اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205167423822959
در دسترس نیست

بهترین سیم چین رونیکس

بهترین سیم چین رونیکس

کد: 140205167423822959

، (اخبار رسمی): بهترین سیم چین رونیکس ابزار فرهمند

بهترین سیم چین رونیکس
سیم چین رونیکس ابزار فرهمند

بهترین سیم چین رونیکس ابزار فرهمند

سیم چین رونیکس
انبرسیم چین رونیکس یک ابزار کاربردی است که برای بریدن و قطع کردن انواع سیم یا مفتول نرم و سخت استفاده می‌شود. سیم چین رونیکس در صنایع الکترونیکی، ساختمانی و کارهای خانگی  بسیار کاربردی می باشد. 
رونیکس یکی از معروف ترین و بزرگترین برند در بازار ابزار ایران است که تولید کننده بهترین سیم چین و انواع آن است. 
سیم چین رونیکس در انواع  و سایزهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد که این ابزارها با بهترین آلیاژ سخت‌کاری‌شده  وبا فک‌های برشی بسیار مقاوم ساخته‌ شده است.


این انبر که در صنایع الکترونیکی و برقی کاربرد دارد، برای بریدن سیم و کابل، لخت کردن سیم و کابل، بریدن پایه های اضافی پس از پایان لحیم کاری مورد استفاده قرار می گیرد.
از آنجایی که این انبرسیم چین ها درانواع مختلفی (ابعاد، اندازه، شکل آرواره ها و طول دسته) ارائه شده واز آنها برای برش انواع سیم های نازک یا ضخیم استفاده می شود، این ابزارها خواهان زیادی را جلب خود کرده اند.
انواع سیم چین رونیکس
سیم چین ها مانند سایر ابزارهای صنعتی انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند کاربرد و کارایی ویژه‌ای دارند که به آنها اشاره می کنیم.
مدل مینیاتوری: این مدل از سیم چین های معمولی ظریف‌تراست و جهت برش سیم‌های اضافه در هنگام کار با قطعات الکترونیکی به کار می‌روند.
مدل فشارقوی: این مدل برای کار با ولتاژهای بالا، معمولاً ۲۲۰ ولت  استفاده می شوند که دارای عایق مناسب برای ایمنی بیشتر هستند و برای بریدن کابل‌های نسبتا ضخیم کاربرد دارند.
مدل کله‌گاوی: سیم چین کله گاوی برای بریدن کابل‌ها و سیم‌های ضخیم مناسب است و دلیل نام‌گذاری آن به خاطر تیغه‌های پهن این نوع سیم چین هاست. 
این مدل در مقایسه با انواع دیگر عملکرد بالاتری دارد و کار با آن به انرژی کمتری نیاز دارد چرا که در هنگام کار با آن فشار بیشتری به سیم اعمال‌شده و راندمان کار بالاتر می‌رود.
قیمت سیم چین رونیکس
قیمت سیم چین ها در بازار به عوامل متعددی از جمله کیفیت، شکل آرواره ها و طول دسته و جنس بستگی دارد، درنتیجه قیمت سیم چین می تواند متغیر باشد ولی در نظر داشته باشید که سیم چین با کیفیت بالا و مارک معتبر قیمت بالاتری خواهد داشت.
در نظر داشته باشید که قیمت سیم چنین ها با توجه به قدرت اهرم های سیم چین با طراحی استاندارد که باعث بهبود عملکرد و اثربخشی سیم چین می شوند موثر است.
در نهایت، در نظر داشته باشید که میزان کیفیت و قدرت برش سیم چین ها با قیمت فروش آنها رابطه مستقیم دارند و پیشنهاد می شود که قبل از خرید حتما از تحقیقات و مقایسه ی قیمت و کیفیت محصولات استفاده کنید.
مشخصات سیم چین رونیکس  آلمانی:
از استیل کروم وانادیوم ساخته شده اند
ساخته شده از بهترین فولاد فورج  و سخت کاری شده
دارای لبه های برنده و تیز شده به روش القایی
پوشش سطحی از جنس نیکل سیاه
طراحی ارگونومیک دسته ها برای کاربرد راحت تر
مقاومت و طول عمر بالا
ساخته شده توسط مواد سازگار با محیط زیست

نکات مهم خرید سیم‌ چین رونیکس اصل
محل اتصال دو اهرم و یا بازوی این ابزار بسیار مهم است که باید نرم و مستحکم باشد. تا استفاده و کنترل آن راحت تر باشد.
در هنگام خرید این ابزارها به تیغه های آن بسیار توجه کنید تا هرگونه زدگی، خوردگی و … نداشته باشند.
بهتر است در انتخاب این سم چین ها، ابزاری انتخاب کنید که علاوه بردسته ی ارگونومیک، عایق نیز باشد. تا از احتمال هرگونه خطر و یا فشار اضافی به دست جلوگیری کنید.
توجه به مواد اولیه این وسیله که از اهمیت بالایی برخوردارست چرا که سیم چین هایی که از مواد و متریال مرغوب تولید می شوند دوام و طول عمر بالایی دارند.
دقت کنید که این ابزارها  باید دستگیره ای راحت و خوش دست داشته باشند تا در صورت استفاده طولانی مدت، کاربر احساس خستگی نکند.
از بریدن سیم های ضخیم وسخت خودداری نمایید مگر این که سیم چین شما برای همان نوع سیم کابرد داشته باشد.
سیم چین ها را در معرض گرمای زیاد قرار ندهید.
عدم استفاده از کف چین و یا سیم چین به عنوان چکش.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]