اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207107508422724
در دسترس نیست

در مورد ابزار برقی بیشتر بدانید.

کد: 140207107508422724

، (اخبار رسمی): ابزار برقی یکی از پر استفاده ترین ابزار در دنیایی کنونی هستند که به بخش ها و انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. این ابزار بستگی به کیفیت و کمیتی که دارند داردای مزایا و معایبی هستند که شما باید بستگی به کاری که قصد انجام آن را دارید مناسبترین آنها را انتخاب کنید.

در مورد ابزار برقی بیشتر بدانید.
در مورد ابزار برقی بیشتر بدانید.

ابزار برقی چیست؟

در دنیایی اطراف ما انواع و اقسام ابزار آلات دیده می شود که هر کدام با استفاده از نیروی خاص کاری را انجام می دهند . مثلا ابزار دستی با استفاده از قدرت دست به حرکت در می آیند و ابزار بادی با استفاده از فشار باد . ابزار آلات برقی از پرکاربرد ترین و مهمترین گروه ابزار آلات هستند که نیروی خود را با استفاده از منبع انرژی الکتریکی بدست می آورند. کار و استفاده از این ابزار بسیار راحت است و تنها این ابزار نیازمند نیروی الکتریکی هستند .

ابزار برقی را مانند وسایل دیگر می توان به چند گروه تقسیم کرد:

1-ابزار ثابت و متحرک

2-ابزار صنعتی و خانگی

موارد استفاده از ابزار برقی

از ابزار برقی در مکان ها و موارد مختلفی استفاده می کنند شایع ترین استفاده از این ابزار در کارهای صنعتی ، منزل وخانه ، نظافت ، برش ، سوراخکاری ، تخریب ، حفاری است . البته باید بدانید بعضی از ابزار قابلیت انجام چند کار را دارند مثلا بتن کن ها هم برای سوراخکاری و هم برای تخریب استفاده می شوند.

انواع ابزار برقی

این ابزار بستگی به کاری که انجام می دهند دارای نمونه های مختلفی هستند . مثلا شما برای سوراخکاری از دریل و برای برش از سنگ فرز باید استفاده کنید به طور کلی موارد زیر پر استفاده ترین ابزار هستد:

1-دریل

2-بتن کن

3-چکش تخریب

4-سنگ فرز

5-پیچ گوشتی

6-پولیش

7-سمباده

8-اره فارسی بر

ایمنی هنگام کار

در زمان استفاده از ابزار برقی به علت اینکه این ابزار به انرژی الکتریکی متصل هستند و همچنین بعضی از این ابزار دارای گرد و غبار ، خورده آهن و ذرات اضافه هستند رعایت کردن نکات و موارد ایمنی بسیار مهم است . بهتر است در زمان استفاده از ابزار برقی بستگی به کاری که انجام می دهید موارد و نکات ایمنی را رعایت کنید مثلا در زمان استفاده از سنگ فرز حتما عینک و دستکش ایمنی به همراه داشته باشید .

مزایا و معایب

مزایا

ابزار برقی به علت اینکه با انرژی الکتریکی کار می کنند انسان را کلافه نمی کنند و باعث خستگی نمی شوند. این ابزار به راحتی قابل تعمیر و سرویس هستند و شما می توانید به خوبی آنها را در زمان آسیب تعمیر کنید و برای خرید قطعات آن دچار مشکل نیستید. امروزه با توجه به نیاز مردم و افزایش قیمت ابزار بعضی از مکان های فروش این محصولات را به مدت پاره وقت یا به صورت اجاره در اختیار افراد قرار می دهند که باعث راحتی و انجام سریع کار آنها می گردد برای اطلاع بیشتر مقاله زیر را مطالعه کنید.

معایب

از آنجایی که این ابزار با استفاده از نیروی برق کار می کنند شما نمی توانید در مکان های که به برق دسترسی ندارید از آنها استفاده کنید البته امروزه با ساخت ابزار شارژی این مشکل نیز بر طرف شده است. همچنین در زمان خرید ابزار برقی باید از مکانی امن و با دقت فراوان خریداری کنید که ما به شما ابزار قطعه را پیشنهاد می کنیم.

گارانتی

یکی از موارد مهم هنگام خرید ابزار برقی داشتن گارانتی محصول است زیرا گارانتی نشان دهنده اصالت و سلامت کالا از طرف شرکت سازنده می باشد و باعث جلب اعتماد مشتری می شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار