اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207207527422959
در دسترس نیست

جشنواره فروش ویژه محصولات رونیکس

جشنواره فروش ویژه محصولات رونیکس

کد: 140207207527422959

، (اخبار رسمی): ابزار فرهمند نمایندگی رسمی محصولات رونیکس می باشد که این برند یکی از شناخته شدن ترین برندهای ایرانی در حیطه ابزارآلات دستی و برقی در دنیا است که در سال های اخیر توانسته است جایگاه مناسبی در بین خریداران ابزار به دست آورد.

جشنواره فروش ویژه محصولات رونیکس
فروش ویژه انواه سیم چین رونیکس، دریل برقی و شارژی رونیکس، انواع محصولات برند رونیکس

️ فروش ویژه تمامی محصولات رونیکس با ارسال به سراسر کشور

جشنواره فروش ویژه محصولات رونیکس

ابزار فرهمند نمایندگی رسمی محصولات رونیکس می باشد که این برند یکی از شناخته شدن ترین برندهای ایرانی در حیطه ابزارآلات دستی و برقی در دنیا است که در سال های اخیر توانسته است جایگاه مناسبی در بین خریداران ابزار به دست آورد. 

تمامی محصولات شرکت رونیکس تحت نظارت کارشناسان فنی و کنترل کیفیت گروه رونیکس تولید و بسته بندی می شوند و با گارانتی اصالت و سلامت به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

ابزارآلات رونیکس در دسته بندی های متعددی ارائه می شوند، اعم از ابزارآلات دستی و برقی و بادی که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

در دسته ابزارهای دستی سیم چین رونیکس از ابزارهای کاربردی در مصارف صنعتی و کارگاهی و حتی خانگی می باشد که مشخصات فنی و امکان مقایسه عملکرد این محصولات با محصولات سایر برندها به سهولت در ابزار فرهمند فراهم است.

این برند توانسته است شکاف عمیق بین محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت و ابزارآلات لوکس و گران قیمت را با عرضه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه پوشش دهد. 

علاوه براین دسته، ابزارآلات برقی مانند دریل های برقی، فرز، بتن کن و غیره در حوزه صنعت بازار کار کشورمان رابه مقدار قابل توجهی توسعه دهد. 

علاوه بر ابزارآلات دستی و برقی تعدادی از محصولات دقیق همانند متر لیزری نیز در کارخانه جات کره جنوبی تولید می شوند.

برند رونیکس در تمام مراحل استفاده از ابزارآلات و تجهیزات در کنار مشتریان خود قرار دارد و با ارائه خدمات فنی مهندسی، تعمیرات، تامین قطعات، لوازم یدکی و جانبی در تمام نقاط ایران فعال بوده و آماده ارائه خدمات می باشد.

ابزار فرهمند با گردآوری تمامی ابزار و محصولات رونیکس و با ارائه مشخصات دقیق فنی، مشاوره تخصصی خرید، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور بستری برای خرید آنلاین لوازم، ابزار و تجهیزات صنعتی را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است.

کیفیت رونیکس اتفاقی نیست!

کیفیت را می توان از دیدگاه های مختلف تعریف کرد که نقطه اشتراک تمام این تعریف‌ها به «محصول» بر می گردد. محصولات و خدمات متناسب با نیاز بازار، بادوام و تامین‌کننده خواسته‌های واقعی مشتری، قابل اعتماد بودن همگی  از پارامترهای تعریف مفهوم کیفیت هستند.

 محصولات رونیکس، از لحاظ کیفیت متمایز با سایر برندها، بین مشتریان شناخته می‌شوند. تولید ابزارآلات باکیفیت رونیکس، رونق صنایع بزرگ مانند فولاد، خودرو‌سازی و کشاورزی تا صنایع ساختمانی پتروشیمی، و کسب‌وکارهای فنی کوچک‌تر مانند کارگاه‌های آهنگری، مکانیکی و نجاری  را در بر داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید