اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205157419222959
در دسترس نیست

انواع آچار رینگی چکش

انواع آچار رینگی چکش

کد: 140205157419222959

، (اخبار رسمی): انواع آچار رینگی چکش ابزار فرهمند

انواع آچار رینگی چکش
انواع آچار رینگی چکش ابزار فرهمند

انواع آچار رینگی چکش ابزار فرهمند

انواع آچار رینگی چکش

آچار رینگی چکش یک ابزار است که برای باز و بسته کردن مهره‌ها و رینگ‌ها استفاده می‌شود. آچار رینگی چکش دارای دو سر متفاوت است.

سر اول آن شبیه به سر آچار است و برای باز و بسته کردن مهره‌ها استفاده می‌شود، و سر دوم آن شبیه به سر چکش است و برای ضربه زدن روی رینگ‌ها استفاده می‌شود.

به این صورت که با استفاده از سر رینگی آچار روی رینگ قرار داده شده و با چکش روی سر چکش ضربه می‌زنیم تا رینگ آزاد شود یا به میزان مورد نظر بسته شود.

آچار رینگی چکش برای کارهای سنگین و مقاوم استفاده می‌شود و به دلیل استحکام و قدرت خود از آن برای باز و بسته کردن رینگ‌ها در اتومبیل و موتور سیکلت استفاده می‌شود.

آچار رینگی یک ابزار دستی است که برای تنظیم و فک و محکم کردن رینگ‌ها و سوپاپ‌ها در اتومبیل‌ها و دستگاه‌های مکانیکی استفاده می‌شود. آچار رینگی شامل دسته‌ای است که یک بازو و یک پنچر دارد. با استفاده از این ابزار، می‌توان رینگ‌ها را به آسانی تغییر داد یا فک و محکم کرد.

چکش نیز یک ابزار دستی است که برای آویزان کردن، کوبیدن و انتقال نیرو به وسیله‌ای که نیاز به ضربه دارد، استفاده می‌شود. چکش‌ها از یک دسته و یک سر سنگین تشکیل شده‌اند که بر روی سر چکش می‌توان به صورت مختلف انواع سنگ‌ها را نصب کرد تا برای هر نوع کار خاصی، نیروی مورد نیاز را فراهم کند.

بطور کلی، آچار رینگی برای تنظیم و فک و محکم کردن رینگ‌ها و سوپاپ‌ها استفاده می‌شود، در حالی که چکش برای اعمال نیروی ضربه بر روی اشیاء استفاده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]