اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204287396219166
در دسترس نیست

میوه های تابستانی و بهاری برای دورهمی و مهمانی های آخر هفته

کد: 140204287396219166

، (اخبار رسمی): آمدن فصل بهار و تابستان با میوه‌های خوشمزه‌ای همراه است که دنیایی از طعم و رنگ‌های مختلف هستند. به طور کلی میوه‌ها خواص زیادی دارند و موجب حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از بیماری‌های مختلف می‌شوند.

میوه های تابستانی و بهاری  برای دورهمی و مهمانی های آخر هفته
میوه های تابستانی و بهاری برای دورهمی و مهمانی های آخر هفته
میوه های تابستانی و بهاری  برای دورهمی و مهمانی های آخر هفته
میوه های تابستانی و بهاری برای دورهمی و مهمانی های آخر هفته
میوه های تابستانی و بهاری  برای دورهمی و مهمانی های آخر هفته
میوه های تابستانی و بهاری برای دورهمی و مهمانی های آخر هفته

به همین دلیل خوب است که در دورهمی‌ها و مهمانی‌های آخر هفته به جای تنقلات مصنوعی از میوه‌ها و مواد غذایی سالم استفاده کنیم. به این منظور، در ادامه به میوه‌های بهاری مناسب برای دورهمی و مهمانی‌های آخر هفته اشاره می‌کنیم.

میوه های بهاری و خواص فراوان

همه ما در فصل بهار برای پذیرایی از مهمانان در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی از انواع میوه‌های این فصل استفاده می‌کنیم. میوه های بهاری علاوه بر ظاهر و طعم‌های متنوع و جذاب، فواید بسیاری برای بدن خواهند داشت. با مصرف این میوه‌ها می‌توان سیستم ایمنی بدن را تقویت نمود تا احتمال ابتلا به بیماری‌های ویروسی کاهش یابد. از جمله میوه‌های این فصل می‌توان به چاقاله بادام، توت فرنگی، شاتوت، تمشک، بلوبری، آلبالو، زردآلو، ازگیل، هندوانه، طالبی، گیلاس، سیب، هلو و شلیل اشاره کرد.

توت فرنگی، میوه بهاری همه پسند توت فرنگی میوه‌ای خوشمزه و خوش رنگ است که اغلب افراد به طعم آن علاقه‌مند هستند. از این میوه برای تهیه اسموتی، سالاد میوه، انواع دسر و کیک نیز استفاده می‌کنند. توت فرنگی منبعی غنی از ویتامین ث c است که با تقویت سیستم ایمنی مانع از ابتلا به بیماری‌های مختلف می‌شود. همچنین این میوه حاوی پتاسیم بوده که در کنترل میزان فشار خون نقش موثری دارد. از دیگر خواص توت فرنگی می‌توان به کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و سم زدایی بدن اشاره کرد.

گوجه سبز، نوبرانه فصل بهار

گوجه سبز یکی از میوه‌های بسیار خوشمزه‌ای است که همزمان با آغاز فصل بهار روانه بازار می‌شود. مصرف گوجه سبز فعالیت سیستم گوارش را بهبود بخشیده و برخی از مشکلات گوارشی مانند یبوست را درمان می‌کند.

 جالب است بدانید که این میوه حاوی کلسیم است و به همین دلیل به تقویت بافت‌های استخوانی کمک می‌کند. علاوه بر مصرف گوجه سبز به عنوان میوه خام، از آن در تهیه خورشت گوجه سبز و طعم‌دهنده برخی غذاها نیز استفاده می‌کنند.

ازگیل، میوه بهاری پرخاصیت

یکی دیگر از میوه‌های محبوب بهاری ازگیل است که علاوه بر خوشمزه بودن، خواص زیادی برای بدن خواهد داشت. ویتامین C موجود در ازگیل محرک تولید کلاژن است و برای شادابی پوست سودمند خواهد بود. از دیگر خواص ازگیل می‌توان به کاهش فشار خون، درمان یبوست، تقویت سیستم ایمنی و ... اشاره کرد. این میوه با وجود فواید بسیار، کالری کمی داشته و مصرف آن موجب افزایش وزن نمی‌شود. همچنین ازگیل دارای محتوای فیبر بوده که باعث احساس سیری شده و به خوردن دیگر مواد غذایی میل نخواهید داشت؛ پس می‌توان گفت ازگیل به لاغری کمک می‌کند.

زردآلو، خوش‌رنگ خوشمزه

زردآلو میوه‌ای شیرین و خوشمزه است که به صورت تازه یا برگه خشک استفاده می‌شود. این میوه سرشار از مواد معدنی همچون کلسیم، آهن و پتاسیم و ویتامین‌های مختلف است. وجود ویتامین A در زردآلو موجب کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های چشمی مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا می‌شود. متخصصان تغذیه مصرف زردآلو و برگه آن را به منظور مبارزه با کم خونی توصیه کرده‌اند، زیرا حاوی مقادیر زیادی آهن است.

هلو، میوه بهاری شیرین

هلو از جمله میوه‌های خوشمزه و پرخاصیت بهاری است که بافت نرم و طعم شیرینی دارد. هلو سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که سطح رادیکال‌های آزاد بدن را کاهش داده و بدین طریق مانع از ابتلا به سرطان خواهد شد. مصرف هلو یا تهیه ماسک هلو می‌تواند به شادابی و سلامت سلول‌های پوستی کمک کند. خوردن هلو فرایند هضم مواد غذایی در دستگاه گوارش را بهبود بخشیده و بدین طریق مانع از ابتلا به مشکلات گوارشی مانند یبوست یا اسهال می‌شود.

گیلاس، میوه خوش رنگ پرخاصیت

اغلب ما از خوردن گیلاس لذت می‌بریم و آن را یکی از خوشمزه‌ترین میوه‌های بهاری می‌دانیم. گیلاس مقدار آب زیادی دارد و به همین دلیل می‌تواند از خشکی و کم آبی بدن در روزهای گرم جلوگیری کند.

در زمان ابتلا به بیماری‌های ویروسی مانند روتا ویروس و کرونا، مصرف گیلاس برای تامین آب از دست رفته بدن توصیه می‌شود. کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی، کلیوی و انواع سرطان از دیگر خواص گیلاس است.

خرید میوه های بهاری

همانطور که گفتیم میوه‌های بهاری خواص زیادی برای بدن دارند و برای پذیرایی در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه استفاده می‌شوند. تنوع این میوه‌ها می‌تواند افراد با سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارد. از مصرف میوه‌ها غافل نشوید تا سلامت بدن تضمین شده و از ابتلا به بیماری‌های مختلف پیشگیری شود.

اگر می‌خواهید برای مهمانی‌های آخر هفته خود میوه تهیه کنید و زمان کافی در اختیار ندارید، از طریق سفارش میوه انلاین اسنپ فود خرید خود را انجام دهید. این امکان از طریق اسنپ فود فراهم شده است تا میوه‌های مورد نیاز را از نزدیک‌ترین میوه فروشی‌ها به طور آنلاین سفارش دهید و آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

با سفارش میوه انلاین می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و به دیگر کارهای خود برای آماده‌سازی مهمانی برسید و همچنین از تخفیف‌های اسنپ فود تا بیش از 30 درصد بهره‌مند شوید. فرقی نمی‌کند در کدام یک از شهرهای ایران زندگی می‌کنید، امکان خ رید اینترنتی میوه در تمام شهرها وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی