اطلاعات تماس
  • 090225*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206287488416999
در دسترس نیست

وکیل کیفری اراک سید احمد بنی جمالی

کد: 140206287488416999

، (اخبار رسمی): بهترین وکیل کیفری در اراک در این مقاله تلاش می کنیم در رابطه با وکیل کیفری اراک و به طور کلی موضوعات کیفری توضیحاتی را خدمت شما همشهریان عزیز ارائه دهیم. موضوعات کیفری بسیار متنوع هستند. به نحوی که طیف وسیعی از موضوعات را می توان در زیر این عنوان جای داد.

وکیل کیفری اراک سید احمد بنی جمالی
سید احمد بنی جمالی وکیل کیفری در اراک با بیش از د0 سال سابقه وکالت در دعاوی مدنی و کیفری

هنگام مواجه با موضوعات کیفری، توصیه ما این است که حتما با وکیل کیفری اراک مشورت بگیرید.موضوعات کیفری بسیار متنوع هستند. به نحوی که طیف وسیعی از موضوعات را می توان در زیر این عنوان جای داد.

بهترین وکیل کیفری در اراک
در این مقاله تلاش می کنیم در رابطه با وکیل کیفری اراک و به طور کلی موضوعات کیفری توضیحاتی را خدمت شما همشهریان عزیز ارائه دهیم.
اصولا وقتی یکی از شهروندان به صورت ناخواسته با موضوعی کیفری مواجه می شود اولین اقدام او این است که به گوگل مراجعه نماید و در این خصوص تحقیق نماید.
مواجِهه ناخواسته با پرونده کیفری موضوعی است که افراد تا قبل از ابتلا به آن تصور می کنند که برای آنها اتفاق نخواهد افتاد و اصطلاحا برای همسایه است. اما واقعیت این است که هر یک از ما ممکن است به نحوی با این پدیده مواجه شویم.
موضوعات کیفری به دلیل ماهیت شان اصولا غیر قابل پیش بینی هستند و افراد زمانی به خود می آیند که در برابر موضوعی کیفری قرار گرفته اند. از آنجا که این افراد برای این امر آمادگی قبلی ندارند دچار پریشانی و تشویش زیادی می شوند و طبیعتا به دنبال راهکار می گردند.
تصور کنید فردی بر اثر عصبانیت و هیجان با شخص دیگری گلاویز می شود و این درگیری متاسفانه به قتل یا ضرب و جرح منجر می شود. قاتل یا ضارب به هیچ وجه گمان نمی کرده که با چنین موضوع پیچیده و بغرنجی مواجه شود. از طرف دیگر خانواده مقتول و یا خود شخص مضروب پس از حادثه در پی دادخواهی و تظلّم بر می آیند.
با این حال جای نگرانی نیست. خوشبختانه تعدادی از بهترین وکلای شهر اراک در زمینه دعاوی کیفری با تجربه طولانی آماده همکاری و ارائه خدمت به شما شهروندان گرامی هستند. شما می توانید با اطمینان کامل موضوع کیفری خود را با آنها در میان بگذارید و راهکار قانونی از آنها طلب کنید.

هنگام مواجه با موضوعات کیفری، توصیه ما این است که حتما با وکیل کیفری اراک مشورت بگیرید.

برای دیدن پرسش و پاسخ سوال های کیفری به قسمت نظرات مراجعه کنید.شما هم میتوانید سوال خود را مطرح کنید.

وکیلی کیفری در اراک
موضوعات کیفری بسیار متنوع هستند. به نحوی که طیف وسیعی از موضوعات را می توان در زیر این عنوان جای داد. به عنوان مثال در مورد جرائم جسمانی علیه اشخاص طیف وسیعی از اعمال از قتل گرفته تا یک جراحت ساده را در بر می گیرد.
اقداماتی نظیر توهین و افترا هم به نوعی اعمال مجرمانه ای هستند که در بسیاری از موارد بدون طرح شکایت باقی می مانند. اما با این فراوانند کسانی که پیگیر موضوع می شوند و نهایتا شکایت خود را مطرح می کنند.
لذا در این مقاله به تعدادی از دعاوی پرتکرار در محاکم دادگستری اشاره می کنیم و توضیح مختصری هم در مورد آنها داده می شود. هر چند همان طور که گفته شد دعاوی کیفری بسیار متنوع بوده و امکان اینکه تمام آنها در یک مقاله بررسی کنیم وجود ندارد. اگر پس از مطالعه این مقاله مایل بودید تا در خصوص سایر دعاوی نیز اطلاع به دست آورید می توانید سوال خود را در قسمت زیر یادداشت نمایید. به سوالات شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

 وکیل کیفری اراک
رابطه نامشروع و منافی عفت
جرم رابطه نامشروع و منافی عفت از جمله جرائمی است که مطابق آمار ارائه شده توسط منابع معتبر، در سال های اخیر رشد سرسام آوری داشته است. یکی از دلایل این موضوع هم ظهور شبکه های اجتماعی و تلفن های هوشمند بوده است. به نحوی که بیشترین میزان شکایت مطرح شده در خصوص جرم رابطه نامشروع مربوط به ارتباطات مجازی بوده است.
جرم رابطه نامشروع چه جرمی است؟
قبل از پرداختن به اصل موضوع بهتر است تعریف دقیقی از جرم منافی عفت یا رابطه نامشروع ارائه دهیم. مطابق تبصره ماده ۳۰۶ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۶۲ منظور از جرائم منافی عفت در قانون، جرائم جنسی حدی، علاوه براین جرائم رابطه نامشروع تعزیزی مانند تقبیل و مضاجعه است.
تقبیل یعنی بوسیدن و مضاجعه یعنی با هم در یک بستر خوابیدن. اما قانون گذار با آوردن واژه مانند قبل از کلمات تقبیل و مضاجعه مصادیق این جرائم به بوسیدن و همخوابگی محدود نکرده است. به این معنی که جرائم دیگری هم می توانند در این دایره جای بگیرند. به عنوان مثال ارسال پیامک برای شخص نامحرم با موضوعی نامتعارف می تواند مصداق از این جرم باشد و روزانه پرونده های بسیاری با این عنوان در دادسرا ثبت و رسیدگی می شود.

برای دیدن پرسش و پاسخ سوال های کیفری به قسمت نظرات مراجعه کنید.شما هم میتوانید سوال خود را مطرح کنید.

وکیل کیفری در اراک
جرم افتراء
جرم دیگری که به آن می پردازیم افتراء است. این جرم زمانی رخ می دهد که به شخصی اتهامی را نسبت دهیم بدون اینکه آن شخص آن را انجام داده باشد. تذکر این نکته ضروری است که امری به که دیگری نسبت می دهیم باید جنبه مجرمانه و غیر قانونی داشته باشد تا جرم افترا رخ دهد. بنابراین اگر عملی را به دیگری نسبت دهیم که غیر قانونی نیست، نمی توان تحت عنوان جرم افتراء مبادرت به طرح دعوا و شکایت نمود. بنابراین به عنوان مثال اگر شخصی زن دیگری بگیرد و این موضوع توسط شخص دیگری برملا شود از آنجا که تعدد زوجات در قانون ما جرم محسوب نمی شود نمی توان از آن شخص به عنوان مفتری شکایت کرد.

جرم نشر اکاذیب
اگر انجام کاری را به دیگری نسبت دهیم که آن شخص آن را انجام نداده است می توان تحت شرایطی با عنوان نشر اکاذیب شکایت کرد. تفاوت این جرم با جرم افترا این است که امری که به دیگری نسبت داده شده اگر واجد وصف مجرمانه باشد، شخص نسبت دهنده مرتکب جرم افترا شده است. اما اگر امری که به شخص دیگر نسبت داده شده جرم نباشد اما در عالم واقع هم آن عمل انجام نشده باشد می توان از شخصی که چنین دروغی گفته شکایت کرد. فرض کنید علیه شخصی شایعه ای ساخته شود که او همسر دوم اختیار کرده است و او خود از این موضوع بی اطلاع باشد و چنین خبری از اصل دروغ باشد. در این حالت می توان علیه شخصی که این دروغ را گفته شکایت کرد. عنوان مجرمانه آن هم نشر اکاذیب است.

جرم ممانعت از حق
این جرم زمانی رخ می دهد که در استفاده قانونی از حقی مانعی ایجاد کنیم. فرض کنیم شخصی می خواهد وارد خانه خود شود اما شخص دیگری در ورودی منزل او را قفل کند و یا به نحو دیگری نگذارد او از حق قانونی خود استفاده کند. در این حالت با جرم ممانعت از حق روبرو می شوم. شخصی که حق او با مانعی غیر قانونی برخورد کرده است می تواند علیه شخص دیگر شکایت مطرح کند.
همانطور که گفته شد جرایم کیفری دارای تنوع بسیار زیادی هستند و نمونه های بالا هم صرفا جهت آگاهی حداقلی مطرح شدند. با این حال همان طور که در بالا ذکر شد، اگر شما در رابطه با موضوع وکیل کیفری اراک که با آن مواجه شده اید سوال یا ابهامی دارید می توانید سوال خود را در قسمت زیر همین مقاله طرح نمایید. به سوال شما در سریعترین زمان ممکن و به صورت کاملا رایگان پاسخ داده می شود.

سوالات کیفری متداول

۱-من داشتم با ماشین از شهر خارج می‌شدم که پلیس جلوی من را گرفت و گفت ماشین سرقتی هست و باید بره پارکینگ. گویا ماشین ۶ دست قبل سرقت شده اما کسی که ماشین را به من فروخته آدم محترمی هست. من الآن باید چه کار کنم؟

شما در هر صورت باید به دست قبلی خودتون مراجعه کنید و پولی ماشین را ( مطابق نظر کارشناس) از ایشون مطالبه کنید. طبیعتاً ایشان هم به دست های قبلی خودشون تا به سارق برسه.

۲-من با یه پسری دو سال دوست بودم و قصد ازدواج داشتیم. بعد یه مدت کات کرد و وقتی اومد گفت سرطان گرفتم و دیگه نمی تونم ازدواج کنم با تو و رفت. متاسفانه الان مدتیه که از من تقاضای پول می کنه و دفعه آخر که گفتم ندارم تهدید کرد که عکس های من را منتشر می‌کنه. واقعا نمی دونم باید چکار کنم؟

اقدام ایشان تحت عنوان زور گیری و اخاذی و تهدید قابل پیگیری است. سعی کنید به خودتون مسلط باشید و تحت تاثیر تهدید های ایشون قرار نگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090225*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون