اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207157514722959
در دسترس نیست

فروش ویژه محصولات رونیکس

فروش ویژه محصولات رونیکس

کد: 140207157514722959

، (اخبار رسمی): فروش ویژه محصولات رونیکس با تخفیف 37 درصدی تا 53 درصدی ابزار فرهمند

فروش ویژه محصولات رونیکس
محصولات رونیکس

فروش محصولات رونیکس ابزار فرهمند

محصولات رونیکس به کیفیت بالای محصولات خود شناخته می‌شود و به عنوان برندی پیشرو در صنعت ابزار ایران همواره به دنبال کسب رضایت مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت است تا مفهوم جدیدی از کیفیت را در ذهن مخاطبان به وجود بیاورد. جایگاه امروز رونیکس به‌عنوان برند پیشرو در بازار ابزار ایران و نامی شناخته‌شده در سطح بین‌الملل، در ارزش‌های اصلی این سازمان ریشه دارد.

رونیکس با تکیه بر کیفیت به‌عنوان مهم‌ترین رکن از ارکان خود، نگاه مصرف‌کننده به دنیای ابزار را متحول کرده‌است. این دستاورد بزرگ، متکی‌ بر دانش و تخصص نیروی جوان ایرانی، نیروی انسانی متعهد و خدمات پس از فروش متمایز بوده است. ثمره این نگاه ویژه به کیفیت، تولید 2500 نوع ابزارآلات برقی، بادی، شارژی و بنزینی با عملکرد فوق‌العاده و طول عمر بالا است. بزرگ‌ترین بانک قطعات کشور با 34000 نوع قطعه را نیز به این تنوع بی‌نظیر اضافه کنید.

 ایده اولیه تا خلق محصول، ابزاری با استاندارد رونیکس

تولید تمام محصولات رونیکس با توجه به نقشه راه مشخص و طی فرآیندهای علمی انجام می‌شود. اگر فرآیندهای کیفی تولید را از نقطه صفر در نظر بگیریم، ایده اولیه خلق محصول براساس نیاز بازار و بازخوردهای خدمات پس از فروش شکل می‌گیرد.

این نیاز سنجی به دو بخش مشخصات ظاهری و تکنیکال محصول توجه ویژه‌ای دارد و استانداردهای خاصی برای هر بخش تعریف می‌شود. در بخش مشخصات ظاهری، مواردی نظیر شکل و ظاهر کالا و رنگ‌بندی قسمت‌های مختلف محصول اشاره دارد. نوع بسته‌بندی کاربرپسند (User friendly)، موقعیت مکانی عرضه و فروش محصول، نوع کاربری صنعتی یا عمومی ابزار از دیگر بخش های مهم خلق محصول در رونیکس است.

در بخش تکنیکال موضوعاتی مانند کیفیت مواد اولیه، جزئیات داخل هر دستگاه، قطعات مورد استفاده، بهبودهای احتمالی و اقدامات پیشگیرانه در طول فرآیند ساخت ابزار و آزمون‌های کیفی مهم‌ترین نکاتی هستند که در نظر گرفته می‌شوند. بازرسان رونیکس در بخش کنترل کیفیت، قبل، حین و بعد از اتمام تولید مرتباً بر فرآیندها نظارت کرده و آزمون‌های کیفی، عملکردی و چشمی را انجام می‌دهند تا کالا آماده عرضه به بازار شود.

بازاری وسیع؛ از آسیا تا اروپا

محصولات رونیکس در بسیاری از کشور دنیا به فروش می‌رسد. رونیکس براساس بازخوردهای دریافتی از خدمات پس از فروش، نظرسنجی از افراد حرفه‌ای و استادکاران یا از طریق کانال‌های صدای مشتری، پس از بررسی‌های لازم، اقدامات اصلاحی را در سفارشات بعدی بهبود و اصلاح محصول را لحاظ می‌کند. این به معنای دقت رونیکس برای تولید محصولی با کیفیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار