اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205077406823172
در دسترس نیست

معرفی مجموعه CIPG از تاریخچه تا چشم اندازها

آشنایی با شرکت CIPG (اهداف، سیاست ها و راهبردها)

کد: 140205077406823172

، مشهد , (اخبار رسمی): در مجموعه CIPG تعدادی از متخصصین جوان ایرانی گردهم آمده اند و برای هدفی مشترک تلاش می کنند. سیاست ها و راهبردهای این مجموعه بر اساس بیانات رهبری تدوین شده و در حال اجرای پروژه های اقتصادی برای مردم ایران هستند.

آشنایی با شرکت CIPG (اهداف، سیاست ها و راهبردها)
تیم کاری مجموعه CIPG

مجموعه CIPG فعالیت خود را با هدف مهار تورم و رشد تولید آغاز کرده و به پشتوانه نیرویهای جوان متعد و متخصص به مسئولیت ملی خود عمل کرده و گام هایی استوار جهت ساخت ایرانی سربلند برمی دارد.

شاید در ابتدا نگاه به کلمه CiPG مفهوم خاصی را در بر نگیرد اما CiPG همان شعار مهار تورم رشد تولید است که در ابتدای امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شعار امسال برگزیده شد.CiPG مخفف کلمات Curb inflation, production Growth  بوده و آنچه تلاش این مجموعه را در بر می‌گیرد رویکردهای مبتنی بر مهار تورم و رشد تولید برای ساخت ایران در جهت جهاد تبیین ابلاغ شده از سوی رهبری است.

تاریخچه

ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۲ با توجه به منویات رهبری و تاکیدات ایشان به توجه همه جانبه مسئولین و مردم به مباحث مربوط به رفع مشکلات اقتصادی روح الله قدرتی زو ارم تصمیم جدی برای قدم گذاشتن در این عرصه را گرفت. روح الله سوابق موثر و موفقی  در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی دارد  و با برند زیباسازان ایفای نقش می‌کرد. تا اینکه نگرش زیباسازی ایران به میان آمد و تلاش برای قرارگیری در این مسیر آغاز شد. حاصل این تلاش‌ها به عنوان یک فرد آتش به اختیار در حوزه اقتصادی، پیوند خوردن زیباسازان با CiPG بود. مجموعه‌ای که مبتنی بر فناوری‌های نوین با رویکرد مهار تورم و رشد تولید و با چشم انداز ساخت ایران و از همه مهمتر براساس منویات مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

درباره CiPG

مجموعه CiPG به عنوان یک مجموعه دانش محور بر اساس تخصص‌های مختلفی مشغول به فعالیت و ایفای نقش در مهار تورم و رشد تولید است. در دنیای امروز و قرن حاضر نقش فناوری‌های نوین که به نوعی به حوزه فناوری اطلاعات یا همان IT گره خورده است را نمی‌توان نادیده گرفت. CiPG هم فناوری اطلاعات را به عنوان محور توسعه مؤثر و پایدار انتخاب کرده است که به بررسی و حفظ اتحاد مردم و ارائه انقلاب واقعی منجر خواهد شد. وجود متخصصان جوان در CiPG تخصص‌هایی همچون هوش مصنوعی، بلاکچین، واقعیت مجازی، سئو و تولید محتوا، برنامه نویسی تخصصی فرانت‌اند و بک‌اند و فقط بخشی از فعالیت‌های این مجموعه است.

تحقیق و توسعه در CiPG

تیمی قدرتمند از جوانان که روزانه و همواره در مسیر بیانات مقام معظم رهبری در حال تحقیق و تحلیل و تفسیر است که نتایج ساعت‌ها بررسی به هدف‌گذاری‌های کلان و کشف استعدادهای بالقوه این سرزمین برای کارآفرینی و اشتغال و اقتصاد پایدار ختم می‌شود. به روز بودن اطلاعات این مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات را می‌دهد. با پیوند زیباسازان وCiPG  تحقیق و توسعه در حوزه‌های عمرانی و معماری نیز شکل دیگری به خود گرفته است و CiPG در تلاش است سبک جدیدی در تلفیق فناوری و معماری را ارائه دهد که بتواند خدمات جدیدی را برای همه مردم ایران به ثمر برساند.

رویکردهای مدیریتی در CiPG

شاکله اصلی و بدنه CiPG با حضور جوانان متخصص شکل گرفته است. فعالیت در این مجموعه بر اساس کار تیمی پویا، منظم و با بهره‌وری بالا است. اهداف مشترک و چشم انداز مشترک برای این تیم کاری موجب می‌شود هر شخص در تخصص خود بهترین نسخه خود را ارائه دهد و در تعامل با متخصصین دیگر بهترین عملکرد و همفکری را داشته باشد. چشم انداز ساخت ایران آنقدر برای CiPG واضح و شفاف است که دنبال بستری برای مشارکت همه ایرانیان و بهره‌مندی از سود مشترک پروژه‌های این مجموعه به طور عمومی است. واضح است چنین مجموعه‌ای با رویکردهای مدیریتی معمول و حاکم بر شرکت‌های دیگر مدیریت نمی‌شود.

اهداف کلی این مجموعه براساس گام دوم شکل گرفته است و به نوعی شروع کننده گام دوم به صورت عملی و کاربردی است. رشد و توسعه فردی بر مبنای اخلاق و پشتیبانی از جوانان در CiPG، روح الله قدرتی را به عنوان مدیری توانمند و تأثیرگذار در کارآفرینی معرفی می‌کند که توانسته با سرمایه شخصی خود بیش از 40 نفر را به طور مستقیم مشغول به فعالیت و کار کند و با توجه به منویات رهبری تأکید بسیاری بر یادگیری زبان اسپانیایی و تعامل با کشورهای عدالتخواه اسپانیایی زبان دارد.

شعار CiPG

همانطور که هر برند، شعاری را برای خود و اهدافش می‌گزیند CiPG نیز شعار خود را براساس منافع مردم ایران و همگام و همراستا با خرد جمعی بر مبنای مردم ایران انتخاب کرده است؛ «گام دوم، اتحاد، اقتصاد». این شعار تمام زوایا و معناگرایی هدف را در CiPG به وضوح مشخص می‌کند. آنچه امروز ایران را در جهت پیشبرد اهداف ملی و تثبیت در منطقه و جهان کمک خواهد کرد، قدم در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و اتحاد همه مردم ایران و رسیدن به اقتصاد پویا و فعال هر ایرانی است. CiPG براساس این شعار ارزشمند تمام نگاه خود را به توسعه ایران سربلند و رسیدن هر ایرانی به جایگاه فاخر خود و در شأن ایران بودن آن معطوف کرده است. اما براساس همین شعار، اتحاد هم مردم ایران و همراهی در این راه لازمه رسیدن به موفقیت‌های خواهد بود.

چشم انداز CiPG

اگر در لغت بخواهیم این چشم انداز را خلاصه کنیم به دو کلمه «ساخت ایران» می‌رسیم. اما در واقعیت، این چشم‌انداز ابعاد مفهومی مختلفی به خود می‌گیرد. وقتی سخن از ساخت ایران است یعنی تمام مرزهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، جغرافیایی و صنعتی این کشور را در بر می‌گیرد. از جامعه کوچکی به عنوان خانواده تا جامعه ملی ایرن، سوای هر عقیده و رنگ و گویش و زبان و قومیت و دین و مذهب. ساخت ایران مستلزم همراهی و نگاه مثبت هر ایرانی به مفهوم آن است. یکی از اهداف دراز مدت منطبق بر این چشم انداز، توجه ویژه و احیای جزیره هرمز به عنوان جزیره‌ای هوشمند با فناوری‌های نوین است. با چشم انداز «ساخت ایران» به واقع می‌توان آینده بعدی هر ایرانی را زیباتر از گذشته ساخت.

جمع‌بندی

کارآفرینی از جنس امید و صرف فعل خواستن و توانستن از اندیشه‌های مردی است که برای ایران نگران است و توجهات و منویات رهبر فرزانه را چراغ راه و اندیشه این مسیر کرده است. روح الله قدرتی زو ارم امروز پشتیبان جوانان متخصص این کشور است و با اشاعه فرهنگ امید و باورآفرینی برای رشد توسعه فردی و ملی قدم‌های استوار و محکمی را برداشته است.

CiPG می‌تواند یک رسالت شخصی و گروهیِ به اشتراک گذاشته شده با مردم ایران باشد که هر روزه در راه اعتلای غنای این کشور، با چشم انداز «ساخت ایران» و با رویکردهای مهار تورم و رشد تولید مبتنی بر فناوری‌های نوین و گره خورده در منویات و خواسته رهبری معظم انقلاب در مسیر خود به سرعت در حال رشد وتوسعه است. امید است با توجه ویژه حضرت ولیعصر (عج) به این باور برسیم که حضور هر ایرانی برای ساخت ایران یک «باید» است که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و به لطف خدا پیروزی و موفقیت نزدیک است.

نوید عابدپور

مشاور ارشد مدیریت  در CiPG

https://cipg.ir/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

cipg

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید