد تهران سال 1369 سوابق تحصیلی: کارشناسی معماری کارشناسی معماری داخلی تخصص مفهوم رنگ در معماری سوابق کاری: شروع فعالیت در زمینه مبلمان اداری از سال 1388 طراح مبلمان مدرن به صورت تخصصی و همسان سازی با ارگونومی ایرانی طراح پارتیشن های فریم لس شیشه با کمترین و کوچکترین سایز پروفیل در سال 1397 طراحی و محاسبه انعکاس و آکوستیک فضا به صورت تخصصی متخصص در راه اندای سیستم های ویدیو کنفرانس و سالن های آمفی تئاتر مهندس تخریب برای یکپارچه سازی در فضا ها طراحی دفاتر با کانسپت Open Office متخصص در تجهیز دفاتر اداری به صورت کامل تولید کننده و مبتکر مبلمان اداری شامل میز و پارتیشن

اطلاعات تماس
  • 091217***** - 021227*****
[نمایش اطلاعات]