اطلاعات تماس
  • 031322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204297396516341
در دسترس نیست

آسیاب قهوه چه مارکی خوبه؟ ایرانی یا خارجی؟

کد: 140204297396516341

، (اخبار رسمی): آسیاب قهوه چه مارکی خوبه؟ ایرانی یا خارجی؟ بررسی مزایا و معایب آسیاب قهوه ایرانی و خارجی

آسیاب قهوه چه مارکی خوبه؟ ایرانی یا خارجی؟
آسیاب قهوه چه مارکی خوبه؟ ایرانی یا خارجی؟

آسیاب قهوه چه مارکی خوبه ؟ ایرانی یا خارجی ؟ کدامیک؟

آسیاب قهوه چه مارکی خوبه؟ ایرانی یا خارجی؟ یکی از چالش های مهم برای خریداران آسیاب قهوه انتخاب از بهترین برندها با کارایی بالاست که در عین حال مقرون به صرفه هم باشد. اینکه دقیقاً چه آسیابی خوب است و آیا خرید آن می تواند همه نیازهای شما را برطرف کند بستگی به عوامل مهم مهمی دارد که در ادامه  مورد بررسی قرار می دهیم.

نکات مهم برای خرید آسیاب قهوه 

اگر شما هم به دنبال یک راهنمای کامل برای خرید آسیاب قهوه هستید باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. 

مهم ترین اصل برای خرید آسیاب قهوه در نظر گرفتن نیازهای خودتان است. آیا خرید آسیاب قهوه را برای نیاز و مصرف خانگی می خواهید یا شما مشاغل مرتبط با حوزه قهوه مثل کافی شاپ، رستوران و ... دارید و برای این موارد نیازمند آسیاب قهوه هستید. این مهم ترین اصل است که می تواند انتخاب شما را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال پیشنهاد می شود اگر برای کافی شاپ، قهوه فروشی، رستوران و ... به دنبال مارک خوب آسیاب قهوه هستید فارغ از برند، بهتر است نوع آن، آسیاب قهوه صنعتی یا نیمه صنعتی باشد. کوچک یا بزرگ بودن آسیاب بسته به ظرفیت و تعداد مشتریان شما می تواند انتخابی باشد اما به دلیل کیفیت بالاتر آسیاب های قهوه صنعتی یا نیمه صنعتی این دو مورد بهترین گزینه هستند. 

بودجه شما مهم ترین نکته برای انتخاب بهترین برند و مارک قهوه است. اگر با بودجه کم به دنبال یک آسیاب عالی هستید که همه نیازهای شما را پوشش دهد این اصل امکان پذیر نیست! زیرا بیشتر آسیاب های مارک های خوب قیمت نسبتاً بالایی دارند این مساله در بین آسیاب های خارجی بیشتر مشهود است. زیرا به دلایلی همچون دلار، حمل و نقل، واسطه گری، گمرک، اصل یا تقلبی بودن و ... می تواند آسیاب های مارک خارجی هزینه های متفاوتی داشته باشند. 

سطح تجربه و دانش قهوه سازی شما قطعاً بر روی خرید آسیاب قهوه تاثیر گذار است. به عنوان مثال زمانی را در نظر بگیرید که یک فرد مبتدی و تازه کار به دنبال بهترین آسیاب قهوه است. اگر حتی این آسیاب را تهیه کند باید اطلاعات درستی از درجه آسیاب کردن قهوه برای هر قهوه سازی داشته باشد تا بهترین نتیجه را بگیرد. در غیر این صورت حتی با خرید بهترین مارک آسیاب قهوه الزاماً نمی تواند بهترین قهوه را درست کند!

بهترین مارک آسیاب قهوه خارجی 

برخی از مارک های آسیاب قهوه خارجی در بازار ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این موارد عبارتند از:

آسیاب قهوه دلونگی 

آسیاب قهوه (del onghi) یک آسیاب خوب و برای مصارف خانگی است. شما د راین آسیاب می توانید با درجه های مختلف قهوه خود را آسیاب کنید و در پایان پودر قهوه در مخزن شفاف ریخته می شود که به صورت کشویی در دسترس است. در نظر داشته باشید این آسیاب قابلیت آسیاب کردن با کیفیت بالا مثلاً آسیاب قهوه ترک را ندارد. به همین دلیل برای مصارف کافی شاپ، رستوران و افراد حرفه ای مناسب نیست. 

آسیاب قهوه بوش (bosch)

این برند معروف و نام آشنا در حوزه لوازم خانگی است که در صنعت قهوه هم توانسته دستگاه های کارآمد بسازد. اما در نظر داشته باشید این دستگاه ها اصلاً مناسب حوزه های حرفه ای قهوه نیستند و قابلیت تنظیم سرعت را ندارند. بیشتر برای مصارف خانگی و افراد مبتدی کارآمد هستند.

آسیاب قهوه نوا

نوا هم یکی از مارک های معروف خارجی است که با داشتن 8 درجه تنظیم می تواند کمی حرفه ای تر از بقیه مارک ها عمل کند. این آسیاب بیشتر برای مصارف خانگی و کافی شاپ های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. 

آسیاب قهوه همیلتون

آسیاب قهوه همیلتون یک آسیاب کوچک و ساده ای است که درجه تنظیم سرعت ندارد.

آسیاب قهوه مولینکس

آسیاب قهوه مولینکس هم با داشتن محفظه کوچک مناسب برای مصارف خانگی است و فاقد درجه تنظیم سرعت و آسیاب است.

بهترین مارک آسیاب قهوه ایرانی

آسیاب قهوه چه مارکی خوبه؟ ایرانی یا خارجی؟ با پیشرفت تکنولوژی و صنعت قهوه در ایران خوشبختانه برخی از تولید کنندگان آسیاب قهوه در ایران نیز کیفیت های بالایی ارائه می دهند و کیفیت دستگاه های آنها قابل رقابت با بهترین برندهای خارجی است. در نظر داشته باشید بیشتر برندهای ذکر شده خارجی حرفه ای نیستند و برای افراد مبتدی و تازه کار مناسب هستند. این در حالی است که تولید کنندگان ایرانی با تولید انواع آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی توانسته اند پاسخگوی نیازهای مشتریان حرفه ای در زمینه کافی شاپ، رستوران، قهوه فروشی باشند. 

آسیاب قهوه صنعتی یوکار :

آسیاب قهوه مارک یوکار یکی از برندهای مطرح تولید کننده آسیاب های صنعتی و نیمه صنعتی کوچک و بزرگ است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. به عنوان مثال 23 درجه برای آسیاب و تنظیم سرعت چرخش دارد. این مورد در برابر آسیاب های خارجی که قابلیت آسیاب با نهایت 8 درجه دارند بسیار زیاد است. همانطور که قبلا ذکر شد بیشتر آسیاب های برندهای خارجی درجه خاصی برای کنترل سرعت ندارند. یا در صورت وجود تعداد درجات محدود و کم است. برخی از ویژگی های این برند عبارتند از:

دارای 23 درجه برای کنترل سرعت 

عدم پرتی قهوه در محفظه 

محفظه قابل شستشو و بزرگ 

سرعت و دقت بسیار بالا 

قابلیت آسیاب قهوه ترک

دارای فن خنک کنندگی به منظور سوخته و برشته نشدن قهوه

دارای ضمانت و گارانتی 

در نظر داشته باشید این برند ایرنی تمام آسیاب های حرفه ای و صنعتی را تولید می کند. قیمت آسیاب قهوه یوکار بر اساس کوچک یا بزرگی متفاوت است اما تمام ویژگی های آن در انواع مدل ها یکسان است. 

آسیاب قهوه ارغوان :

آسیاب قهوه ارغوان نیز یکی از آسیاب های صنعتی ایرانی است. برخی از ویژگی های این آسیاب درجه بندی متنوع، قابلیت آسیاب قهوه ترک، محفظه قابل شستشو می باشد یکی از نقاط ضعف این آسیاب این است که فن خنک کنندگی ندارد و عدم پرتی قهوه در آن زیاد است. 

آسیاب قهوه چه مارکی خوبه ؟ ایرانی یا خارجی؟ 

آسیاب های قهوه با مارک های خارجی و ایرانی دارای مزایا و معایبی هستند که عبارتند از:

آسیاب قهوه با برندهای خارجی قیمت بالایی دارند و بسیار حرفه ای تعبیه نشده اند. علاوه بر این بیشتر برندهای معروف خارجی به صورت تقلبی و فیک در بازار موجود هستند. این مساله می تواند خرید را با چالش روربرو کند زیرا ممکن است شما با پرداخت هزینه، باز هم نتوانید اصل برند را تهیه کنید. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که برندهای خارجی خدمات پس از فروش و گارانتی نیز ندارند. از این رو در صورت کوچک ترین خرابی کاربران با مشکلات زیادی روبرو هستند. (بالا بودن هزینه قطعات - نبود نیروی تخصصی برای تعیمر - کمیاب بودن برخی قطعات که گاهی منجر به کنار گذاشتن دستگاه می شود.) 

آسیاب قهوه با برندهای ایرانی هم دارای مزایا و معایبی هستند از جمله اینکه:یکی از مزایای آسیاب های قهوه ایرانی داشتن خدمات پس از فروش و ضمانت کالا است. این مساله می تواند خیال شما را از بابت هزینه های تعمیر و نگهداری راحت کند. یکی دیگر از مزیای آسیاب های قهوه ایرانی اصل بودن دستگاه است. شما از این بابت نیز با خیال آسوده می توانید خرید کنید. عملکرد دستگاه های آسیاب قهوه ایرانی نسبت به خارجی در برخی از برندها بهتر است. این در حالی است که برندهای خارجی بیشتر شناخته شده اند و برندهای ایرانی، متاسفانه با داشتن کیفیت بالاتر محجور مانده اند. 

نتیجه گیری : 

با توجه به موارد ذکر شده اگر به دنبال یک آسیاب ساده و خانگی هستید از فروشگاه های معتبر برندهای خارجی اصل و خوب را تهیه کنید و اگر به کیفیت بیشتر فکر میکنید و به دنبال یک آسیاب قهوه حرفه ای و صنعتی هستید از برندهای معتبر ایرانی بهره ببرید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی