اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206017448717362
در دسترس نیست

نقشه راه دریافت ویزای توریستی کانادا

کد: 140206017448717362

، تهران , (اخبار رسمی): در زمینه مهاجرت، کشور کانادا یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای مهاجران ایرانی است. ولی آیا ایرانیان به همین اندازه علاقه دارند که به کانادا سفر کنند و مدت کوتاهی را آنجا بمانند؟ قطعا پاسخ به این سوال مثبت است.

نقشه راه دریافت ویزای توریستی کانادا
نقشه راه دریافت ویزای توریستی کانادا
نقشه راه دریافت ویزای توریستی کانادا
نقشه راه دریافت ویزای توریستی کانادا
نقشه راه دریافت ویزای توریستی کانادا
نقشه راه دریافت ویزای توریستی کانادا

زیرا همه ساله افراد مختلفی به دلیل سفر کاری، سفر تفریحی، دیدن آشنایان و نزدیکان و... به این کشور سفر می‌کنند. پس صدور ویزای توریستی برای کشور کانادا نیز امکان‌پذیر شد تا مسافران اقامت کوتاهی را در کانادا تجربه کنند. در این مطلب همراه ما باشید تا توضیح دهیم که چگونه می‌توانید ویزای توریستی کانادا را دریافت کنید.

آشنایی با ویزای توریستی

visitor visa یا ویزای توریستی یک مجوز اقامت کوتاه مدت برای افراد از دیگر کشورها است. این ویزا از سوی دولت کانادا صادر می‌شود و با چسباندن به پاسپورت، نشان می‌دهد که شما برای ورود به کانادا احراز هویت انجام داده‌اید. در گذشته بیش‌تر افراد با هدف گردشگری یا ملاقات با نزدیکان خود این ویزای موقتی را دریافت می‌کردند. ولی اکنون قوانین جدیدی از سوی دولت کانادا وضع شده است. طبق این قانون، افرادی که ویزای توریستی دارند می‌توانند برای دریافت اقامت بلند مدت کانادا نیز اقدام کنند و اجازه کار به‌صورت آزاد دارند. به همین دلیل این نوع ویزا به یکی از محبوب‌ترین ویزاهای کانادا تبدیل شد.

اخذ ویزای توریستی کانادا در 4 مرحله

فرایندی مانند مهاجرت یا اقامت‌های کوتاه مدت حتی برای یک گردش چند روزه، نیاز به برنامه‌ریزی خاصی دارد. به همین دلیل شما باید برای انجام این کار برنامه‌ریزی کنید و مدت زمان زیادی را به آن اختصاص دهید. برای اخذ ویزای توریستی کانادا نیز باید این مراحل را طی کنید:

اولین مرحله؛ آماده‌سازی مدارک و شرایط اخذ ویزا

در سایت دولت کانادا می‌توانید مدارک مورد نیاز اخذ ویزای توریستی را به طور کامل ببینید. سپس باید تمامی مدارک را آماده کنید؛ زیرا ممکن است درخواست شما ریجکت شود. از آنجایی که امکان اعتراض به ریجکت ویزاهای توریستی وجود ندارد و باید مجدد درخواست دهید. بهتر است پیش از شروع درخواست، مدارک خود را به طور کامل آماده کنید. در این زمینه می‌توانید از یک وکیل مهاجرتی کمک بگیرید.

1) مدارک هویتی:

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • کپی صفحه مهر خورده برای ورود و خروج و محل الصاق ویزا
  • 2) اسکن عکس:

  • ارائه یک قطعه عکس مطابق استاندارد های پاسپورتی (زمینه عکس سفید باشد. عکس را به‌صورت تمام رخ و بدون آرایش و عینک بگیرید.)
  • اسکن عکس با ابعاد 4.5×3.5 سانتی‌متر
  • کیفیت و رزولوشن عکس به اندازه 600 پیکسل در هر اینچ
  • بارگذاری عکس با فرمت JPG یا JPEG2000
  • 3) ارائه مدارکی مربوط به تمکن مالی:

  •  گردش حساب در 3 ماه گذشته 
  • ارائه نسخه ترجمه شده گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی
  • گواهی مربوط به پرداخت هزینه‌ها برای رزرو بلیط و هواپیما
  • ارائه دعوت نامه میزبان شما در کانادا
  • سند ملک یا خودرو
  • گواهی تملک سهام
  • فاکتور رسمی برای خرید طلا
  • تمکن مالی یکی از مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای توریستی برای کشور کانادا است. شما باید به افسر پرونده ثابت کنید که قصد برگشت دارید و خودتان می‌توانید هزینه‌های اقامت هر چند کوتاه مدت در کشور کانادا را بپردازید.

    4) مدارک وابستگی به کشور مبدا

  • ارائه مدارک برای میزان دارایی در کشور مبدا
  • اسناد ملکی در کشور مبدا
  • مدارک مربوط به کار و حضور خانواده در کشور مبدا
  • بیان هدف از سفر
  • 5) مدارک مربوط به سفرهای قبلی

  •  کارت پرواز سفرهای قبلی
  • ارائه مدارک ثبت مهر ورود و خروج در پاسپورت
  • گذرنامه یا ویزاهای منقضی یا معتبر سفرهای قبلی
  • دومین مرحله؛ درخواست برای اخذ ویزا

    با ایمیل و یک رمز عبور معتبر در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا برای خودتان پروفایل بسازید. این ایمیل و رمز عبور در اختیار شخص دیگری قرار ندهید؛ زیرا تمام مکاتبات با شما از طریق همان ایمیل خواهد بود. تمام مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. سپس هزینه بررسی درخواست ویزای توریستی کانادا را بپردازید و رسید آن را نگه دارید.

    سومین مرحله؛ بایومتریک و انگشت نگاری برای ویزای توریستی

    مسافران از بعضی از کشورها مانند ایران باید برای ویزای توریستی، انگشت نگاری را انجام دهند. طبق این فرایند، اثر انگشت و تصویر چهره متقاضی ثبت می‌شود. انگشت نگاری به مدت 10 سال اعتبار دارد و برای ثبت هویت خود با اثر انگشت باید به مراکز وک سنتر سفارت کانادا مراجعه کنید.

    بعد از تشکیل پرونده به‌صورت آنلاین، نامه‌ای را دریافت می‌کنید که شما را به یکی از دفاتر وک سنتر ارجاع می‌دهد. البته این دفاتر در ایران وجود ندارند و شما ظرف 30 روز باید به یکی از دفترها بروید و با تحویل پرینت نامه‌ای که دریافت کردید، فرایند انگشت نگاری را هم به پایان برسانید.

    آخرین مرحله

    با گذشت زمان، نتیجه درخواست ویزای توریستی شما هم اعلام می‌شود. این زمان برای اعلام نتیجه با توجه به شرایط هر متقاضی بر اساس عواملی مانند تابعیت، شغل، سن، هدف از سفر و... متفاوت است. برای مثال وجود دعوت نامه، شانس شما را برای صدور این ویزا افزایش می‌دهد و در مدت زمان کوتاه‌تری منتظر می‌مانید.

    ویزای توریستی کانادا را آسان دریافت کنید!

    با وجود مراحل طولانی دریافت ویزا و پروسه زمان بر آن، قطعا برای شما هم قابل باور نیست. ولی مجموعه علی بابا خدمات خود را در زمینه ویزای توریستی این کشور ارائه می‌دهد تا مسافران در مدت کوتاه‌تری این ویزا را دریافت کنند. پس اطلاعات اولیه و درخواست خود را برای صدور ویزا در سایت اینترنتی علی بابا ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان باشید. تیم کارشناسان این مجموعه شما را برای دریافت مدارک و آنچه که برای اخذ ویزای توریستی کانادا نیاز دارید، راهنمایی می‌کنند.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    شرکت علی بابا

    عازم کجا هستید؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. علی‌بابا، به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر در کنار شماست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را ایجاد کند. سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در علی‌بابا خلاصه شده. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، اتوبوس یا تور. حتی برای اقامت شایسته در سفرهای خارجی می‌توانید روی هتل‌های علی‌بابا حساب کنید. علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شماست. از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید ، تا خرید بلیط و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم 247 نفره مرکز پشتیبانی. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط را دارید ما در کنار شما هستیم. علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست. آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از 97 درصد از مشتریان، ما را به دیگران توصیه کرده‌اند و سفیر پیام علی‌بابا شده‌اند. مطمئن هستیم راه را درست رفته‌ایم، چرا که مورداعتماد شما هستیم.

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    گردشگری و میراث فرهنگی