اطلاعات تماس
  • 093590*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206057456323372
در دسترس نیست

نحوه انتخاب بهترین ملحفه: 10 نکته که باید بدانید

نحوه انتخاب بهترین ملحفه: 10 نکته که باید بدانید

کد: 140206057456323372

، (اخبار رسمی): نحوه انتخاب بهترین ملحفه: 10 نکته که باید بدانید

نحوه انتخاب بهترین ملحفه: 10 نکته که باید بدانید
نحوه انتخاب بهترین ملحفه: 10 نکته که باید بدانید

10 نکته که قبل از خرید ملحفه سرویس خواب باید بدانید

 راهنمای ملحفه‌های ما نکات کلیدی را که باید هنگام انتخاب روتختی مناسب، بهترین  ملحفه‌ها ، انواع  روتختی و   مدل روبالشی در نظر بگیرید را پوشش می‌دهد. احساس، پارچه، بافت، تعداد نخ، اندازه، سبک، اعتبار، بسته بندی و نحوه مراقبت از ملحفه را در نظر بگیرید.

بهترین  ملافه باید حس فوق العاده ای داشته باشد، ظاهر و احساس اتاق خواب شما را بهبود بخشد و از همه مهمتر به شما کمک کند تا خوب بخوابید. اگر روی ملحفه های تخت با بهترین کیفیت سرمایه گذاری کنید، متوجه خواهید شد که واقعاً می تواند خواب شما را بهبود بخشد.

ما برای کمک به شما در انتخاب بهترین  ملحفه  که مناسب شماست، اصطلاحات مربوط به ملحفه را ابهام زدایی کرده ایم:     

احساس ملحفه

همراه با لحاف ، بالش و سرویس خواب، ملحفه‌ای که انتخاب می‌کنید تأثیر زیادی بر احساس و نحوه خواب شما خواهد داشت. از آنجایی که ملحفه ،  روکش لحاف  و  روبالشی شما   هر شب روی پوست شما قرار می گیرد، مهم است که به این فکر کنید که چه نوع ملحفه ای بهترین خواب شبانه را برای شما به ارمغان می آورد. به هر حال، انواع مختلفی از ملحفه وجود دارد.

پارچه ها و بافت های مختلف ویژگی های متفاوتی دارند و بنابراین حس متفاوتی دارند. بهترین ملحفه ها با با کیفیت ترین مواد طبیعی ساخته شده و با بالاترین استانداردها بافته شده اند.

تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید ملافه شما صاف و ابریشمی، خنک و ترد، یا دنج و گرم باشد. این به شما کمک می کند تا انتخاب کنید که کدام پارچه و پارچه ملحفه برای شما مناسب تر است. 

پارچه / الیاف

بیشترین تأثیر روی  ملحفه شما پارچه یا الیاف استفاده شده خواهد بود. آیا می خواهید به سراغ الیاف طبیعی بروید یا مصنوعی؟ پارچه های مختلف همگی حس و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

ملحفه پنبه ای - پنبه احتمالاً رایج ترین پارچه ای است که برای ساخت ملحفه و ملحفه استفاده می شود. پنبه طبیعی، قابل تنفس، تجزیه پذیر است و در کنار پوست احساس خوبی دارد. انواع مختلفی از پنبه وجود دارد. دو پنبه با کیفیت، پنبه مصری و پنبه سوپیما هستند.

پنبه مصری - پنبه مصری به عنوان بهترین پنبه برای ملحفه تخت در سراسر جهان شناخته می شود و مورد علاقه ما است! ملحفه های ساخته شده از پنبه مصری قوی، سبک و قابل تنفس هستند. یکی از مزایای بزرگ پنبه مصری این است که با استفاده و با هر بار شستشو حس بهتری پیدا می کند.

پنبه مصری از گیاهی متفاوت (Gossypium Barbadense) به پنبه معمولی می آید و به همین دلیل خواص متفاوت و برتری دارد. پنبه مصری دارای الیاف بسیار بلندی است که نخ یا نخ هایی با قطر کمتر و در عین حال قوی تر از سایر پنبه ها تولید می کند. این بدان معنی است که نخ ها را می توان در یک پارچه بادوام مجلل بافته کرد که هیچ پنبه دیگری با آن مطابقت ندارد.

ملحفه‌های سرویس خواب که به‌عنوان «لوکس» یا «کیفیت هتل» توصیف می‌شوند، لزوماً از پنبه مصری ساخته نمی‌شوند. به دنبال نماد اصالت پنبه مصری بر روی برچسب یا بسته بندی مراقبت باشید.  

سوپیما / پنبه پیما - پنبه سوپیما یا پیما در ایالات متحده آمریکا برای رقابت با پنبه مصری ساخته شد. در ایالات متحده آمریکا رشد می کند. مانند پنبه مصری، از یک الیاف اصلی بلند ساخته شده است که به پنبه خاصیت ممتاز می دهد. 

پنبه برس خورده / فلانل - پنبه برس خورده از پنبه آزاد تابیده ساخته شده است. برای ایجاد یک بافت برآمده نرم و مبهم، که گرمای بدن شما را نگه می دارد، به دقت برس زده شده است، و در نتیجه پارچه ای گرم و دلپذیر، اما همچنان قابل تنفس است.

پنبه برس خورده را می توان فلانل یا فلانلت نیز نامید، اگرچه تفاوت وجود دارد. پارچه نخی برس خورده را فقط روی صورت برس می زنند. پارچه فلانل یا فلانلت از دو طرف برس زده می شود.

پلی‌کاتن - ورق‌های پلی‌کاتن یا ورق‌های «مراقبت آسان» با ترکیبی از پلی‌استر ساخته‌شده توسط انسان (نوعی پلاستیک) و پنبه ساخته می‌شوند. خرید ملحفه های پلی کاتن به طور کلی ارزان است و مراقبت از آن آسان است. سریع خشک می شود و نیاز به اتو زیاد ندارد.

آن حس باکیفیت لوکسی که پارچه های دیگر دارند را ندارد. همچنین به اندازه الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان قابل تنفس نیست، بنابراین اگر از تعریق شبانه رنج می برید یا اگر گرم خواب هستید انتخاب خوبی نیست.

از آنجایی که پلی استر از یک پتروشیمی ساخته می شود، مانند پارچه های طبیعی تصفیه نشده زیست تخریب پذیر نیست. همچنین هنگام شستن می‌تواند میکروالیاف پلاستیکی را از بین ببرد که می‌تواند به رودخانه‌ها و دریاهای ما ختم شود.

کتانی - کتان از الیاف طبیعی بلند و توخالی گیاه کتان ساخته می شود که به نخ ریسیده می شود. کتان عمدتاً در اروپا کشت می شود. کتان فرانسوی و بلژیکی به طور کلی به عنوان بالاترین کیفیت در نظر گرفته می شود. مجموعه ملافه کتانی ما از کتان فرانسوی ساخته شده است.

کتانی دارای خاصیت تنفس و عایق طبیعی است و بنابراین تنظیم درجه حرارت عالی را در تمام طول سال ارائه می دهد. پارچه بسیار محکم و بادوام است، به این معنی که روتختی کتان واقعا ماندگاری بالایی دارد.

الیاف کتانی به طور طبیعی سازگار با محیط زیست، تجدید پذیر و زیست تخریب پذیر هستند. و همچنین ضد میکروبی است، که می تواند در صورت داشتن حساسیت یا بیماری پوستی کمک کند.

در حالی که ممکن است کتانی در ابتدا به نرمی پنبه احساس نکند، اما با هر شستشو نرم تر می شود. اگر می‌خواهید فوراً احساس نرم‌تری داشته باشید، لباس‌های شسته‌شده یا شسته‌شده با سنگ را انتخاب کنید.

لباس‌های کتانی  در دسته‌های کوچک شسته شده‌اند تا الیاف شل شوند و در نتیجه کتانی نرم، انعطاف‌پذیر و بسیار سبک است. از شب اول بسیار راحت!

SILK - ملحفه های ابریشمی در برابر پوست واقعاً صاف و مجلل هستند. ملافه ابریشم از پیله های ابریشم ریسیده شده توسط کرم ابریشم ساخته می شود. مانند سایر الیاف طبیعی، ابریشم قابلیت تنفس دارد و رطوبت را از پوست شما دور می کند تا در هنگام خواب خنک بماند. ابریشم نیز مانند کتان دارای خواص ضد باکتریایی است.

همچنین گفته می شود که  ابریشم فواید زیبایی دارد. پروتئین ها و روغن های طبیعی موجود در ابریشم به مراقبت از پوست شما کمک می کند. ابریشم رطوبت کمتری را از پوست شما دور می کند، در حالی که صاف بودن پارچه به این معنی است که هنگام خواب اصطکاک بسیار کمی برای کشیدن پوست و مو وجود دارد. که باید منجر به پوستی صاف و موهایی کمتر شود!

مراقبت از ملحفه ها و ملافه های ابریشمی می تواند سخت تر باشد زیرا ممکن است نیاز به شستن دستی و خشک شدن در هوا داشته باشد. به راحتی چروک می شود و همچنین می تواند بسیار سخت اتو شود. کار عشق برای خواب زیبایی شما!

ما اسکوم می فروشیم ماسک چشم ابریشم توت  که  به جلوگیری از اختلال در خواب شما توسط نور ناخواسته کمک می کند در حالی که خواص دوستدار پوست به محافظت در برابر خطوط اخم و چین های چشم کمک می کند.

سوالات متداول ملحفه های تخت:

چگونه ملحفه انتخاب کنیم؟

هنگام خرید ملحفه - ملحفه، روتختی و روبالشی - مهمترین چیزهایی که باید در نظر بگیرید احساس، پارچه، بافت، تعداد نخ، اندازه، سبک، اعتبار، بسته بندی و مراقبت است.

بهترین ملافه چیست؟

بهترین ملحفه برای شما ملافه ای خواهد بود که بهترین خواب شبانه را به شما می دهد. تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید ملافه شما صاف و ابریشمی، خنک و ترد، یا دنج و گرم باشد. این به شما کمک می کند تا انتخاب کنید که کدام پارچه و پارچه ملحفه برای شما مناسب تر است 

بهترین نوع ملحفه چیست؟

بهترین نوع ملحفه با مرغوب ترین مواد طبیعی ساخته شده و با بالاترین استانداردها بافته شده است. پنبه مصری به عنوان بهترین پنبه برای ملحفه شناخته می شود. ملحفه های ساخته شده از پنبه مصری قوی، سبک و قابل تنفس هستند و با استفاده و با هر بار شستشو حس بهتری پیدا می کند .

بهترین ملحفه ها کدامند؟

پنبه محبوب ترین پارچه برای ملحفه و ملحفه است زیرا طبیعی است، تنفس می کند و در کنار پوست احساس خوبی دارد. بهترین روتختی ملحفه های پنبه ای مصری و ملحفه های پنبه ای سوپیما هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093590*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل