اطلاعات تماس
  • 099267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205317447323000
در دسترس نیست

معرفی و خرید جدیدترین مدل های صندل دخترانه

معرفی و خرید جدیدترین مدل های صندل دخترانه

کد: 140205317447323000

، (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی رزلند شاپ با ارائه بهترین و به روزترین اجناس برند برای اولین بار در بهمن 1399 در اینستاگرام شروع به کار کرد. بهترین مکان بهترین انتخاب و بهترین خرید در رزلند شاپ

معرفی و خرید جدیدترین مدل های صندل دخترانه
خرید دمپایی سلیکونی

هیچ چیزی راحت‌تر از صندل برای تابستان نیست؛ خنک، راحت و سبک. می‌توان گفت که پوشیدن صندل، یکی از دلایلی است که خیلی‌ها منتظر آمادن تابستان هستند. با خرید صندل، یک تابستان راحت و خنک خواهید داشت. در فصل تابستان، خرید صندل دخترانه برای همه خانم‌ها از واجبات است. البته این نکته را به خاطر بسپارید که با اینکه آن‌ها بسیار راحت هستند،

راهنمای انتخاب صندل مناسب و راحت

در هنگام خرید صندل به راحتی آن توجه کنید

نکته اول راحتی صندل است. در واقع، شما این مدل پاپوش را می‌خرید که راحت باشید. البته، باید بگوییم که برای خرید هر نوع پاپوش و کفشی، باید راحتی را در نظر بگیرید. هنگام خرید این مدل، مطمئن شوید که پاشنه، کفی و سفتی و نرمی آن مناسب پای شماست و اذیت‌تان نمی‌کند. حتی بند‌ها را نیز چک کنید.

توجه به اندازه و سایز دمپایی

به اندازه و سایز آن توجه کنید. زمانی که آن‌ها را می‌پوشید، نباید در قسمت پشت پا، فضای خالی زیادی وجود داشته باشد. قبل از خرید با آن‎ها راه بروید و پاها را تکان دهید تا مطمئن شوید، کاملا اندازه شماست. نباید صندل آنقدر تنگ باشد که پای شما را زخمی کند و نه آنقدر گشاد، که پاها در آن بلغزند.

توجه به رنگ هنگام خرید صندل

به رنگ انتخابی خود توجه کنید. قطعا شما نمی‌توانید برای هر لباس، به فکر خرید صندل دخترانه باشید. پس بهتر است رنگی را بخرید که به اکثر لباس‌هایتان می‌آید و کمد لباس شما را تکمیل می‌کند. عموما رنگ مشکی و سفید، برای تیپ‌های تابستانه مناسب هستند. رنگ کرمی نیز با بیشتر لباس‌های تابستانه ست می‌شود.

جنس صندل و دمپایی مهمترین نکته است

کیفیت را فراموش نکنید. شما نمی‌توانید هر سال تابستان، درباره خرید صندل تصمیم بگیرید. مدلی را بخرید که کیفیت بالا و مرغوبی دارد و به این زودی‌ها خراب نمی‌شود. از محکم‌بودن بندها و سگک‌های روی آن مطمئن شوید. هرچه صندل‌ها جنس بهتری بخرید، قطعا طول عمر بیشتری خواهند داشت.

معرفی انواع مدل‌های مختلف صندل

هنگامی که دمای هوا پس از روزهای سرد زمستان، رو به گرم‌شدن می‌رود، زمان آن فرا می‌رسد که هوایی به پاهایمان برسانیم. بله، گرم‌شدن هوا، خبر از فصل پوشیدن دمپایی و صندل می‌دهد. به‌همین خاطر، در ادامه انواع مختلف این دو مدل پاپوش را به شما معرفی می‌کنیم. بسته به نوعی که انتخاب می‌کنید،

مدل اسلاید

این مدل، نماد سبک کژوال و روزانه است. اسلاید یک مدل کفش بدون پشت و جلوباز است که برای مردان و زنان، طراحی شده است. این مدل در انواع مختلف با چند بند یا یک بند، پاشنه‌دار و بدون پاشنه، در بازار موجود است. از این نوع برای استفاده هر روزه می‌توانید بهره ببرید.

گلادیاتور

گلادیاتور تا کمی بالای مچ پا، قرار می‌گیرد؛ مانند یک نیم‌بوت، اما بدون پوشیدگی آن و البته خنک. انواع مختلف آن نیز در بازار وجود دارد. از مدل‌هایی که بسیار ساده‌اند و بندهای آن ظریف است تا مدل‌های پرکار با بندهای نسبتا کلفت. پاشنه‌دار و بی‌پاشنه بودن آن‌ها نیز، بستگی به سلیقه شما دارد. اگر مدل ظریف‌شان را انتخاب کنید، می‌توانید برای مهمانی‌های کمی رسمی، آن‌ها را بپوشید.

دمپایی سیلیکونی

این مدل به‌تازگی وارد بازار شده و طرفداران زیادی را جذب کرده است. به‌خاطر راحتی و رنگبندی بسیار متنوع و شاد، خیلی از افراد سراغ خرید آن می‌روند. بعد از خرید دمپایی سیلیکونی، فقط می‌توانید آن را برای استفاده روزانه بپوشید. این مدل برای ساحل نیز انتخاب خوبی است.

مدل بنددار

ظاهر آن تقریبا شبیه گلادیاتور است، اما بسیار ظریف‌تر. این نوع صندل را می‌توانید در مهمانی‌های رسمی نیز به پا کنید. به شرط آنکه، نوع پاشنه بلند و ظریفش را بخرید. مدل پاشنه کوتاه یا بدون پاشنه، برای مهمانی‌ها و قرارهای غیررسمی و دوستانه مناسب است.

انواع زیره‌های مناسب صندل

یکی از مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، زیره صندل است. در واقع، مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت، زیره است. یک زیره مناسب باید زیبایی این نوع پاپوش را چندین برابر و ظرافت خاص آن را حفظ کند. باید حالت جذب ضربه داشته باشد تا پا بتواند احساس آزادی و راحتی کند. زیره باید مقاومت بالایی در برابر سایش و اصطکاک از خود نشان بدهد و زود خراب یا پوسیده نشود. دمپایی یا صندلی بخرید که زیره آن روی تمام سطوح، اصطکاک خوبی داشته باشد تا لیز نخورید و آسیب نبینید. زیره ترمو، زیره EVA، زیره چرمی، زیره PU و زیره چوب پنبه‌ای، از معروف‌ترین زیره‌ها هستند که در بازار به فروش می‌رسند. مدل‌هایی که زیره‌های طبی دارند نیز برای افرادی مناسب هستند که از کمردرد یا پادرد رنج می‌برند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس