اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205017400723194
در دسترس نیست

تیک صنعت تولید کننده سینی کابل برای برق رسانی استاندارد

کد: 140205017400723194

، (اخبار رسمی): سینی کابل گالوانیزه یک نوع سینی برقی است برای نصب و حمایت از کابل‌ها در سیستم‌های سیم‌کشی استفاده می‌شود. این سینی‌ها از جنس گالوانیزه تولید می‌شوند، برای بهتر شدن کیفیت پوشش دادن لایه‌ای از روی بر روی فولاد صورت می گیرد تا آن را در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت کند.

تیک صنعت تولید کننده سینی کابل برای برق رسانی استاندارد
بزرگ ترین تولید کننده سینی کابل

شرکت تیک صنعت بزرگترین تولید کننده سینی کابل گالوانیزه در ایران است.با داشتن دستگاه های برش CNC و برک خم اتوماتیک این نوع سیستم مدیریت کابل را با بهترین کیفیت با طول و عرض دلخواه شما عرضه می کنیم.

سینی کابل برق یک سیستم قابل نصب در ساختمان‌ها و فضاهای صنعتی است که برای حمل و مدیریت بهتر کابل‌های برق استفاده می‌شود. این سیستم ها شامل یک سینی فلزی یا پلاستیکی است که به دیواره یا سقف نصب می‌شود و کابل‌های برق را در خود جای می‌دهد. به این ترتیب دسترسی و دیدن سیم و کابل ها بسیار آسان تر است.

مشخصات بدنه سینی کابل گالوانیزه :

فلزی اصلی برای ساخت ، گالوانیزه است که در شرایط آب و هوایی نمناک میبایست آنها آبکاری شوند. شاخه های فلزی به طول 3 و 2 متری هستند که مناسب اجرا برش می خورند. سینی کابل ها عرض دارند و در ایران به سانتی متر محاسبه می شوند. عرض سینی های کابل از 5 سانت تا 100 سانتی متر متغیر است. برای مشخص شدن دقیق عرض سینی ها نیاز است قطر و تعداد کابل ها مشخص باشد. مشخصه سوم عمق یا لبه است که با ارتفاع 4 سانت تا 10 سانت ساخته می شود.

انواع سینی های کابل برق مناسب پروژه شما :

  •  گالوانیزه گرم
  • گالوانیزه سرد
  • گالوانیزه فابریک
  • استیل
  • پلاستیک
  • گالوانیزه رنگی

استفاده از سینی کابل برق چه کاربردهایی دارد :

مدیریت کابل :با استفاده از سینی های برقی ، کابل‌ برق به صورت منظم و مرتب درساختار کابلکشی قرار می‌گیرند. بنابراین نصب و تغییرات در سیستم برق رسانی آسان‌ و سریع‌تر انجام شود. همچنین احتمال خطاها و مشکلات احتمالی در اتصال کابل‌ها کاهش میابد.

ایمنی :سینی کابل برق به عنوان یک سیستم مدیریت کابل،بهبود ایمنی در محیط‌های صنعتی و ساختمانی را فراهم می‌کند. با نگهداری کابل‌ها درون پانچ سینیها،خطر برخورد،آسیب و تغییر شکل غیرمجاز کابل‌ها کاهش می‌یابد و احتمال بروز حوادث ناشی ازاتصالات نامناسب کابل‌ها کاهش می‌یابد.

قابلیت تغییرپذیری : مخصوصا نوع گالوانیزه قابلیت تغییر و تعویض رادارد. در صورت نیاز به افزایش تعداد کابل‌ها یا تغییر مسیر آن‌ها، می‌توان قسمت دیواره سینی را برش داده و کابل‌ها را اضافه یا در جهت دیگر اضافع کرد.

استفاده در محیط‌های مختلف: سینی کابلی برق می‌تواند در محیطهای مختلفی مانند ساختمان‌های تجاری، صنعتی، بیمارستان‌ها، مراکز داده استفاده شود. این سیستم در صورتی که آبکاری گرم گالوانیزه شود مقاوم در برابر محیط هایی با رطوبت ، گرد و غبار و دما بیشتر را خواهد داشت.

عرض سینی کابل :

اندازه اصلی سینی های کابل بستگی به عرض آنها دارد که در بازار ایران با ابعاد و وزن مشخص ساخته می شوند. خریداران امکان انتخاب عرض های 50 ، 100 ، 150 ، 200 ، 300 ، 400 ، 500 ، 600 ، 700 ، 800 ، 900 میلی متری دارند. بستگی به نوع خرید تعداد کابل و ارتفاع نصب ضخامت ورق گالوانیزه متغیر می شود. تولید کننده سینی کابل با تعیین مشخصات پیشنهادی شما می تواند برای راهنمایی بهتر ایده دهد.

دلیل استفاده سینی کابل گالوانیزه چیست ؟

سینی کشی در سیستم های برق و انتقال داده دارای مزایا و دلایل متعددی است.  در زیر تعدادی از این مزایا را بررسی می‌کنیم:

حفاظت و ایمنی کار : سینی کابل به عنوان یک پوشش محافظ برای کابل‌ها عمل می‌کند و آن‌ها را در برابر خطرات فیزیکی مانند ضربه، خوردگی، حرارت و شوک‌های الکتریکی محافظت می‌کند. این باعث افزایش ایمنی سیستم و کاهشطرات ناشی از آسیب به کابل‌ها و احتمال بروز حوادث میشود.

نصب و تعمیر: به عنوان یک سیستم مجزا جداپذیر، نصب و تعمیر کابل‌ها را آسان‌تر می‌کند. با استفاده از سینی ، کابل‌های به راحتی قابل دسترسی هستند و در صورت نیاز به تعمیر یا جابجایی، می‌توان به سرعت کابل‌ها را از سینی خارج کرد.

مدیریت کابل: سینی کابل به عنوان یک سیستم سازمان‌ یافته برای مدیریت کابلها عمل می‌کنند. با استفاده از سینی کابل، کابل‌ها به صورت منظم ورتب قرار می‌گیرند و از گره خوردن و تداخل با یکدیگر جلوگیری می‌شود. این باعث آسان‌تر شدن عملیات نگهداری، تعمیر و ارتقاء سیستم هم می‌شود.

انعطاف‌پذیری: بدنه آنها انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به راحتی قابل تغییر و تنظیم است. با استفاده از قطعات و لوازم جانبی مختلف، می‌توان سینی کابل را به اندازه‌های مختلفی طراحی و نصب کرد. بنابراین ، این امکان را به شما می‌دهد تا سیستم کابل‌ها را با توجه به نیازهای اصلی خود مرتب کنید.

معرفی تیک صنعت برق :

شرکت تیک صنعت برق از بزرگترین تولید کنندگان سینی کابل گالوانیزه در ایران است.ما با داشتن دستگاه های برش CNC و برک خم اتوماتیک این نوع سیستم های مدیریت کابل را با بهترین کیفیت با طول و عرض دلخواه به هموطنان عرضه می کنیم. قیمت سینی کابل های این مجموعه غیر قابل رغبات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]