اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207247634722724
در دسترس نیست

تفاوت بتن کن با چکش تخریب در چیست؟

تفاوت بتن کن با چکش تخریب در چیست؟

کد: 140207247634722724

، (اخبار رسمی): چکش تخریب و بتن کن دو ابزار مورد استفاده در دنیایی صنعت هستند که دارای شباهت ها و تفاوت های نیز می باشند و شما باید این تفاوت ها را نیز بدانید.

تفاوت بتن کن با چکش تخریب در چیست؟
بتن کن

چکش تخریب و بتن کن از مهمترین ابزار برقی هستند که در کارهای ساختمانی استفاده فراوانی دارند، طراحی آنها کمک بزرگی به بخش صنعت و ساختمان سازی بوده است.

تفاوت اساسی چکش تخریب با بتن کن چیست؟

چکش تخریب و بتن کن و به طور کلی تجهیزات و ماشین آلات جدید با توجه به بخشهای مختلف و  نیازهای کاری و فنی ما در دنیای امروز تغییرات داشته است. برای هر بخش از کارهای فنی، تجهیزات، وسایل و ماشین آلات جداگانه ای تولید و طراحی شده است. چکش تخریب و بتن کن از مهمترین ابزار برقی هستند که در کارهای ساختمانی استفاده فراوانی دارند، طراحی آنها کمک بزرگی به بخش صنعت و ساختمان سازی بوده است.

مهمترین تفاوت چکش تخریب با بتن کن چیست؟

1- اندازه

 بزرگترین تفاوت چکش تخریب با بتن کن در اندازه آن است، چکش تخریب برای کارهای سخت و سنگین استفاده می شود و به همین دلیل اندازه آن نسبت به بتن کن بزرگتر است .

2– قابل حمل بودن

بتن کن سایز و اندازه کوچکتری دارد، جزو وسایل و تجهیزات سبک و راحت در حمل و نقل است اما چکش تخریب با توجه به اندازه بزرگترش سنگین تر می شود و به راحتی قابل جابه جایی نیست.

3– قدرت

نوع و حجم دستگاه نشان دهنده قدرت آن در کار است. چکش تخریب قدرت بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد تا به وسیله آن روی سطوح سخت کار کند.

4– تاثیر گذاری و اثر بخشی

مقدار نیرویی که هر کدام از تجهیزات بر سطح وارد می کنند با واحد ژول اندازه گرفته می شود. به همین دلیل چکش تخریب با 20 ژول نیرویی که در هنگام کار به سطح وارد می کند نسبت به بتن کن با نیروی 10 تا 15 ژول تاثیر گذاری بیشتری بر سطح دارد.

5–  فضا و مکان مورد استفاده

چکش تخریب برای بخش هایی از ساختمان که قرار است به صورت موضعی خراب شود به کار می رود. برای مثال وقتی قرار است بخش هایی از دیوار خراب شده و قاب درب و پنجره در آن نصب شود. اما بتن کن یا پیکور برای سوراخ کردن بخش هایی از بتن که قرار است بعدا تغییراتی از جمله لوله گذاری یا عبور داکت از درون بتن باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

6– اختصاصی بودن کار هر کدام از این تجهیزات

7– تفاوت در برند و کارخانه تولید کننده

قطعا تولید کننده این تجهیزات تاثیرات زیادی بر کیفیت کار هر کدام از دستگاهها خواهد داشت.

8– قیمت

یکی از مهمترین بخش تفاوت چکش تخریب با بتن کن در قیمت این تجهیزات است. با توجه به تفاوت کارایی هر کدام از این تجهیزات قطعا قیمت آنها متفاوت خواهد بود .

9– تجهیزات

چکش های تخریب اغلب مجهز به به تجهیزاتی هستند که کار را برای کاربر راحتتر می نماید. این تجهیزات شامل بخش هایی مانند لرزش گیر دستگاه است که در هنگام کار کاربر با آن کمک بزرگی در فعالیت های طولانی مدت است.

با توجه به تفاوت چکش تخریب با بتن کن کدام یک را برای کار خود انتخاب کنیم؟

نوع کار و فعالیت یک کسب و کار عملیاتی باعث می شود تا تجهیزاتی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد نیز متفاوت باشد. بتن کن یا پیکور از خانواده دریل ها هستند و برای کار روی سطوح سخت غیر فلزی مانند سازه های بتنی و آسفالت ها و عملیات های تخریبی و برشکاری استفاده می شوند. بسیاری از کارهای نصب تاسیسات و تعمیر و تخریب و بازسازی ساختمان ها بدون حضور این وسیله سخت و زمان بر خواهد بود. وجود انواع متفاوت از بتن کن ها با ظرفیت های مختلف کارهای ساخت و ساز و تعمیرات و باز سازی را راحت تر کرده است.

پیشنهاد خواندن ابزار تخریب ساختمان

چکشهای تخریب از جمله ابزارهایی است که برای تخریب سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرند. مهمترین تفاوتی که چکش تخریب با بتن کن دارد قدرت تخریب چکش است. با توجه به تفاوت های که هر کدام از این دستگاه در کار دارند شما برای کار می توانید نمونه های مختلف از ابزار را مورد استفاده قرار دهید. اگر شما برای مدت کمی قصد استفاده یکی از این دستگاه ها را دارید بهتر است این دستگاه را اجاره کنید و اگر قصد خرید آن را دارید ما به شما وبسایت ابزار قطعه را پیشنهاد می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید