اطلاعات تماس
  • 099267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206087459823000
در دسترس نیست

معرفی و خرید جدیدترین مدل‌های هودی و دورس دخترانه

معرفی و خرید جدیدترین مدل‌های هودی و دورس دخترانه

کد: 140206087459823000

، (اخبار رسمی): به نظر شما محبوب‌ترین لباس زمستانی بین دختران جوان چیست؟ صد البته هودی و دورس! خرید هودی و خرید دورس، از برنامه‌های پیشواز پاییز و زمستان همه دختران شیک‌پوش است.

معرفی و خرید جدیدترین مدل‌های هودی و دورس دخترانه
خرید هودی

حق هم دارند! این دو مدل لباس زمستانی بسیار خوش‌پوش هستند و با یک بوت، ظاهری فوق‌العاده دارند. اما خرید جنس مرغوب و نحوه نگهداری از آن‌ها، نکات خاصی دارد که در ادامه قرار است درباره آن‌ صحبت کنیم. شما کدام جنس را برای این مدل لباس زمستانی بیشتر می‌پسندید؟

تفاوت هودی و دورس

هودی و دورس با یکدیگر متفاوت هستند؛ بنابراین آن‌ها را با یکدیگر اشتباه نگیرید. دورس کلاه ندارد و هودی، از اسمش نیز مشخص است، یک هودی یا همان کلاه دارد. تفاوت اصلی این دو، در همین مورد است. البته مدل دورس، اصولا جیب ندارد؛ ولی هودی‌ها، عموما یک جیب بزرگ در جلو دارند. همچنین، باید بگوییم که اصولا هودی‌ها، گرم‌تر از دورس‎ها هستند. البته این موضوع همیشه درست نیست و بستگی به نوع پارچه دارد. این از تفاوت این دو نوع لباس گرم. حالا بهتر است سراغ بررسی نکات دیگر برویم.

معرفی انواع پارچه‌های هودی و دورس

اگر می‌خواهید در زمستان آرامش داشته باشید، فقط سعی کنید لباسی بپوشید که گرم‌تان کند. آن‌وقت است که معنای آرامش را درک خواهید کرد. به همین خاطر است که نوع پارچه و جنس، در این دو مدل لباس زمستانی بسیار مهم هستند. چرا که باید وظیفه گرم نگه‌داشتن شما را به‌خوبی انجام دهند، بدون آنکه باعث شوند شما عرق کنید و حس بدی القا کنند. در ادامه، انواع پارچه مناسب برای این دو مدل لباس‌ را به شما معرفی خواهیم کرد.

پنبه

احتمالا با خودتان فکر می‌کنید که پنبه برای لباس‌های تابستانی است و برای لباس‌های گرم، به کار نمی‌آید. اما باید بگوییم که پنبه، پرمصرف‌ترین جنس پارچه برای انواع مختلف لباس است؛ چه زمستانی باشد و چه تابستانی. برای این دو مدل نیز، پنبه یکی از بهترین انتخاب‌هاست. پنبه را با مواد مختلف دیگر مخلوط می‌کنند تا شما یک لباس گرم زمستانی داشته باشید. احتمال زیاد لباس‌های گرم زیادی را دیده‌اید که لایه بیرونی‌شان پنبه و برای لایه درونی، از یک پارچه کرکی استفاده شده است. این پارچه کرکی شما را گرم نگه می‌دارد و پنبه، هوا را رد و بدل می‌کند تا عرق نکنید. در خرید هودی حواستان به جنس آن باشد.

پشمی الیاف طبیعی

برای اینکه بتوانید در لباس‌های گرم پاییزی و زمستانی، احساس راحتی کنید، این لباس‌ها باید منافذ ریزی داشته باشند تا هوا را رد و بدل ‌کنند. جنس پشمی، دقیقا همین ویژگی را دارد. تار و پود پارچه‌هایی که از پشم تشکیل می‌شوند را نمی‌توان محکم بافت. به‌همین خاطر، منافذی در این نوع پارچه وجود دارد که در عین گرم نگه‌داشتن بدن، می‌گذارد هوای تازه، به پوست بدن برسد. به‌همین خاطر است که با پوشیدن پارچه پشمی گرم می‌مانید، اما عرق نمی‌کنید.

پشم‌ مصنوعی

شاید قیمت لباس‌هایی که با پشم طبیعی گوسفند تهیه شده‌اند، کمی بالا و گران باشد. به‌همین خاطر، می‌توانید به خرید جنس پشم مصنوعی فکر کنید. این پشم‌ها را با الیاف دیگر ترکیب می‌کنند تا یک پارچه برای هودی یا دورس تولید شود. پشم مصنوعی نیز ویژگی‌های پشم طبیعی را دارد و اجازه تنفس به بدن را می‌دهد. قیمت آن هم، مناسب‌تر است. اگر به فکر خرید هودی دخترانه گرم و نرم هستید، خرید دورس یا هودی پشمی را درنظر بگیرید.

پلاستیکی

این جنس، احتمالا کاربردی را که مدنظر شما است نداشته باشد؛ اما اشاره‌کردن به آن خالی از لطف نیست. اگر در شهرهایی زندگی می‌کنید که مرطوب است و در طول سال، شاهد باران‌های بسیاری هستید، به فکر خرید هودی پلاستیکی باشید. این مدل، شما را از خیس‌شدن و البته باد، دور نگه می‌دارد.

شستشو و نگهداری از هودی و دورس

عموما همه افراد، لباس‌های زمستانی را زیاد می‌شویند. پس باید مراقب نحوه شستشوی آن‌ها باشید تا بتوانید برای مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کنید. مخصوصا اگر جدید ترین مدل های هودی دخترانه را خریده‌اید و می‌خواهید آن را برای اولین بار بشویید.

دورس و هودی را زیاد نشویید

نکته اولی که باید رعایت کنید، دوری از شستشوی زیاد است. لازم نیست هرباری که لباس‌های گرم را تن می‌کنید، آن‌ها را بشویید. شستن دائم باعث بی‌رنگ‌ورو شدن پارچه و پوسیدن آن می‌شود. شما می‌توانید بعد از خرید هودی یا دورس و پوشیدن‌شان بعد از 5 یا 6 بار، آن‌ها را بشویید.

لباس را پشت و رو کنید

برای شستن این دو مدل، ابتدا باید آن‌ها را پشت ‌و رو کنید تا از لایه بیرونی، محافظت شود. این کار کمک می‌کند تا لباس شما رنگ ندهد و از لباس‌های دیگر نیز، رنگ نگیرد. سعی کنید این دو مدل را با لباس‌هایی بشویید که تقریبا جنس یکسانی دارند و از نظر رنگ نیز، در یک طیف هستند.

با آب سرد بشویید

نکته بعدی دمای آب است. برای شستشو از آب سرد استفاده کنید تا طول عمر پارچه بیشتر شود و رنگ آن باقی بماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس