اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207067503416049
در دسترس نیست

خبرگزاری برنا: بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران

بهترین جراح تنگی کانال نخاعی و ستون فقرات در تهران

کد: 140207067503416049

، (اخبار رسمی): در این مقاله با ویژگی های بهترین جراح تنگی کانال نخاعی در تهران و عوامل به وجود آورنده تنگی کانال نخاعی و با یکی از بهترین جراحان مغز و اعصاب تهران آشنا می شویم.

بهترین جراح تنگی کانال نخاعی و ستون فقرات در تهران
بهترین روش خوابیدن برای بیماران دارای کمردرد

دکتر سید علی شمسا با بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی موفق در زمینه ی تنگی کانال نخاع، دیسک کمر، دیسک گردن ….و همچنین بیش از ۱۰ سال تجربه از بهترین جراحان مغز و اعصاب دیسک وستون فقرات در تهران به شمار می آیند.

بهترین جراح تنگی کانال نخاع در تهران

تنگی ستون فقرات اصطلاحی است که برای توصیف تنگی کانال نخاعی استفاده می شود که باعث علائم فشرده سازی اعصاب نخاعی یا گاهی اوقات نخاع می شود. تنگی که بر نخاع تأثیر می گذارد گاهی اوقات میلوپاتی نیز نامیده می شود. تنگی ستون فقرات یک مشکل رایج است به ویژه در افراد مسن (با این حال می تواند بر جوانان تأثیر بگذارد اما به ندرت.)

علائم تجربه شده علائم کمردرد و درد پا هستند. معمولا درد هنگام راه رفتن رخ می دهد که باعث بی حسی یا ضعف یا احساس ناپایداری می شود گاهی در هر دو پا گاهی فقط در یک پا.

برای پیدا کردن بهترین جراح مغز و اعصاب ،دیسک و ستون فقرات روی لینک زیر کلیک کنید
بهترین جراح تنگی کانال نخاعی در تهران دکتر سید علی شمسا

تنگی کانال نخاعی چیست؟

ساختار ستون فقرات انسان به گونه ای است که مهره ها به شکل هسته های شکوهمند قرار دارند. این مهره های جداگانه توسط صفحات و رباط ها به یکدیگر متصل می شوند. همچنین ، کل ساختار ستون فقرات توسط رباط ها به یکدیگر نزدیک است ، بنابراین فرد قادر به خم شدن یا حرکت در هر جهت است. بین مهره های گفته شده سوراخ هایی وجود دارد که الیاف عصبی از آن عبور می کنند. این الیاف به اندام تحتانی می روند و باعث حرکت عضلات می شوند. به دلیل رشد سریع یا بیش از حد مفاصل پشت مهره ها ، فضای کافی برای این فیبر عصبی وجود ندارد. این بیماری که با درد شدید در قسمت پایین بدن خود را نشان می دهد ، تنگی کانال نخاعی نامیده می شود.

نمای کلی

علل: اغلب سایش (انحطاط) ستون فقرات. انقباضات مادرزادی کمتر شایع (کمر برهنه ، ناهنجاری های ستون فقرات) ، عملیات ستون فقرات ، بیرون زدگی دیسک گردن یا فتق ، تغییرات هورمونی ، بیماری های استخوانی مانند بیماری پیج.

علائم

در ابتدا آنها اغلب بدون علامت هستند. بعدا ، اغلب شکایات غیر اختصاصی مانند کمر درد که به پاها می رسد (سیاتیک کمر) ، کاهش تحرک ستون فقرات کمر و تنش عضلانی در قسمت پایین کمر. با تنگی شدید ستون فقرات ، اختلالات حسی و ضعف پاها ، لنگ بودن (نخاع کلاداتیو) ، اختلالات مثانه یا مقعد ، اختلال در عملکرد جنسی. به ندرت سندرم فلج با فلج پاها و مشکلات مدفوع یا ادرار.

تشخیص

استفاده از علائم مشخصه در ترکیب با روش های تصویربرداری (تصویربرداری رزونانس مغناطیسی ، توموگرافی کامپیوتری).

درمان

درمان عمدتا محافظه کارانه با ترکیبی از فیزیوتراپی ، آموزش کمر ، گرما درمانی ، الکتروتراپی ، حمایت از کورست (ارتوز) ، آموزش مدیریت درد و درمان درد. جراحی به ندرت برای تسکین کانال نخاعی لازم است.

معمولا پیشرفت پیشرفت حتی بدون درمان بسیار کند است. با درمان محافظه کارانه مداوم ، علائم معمولی معمولا قابل درمان و تسکین هستند.

معاینات و تشخیص توسط جراح

در مشاوره اولیه ، پزشک بیمار در مورد جزئیات علائم خود و در مورد بیماری های قبلی یا زمینه های شناخته شده صحبت می کند. (فتق دیسک ، آرتریت ، پوکی استخوان و غیره)). پس از آن ، معاینه فیزیکی انجام می شود: پزشک ممکن است از بیمار بخواهد قسمت بالایی تنه را به عقب و سپس به جلو خم کند. اگر تنگی نخاع وجود داشته باشد ، هنگام خم شدن در پشت باعث کمر درد می شود ، زیرا تنه خم می شود ، علائم از بین می روند. روش های تصویربرداری اطلاعات اضافی را ارائه می دهند. متخصصان به ویژه MRI را بدون مواد متضاد (MRI ، MRI) توصیه می کنند. این تصویر می تواند اعصاب ، دیسک های بین مهره ای ، رگ های خونی و سایر ساختارهای را به طور دقیق در تصویر برش نشان دهد.

انواع تنگی ستون فقرات

بسته به محلی سازی تنگی ستون فقرات انواع مختلفی از تنگی ستون فقرات وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است:

1-نوع مرکزی: با این نوع تنگی ستون فقرات ، بیماران هنگام راه رفتن یا ایستادن بیش از حد در پاهای خود احساس خستگی می کنند و نمی توانند به حرکت ادامه دهند.

2-نوع اکولوژیک: این نوع تنگی کانال نخاعی با درد در ریشه های عصبی و لنگ بودن دوره ای ظاهر می شود.

3-نوع سوراخ بین مهره ای: در این حالت سوراخ عصب باریک شده و خود را به صورت درد شدید و درد تیراندازی در اندام تحتانی نشان می دهد. این درد شبیه درد در دیسک کمر است و با لنگش متناوب می شود.

بهترین جراحان تنگی ستون فقرات با مطالعه علائم بالینی و با نتایج آزمایشات MRI نوع تنگی ستون فقرات را تشخیص می دهند.

دکتر علی شمسا در برنامه طبیب

بهترین جراح تنگی کانال نخاعی در تهران:

انتخاب جراح مناسب برای هر عمل بسیار مهم است . تنگی کانال نیز مهمترین مشکل هنگام انتخاب جراح مناسب در صورت نیاز به جراحی است. جراح مناسب می تواند نتایج عمل را تضمین کند. اما این به همین جا ختم نمی شود ، بهترین جراح بهترین تشخیص اولیه را می دهد. به لطف مهارت و تجربه بالای خود در طول عمل ، او دقیقا می داند که کدام روش و درمان برای بیمار مناسب است. جراحان عزیز در تهران آماده ارائه خدمات در این زمینه می باشند لذا توصیه می کنیم در انتخاب جراح موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

یک جراح خوب با بیمار خود خوب رفتار می کند زیرا به خوبی شرایط بیمار و دردی که تجربه می کند را درک می کند.

او با دقت و به موقع معاینات اولیه را انجام می دهد و به بیمار خود گوش می دهد

اون یه نمونه کار و سابقه ی چشمگیر از اقدامات داره فقط یه کم درباره سابقه پزشکی اون تحقیق کن

این امر به خوبی بیمار را در مورد روند درمان و بیماری مطلع می کند و او را مطلع می کند

آگاهی به مشکلات ستون فقرات

قطعا خواسته شما جراحی است که به پیچیدگی های مغز و نخاع و البته ستون فقرات آگاه باشد. بهتر است جراحی که انتخاب می کنید آنقدر باتجربه باشد که با یک نگاه مشکل را تشخیص دهد. به بیان بهتر با یک نگاه تشخیص دهد که در بدن شما چه در حال رخ دادن است. به طوری که از لحظه ورود بیمار به اتاق جراح می تواند تشخیص دهد که مشکل او چیست.

درک بالا

بهترین کار برای خلاص شدن بی دردسر از این درد یافتن جراحی است که شما را درک کند. به بیان بهتر جراح باید شکایات شما از دردی که می کشید را جدی بگیرد. باید به خوبی به شما گوش کرده و البته که برای نگرانی های زمان خرج کند.

آمار مناسب از موفقیت

تعداد جراحی های بالای یک پزشک خیال ما را از بابت تجربه یک عمل موفقیت آمیز راحت می کند. پس حتما هنگام بررسی برای انتخاب بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران نگاهی به سوابق او داشته باشید. قطعا سلامت شما دارای اهمیت بسیاری می باشد. به خصوص سلامت ستون فقرات و نخاع اهمیت بسیار بالایی را برخوردار می باشد. چرا که آسیب به نخاع فلج شدن فرد را ممکن است درپی داشته باشد.

دکتر سید علی شمسا با داشتن بیش از ۵۰۰۰ عمل جراحی موفق و بیش از ۱۰ سال تجربه ،از بهترین جراحان تنگی کانال نخاعی در تهران می باشند.
شما عزیزان میتوانید عکس های MRI خود را برای دکتر ارسال کنید تا به صورت رایگان بررسی شود و توضیحات لازم توسط دکتر شمسا به شما ارسال شود.
آدرس مطب :
تهران – جردن – بلوار آفریقا – بالاتر از خیابان تندیس – ساختمان گلها – پلاک ۱۵۱ – طبقه سوم
شماره تلفن نوبت دهی :
۰۲۱-۷۵۲۵۴۴۰۰
۰۲۱-۷۵۲۵۴۲۲۹

سخن آخر

در این مطلب به طور کامل درباره بهترین جراح تنگی کانال نخاعی تهران برای شما توضیحاتی را ارائه کردیم. درباره این بیماری و روش های درمانی آن و البته ویژگی هایی که جراح این عمل باید داشته باشد هم خدمت شما توضیحات کاملی ارائه شد. این بیماری آنقدر دردناک است که گاهی اختیار ساده ترین کارها را از فرد می گیرد. بنابراین برای درمان به موقع آن باید پیگیر بود. امیدواریم با خواندن این مطلب با صفر تا صد این عارضه و هرآنچه که در مسیر این عارضه باید تجربه کنید آشنا شده باشید. می توانید سوالات خود را در بخش نظرات یا دیدگاه این مطب ،از دکتر شمسا بپرسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی