اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205187426422307
در دسترس نیست

خرید جدید ترین مدل های پارچ و لیوان

خرید جدید ترین مدل های پارچ و لیوان

کد: 140205187426422307

، (اخبار رسمی): پارچ در لغتنامه دهخدا به معنی ظرف آبخوری سرگشاده تعریف شده است. لیوان هم در این لغتنامه به معنی ظرف استوانه ای شکل که بزرگتر از استکان یا فنجان است.

خرید جدید ترین مدل های پارچ و لیوان
خرید پارچ و لیوان

با کمی دقت در این معانی می‌فهمیم که پارچ و لیوان مکمل یکدیگر هستند. یعنی نوشیدنی باید از پارچ خارج شود و برای نوشیدن به ظرف دیگری انتقال یابد که آن ظرف در واقع همان لیوان است. پارچ و لیوان ها جنس های مختلفی دارند ولی پارچ و لیوان کریستال و بلوری خیلی طرفداران بیشتری بین مردم دارد. زیرا هنگام استفاده، نوشیدنی داخل آن معلوم می‌شود و زیبایی دوچندانی به آن می‌دهد.

هنگام خرید پارچ و لیوان به چه مواردی دقت کنیم؟

شاخص های بسیاری برای انتخاب پارچ و لیوان مناسب وجود دارد. از جنس و زیبایی گرفته تا قیمت! در ادامه این مقاله سعی کرده ایم انواع ملاک ها برای خرید پارچ و لیوان را بررسی کنیم تا شما به بهترین انتخاب برسید:

بررسی انواع لیوان از نظر جنس بدنه

پارچ و لیوان ها از نظر جنس، طراحی بدنه و مقاومت به مدل های مختلفی تقسیم می‌شوند.

پارچ و لیوان بلوری: محبوب ترین و پرفروش ترین نوع پارچ و لیوان ها، پارچ و لیوان شیشه ای است. زیرا این پارچ و لیوان ها شفاف هستند و مدل های مختلفی از آنها در بازار براحتی پیدا می‌شود. همچنین پارچ و لیوان لب طلا هم از این جنس هستند که در سال های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده اند. قیمت پارچ و لیوان بلوری نسب به بقیه جنس ها بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.

پارچ و لیوان کریستالی: یکی دیگر از مدل های پرطرفدار پارچ و لیوان، پارچ و لیوان کریستالی است. کریستال از بلور یک مقدار سنگین تر است و بخاطر سربی که در آن بکار رفته، شفافیتش بالاتر است. قیمت پارچ و لیوان کریستالی نسبتاً بالاست و بیشتر برای سرویس جهیزیه توصیه می‌شود؛ زیرا میتوان آن را با انواع مختلفی از ظروف کریستالی سِت کرد.

پارچ و لیوان سفالی: مدل دیگری از پارچ و لیوان ها، جنس سفالی دارند که با گِل ساخته می‌شوند. جنس سفال خنکی نوشیدنی را به مدت طولانی در خودش نگه می‌دارد و در قدیم الایام خیلی از این جنس پارچ و لیوان استفاده می‌شد.

پارچ و لیوان مسی: مورد آخر هم پارچ و لیوان مسی که نسبتا گرانتر از مدل های دیگر است. این مدل هم در سال های اخیر خیلی رواج یافته و مشتری های خاص خودش را دارد.

قیمت پارچ و لیوان

قیمت پارچ و لیوان ها به شاخص های گوناگونی بستگی دارد. از جنس و مارک آن گرفته تا طراحی و اندازه. مثلا قیمت پارچ و لیوان فرانسوی معمولاً بالاتر از مدل های مشابه است. اصولاً پارچ و لیوان ها در ست های 7 پارچه در بازار عرضه می‌شوند که شامل 1 عدد پارچ و 6 عدد لیوان است. همین تعداد زیاد باعث شده قیمت پارچ و لیوان نسبت به دیگر ظروف بلوری بالاتر باشد. از تعداد که بگذریم میرسیم به اندازه پارچ و لیوان. گنجایش پارچ و لیوان بیشتر بستگی به استفاده شما دارد. خیلی ها دنبال پارچ و لیوان بزرگ هستند که حجم زیادی نوشیدنی در آن قرار گیرد. اما بسیاری دیگر از مردم دنبال یک ست پارچ و لیوان شیک و جمع و جور هستند که سبک باشد و به راحتی بتوان آن را حمل کرد.

بهترین مارک پارچ و لیوان

پارچ و لیوان لومینارک : قطعاً همه شما هم این عبارت را شنیده اید که فرانسه بهترین کشور سازنده پارچ و لیوان است. شرکت لومینارک یکی از معروف ترین شرکت های فرانسوی است که در زمینه بلور هم حرف زیادی برای گفتن دارد. پارچ و لیوان فرانسه اصل که خیلی ها از قدیم می‌شناسند،

کار این شرکت است. قیمت پارچ و لیوان لومینارک در مقایسه با بقیه شرکت ها بالاتر است. برای همین هنگام خرید پارچ و لیوان لومینارک به جعبه آن و نوشته حک شده زیر لیوان ها حتما دقت کنید. پارچ و لیوان امپراطور و پارچ و لیوان استرلینگ دوتا از معروف ترین پارچ و لیوان های فرانسوی داخل بازار است که ساخت شرکت لومینارک می‌باشند.

پارچ و لیوان چین: در سال های اخیر شرکت های چینی هم پارچ و لیوان های درجه یکی وارد بازار کرده اند. پارچ و لیوان خورشیدی یا پارچ و لیوان آنجلیکا که در سال های اخیر طرفداران زیادی در بین خانم های ایرانی دارد،

پارچ و لیوان ترک: دسته ای دیگر از پارچ و لیوان های شیک و لاکچری بازار، پارچ و لیوان های ساخت کشور ترکیه هستند که عموماً کار شرکت پاشاباغچه می‌باشند. همانطور که میدانید شرکت پاشاباغچه یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ساخت بلور است که قیمت محصولاتش هم نسبتاً بالاست. این شرکت بیشتر پارچ تک تولید میکند ولی در چند مدل از محصولات این شرکت ست پارچ و لیوان هم دیده می‌شود. پس پارچ و لیوان پاشاباغچه هم در لیست بهترین برندها قرار می‌گیرد.

پارچ و لیوان ایرانی: شرکت های ایرانی مثل بلور نوری تازه و بلور کاوه هم در زمینه تولید پارچ و لیوان پیشرفت های کرده اند ولی از نظر کیفیتی خیلی از مدل های خارجی عقب هستند. اگر پارچ و لیوان ارزان قیمت می‌خواهید، میتوانید از مدل های ایرانی استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]