اطلاعات تماس
  • 093608*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205257439623233
در دسترس نیست

بهترین قالیشویی در گوهردشت

بهترین قالیشویی در گوهردشت

کد: 140205257439623233

، (اخبار رسمی): قالیشویی گوهردشت برای ساکنین کرج یکی از بهترین و گزینه‌هایی است که آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند. امروزه همه می‌دانند که فرش و قالی جزو اثاثیه مهم منزل است. نقش فرش را در زیبایی خانه نمی‌توان انکار کرد. علاوه بر آن فرش نقش پوششی دارد و همینطور به عنوان عایق گرما و سرما هم عمل می‌کند.

بهترین قالیشویی در گوهردشت
قالیشویی در گوهردشت

 از همین رو، این اسباب منزل، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پس باید در هنگام شستشو به خوبی از آن مراقبت شود. چراکه فرش در برابر شستشوی غیر اصولی و برخی مواد شوینده، حساس است. این موضوع مخصوصا در شستشوی فرش دستباف باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین، با توجه به اهمیت بالای این موضوع، در ادامه به ویژگی‌ها و مزایای قالیشویی گوهردشت خواهیم پرداخت. همراه ما باشید. 

قالیشویی گوهردشت

همانطور که می‌دانید، قالیشویی فرایندی فنی و تخصصی است که نیاز به نیروی متخصص دارد. چون در این صورت است که کار شستشوی فرش به درستی صورت خواهد گرفت. در واقع، طی فرایند قالیشویی، فرش‌ و موکت به روش‌های جدید شسته و خشک می‌شود. به طوری که هر نوع آلودگی از روی آن پاکسازی شود. این آلودگی‌ها می تواند هر نوع لکه و کثیفی دیگری باشد. اما این کار به همین سادگی نیست. در قالیشویی اردلان فرش‌ها به شکل اصولی شسته می‌شوند. شاید به این فکر می‌کنید که منظور از شستشوی اصولی چیست؟

قبلا به این موضوع اشاره کردیم که برخی از فرش‌ها حساس هستند و می‌توانند با کوچک‌ترین بی‌احتیاطی آسیب ببینند. فرش دستباف را برای شما مثال زدیم که جزو فرش‌های حساس و ظریف است و باید در هنگام شستشو، از آن مراقبت شود. چون در غیر این صورت به بافت فرش دستباف آسیب وارد شده و شکل اولیه آن تغییر می‌کند. همچنین ممکن است رنگ فرش نیز آسیب ببیند و دیگر به درخشندگی قبل نباشد. 

علاوه بر فرش دستباف انواع مختلفی از فرش‌ها و موکت‌ها هم وجود دارد که نیاز به توجه و احطیاط در زمان شستشو دارند. برای مثال یک فرش ممکن است دارای رنگ روشن و درخشان باشد. شستشوی این نوع فرش در قالیشویی گوهردشت به نحوی است که رنگ روشن آن حفظ شده و دچار تیرگی و تغییر ظاهر فرش نشود. در برخی از موارد هم به خاطر عدم توجه و شستشوی مرتب، آلودگی و لکه‌های زیادی روی فرش مشاهده می‌شود. این فرش باید طوری شستشو داده شود که تمام لکه‌ها و آلودگی‌ها از آن زدوده و به طور کامل پاکسازی شوند. یعنی حتی در عمق بافت فرش هم اثری از آلودگی باقی نماند. برخی از افراد ممکن است در مواجهه با چنین فرش‌هایی، از مواد شوینده قوی استفاده کنند که غلظ ترکیبات آن‌ها نامتناسب با نوع فرش است. این کار ممکن است که آلودگی را از بین ببرد. اما مطمئنا بافت و رنگ فرش آسیب خواهد دید. پس نوع مواد شوینده و غلظت آن نیز یکی از موارد بسیار حائز اهمیتی است که در شستشوی فرش مورد توجه قرار می‌گیر

ویژگی های قالیشویی در گوهردشت

قالیشویی اردلان از ابزار آلات مجهز و نوینی برای شستشوی انواع فرش‌ها استفاده می کند. در گذشته خبری از تکنولوژی و دستگاه‌ها و ابزارهای این‌چنینی نبود. برای همین، افراد در آن زمان ناچار بودند که فرش‌های خود را به همان روش سنتی سطل و طی که حتما با آن آشنایی دارید، بشویند. این روش زمان زیادی از آن‌ها مب‌گرفت. این زمان شامل شستشو و خشک کردن فرش می‌شد. چرا که در این روش، باید بعد از شستشو، فرش را چند روزی در فضای باز و زیر نور خورشید بگذاریم تا خشک شود. علاوه بر این‌ها، باید یک فضای مناسب هم برای شستشو داشته باشیم. خانه‌های قدیمی دارای حیاط بودند و از این لحاظ مشکلی نداشتند. ولی برای خانواده‌های امروزی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند، شستشوی فرش به روش سنتی، آن‌ها را با دردسر‌های زیادی مواجه خواهد کرد. برخی از آن‌ها فرش را در خیابان پهن کرده و شستشو می دهند. در حالی که در کارخانه قالیشویی اردلان، اصلا اینگونه نیست. در حقیقت فرش‌ها در فضایی مناسب و با دستگاه‌های فوق پیشرفته و دارای استاندارد‌های جهانی شستشو می‌شوند. این قالیشویی دارای تجربه‌ بالایی در زمینه فرش است. فرش‌های شما در این کارخانه، توسط افراد کاملا حرفه‌ای و متخصص شسته می‌شوند تا خیال‌تان از بابت سلامت فرش آسوده باشد. از دیگر ویژگی‌هایی که یک قالیشویی معتبر باید داشته باشد، این است که فرش را در زمان کوتاهی به مشتریان تحویل دهد. این کار طبق معمول در قالیشویی اردلان در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. به طوری که فرش در ۱ الی ۲ روز کاری به صورت پاکیزه و خشک شده به شما تحویل داده خواهد شد. 

مزایای قالیشویی گوهردشت

با سفارش شستشوی فرش در قالیشویی گوهردشت، از مزایای فوق‌العاده آن بهره‌مند خواهید شد. یکی از مزایای این قالیشویی این است که می‌توانید بدون واسطه فرش خود را برای شستشو به آن بسپارید. این موضوع، مزیت دیگری ایجاد می‌کند. این مزیت قیمت مناسب شستشوی فرش به خاطر حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با دفتر قالیشویی اردلان است. استفاده از دستگاه‌های مجهز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، سبب شستشوی فرش‌های شما به شکل اصولی می‌شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093608*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل