اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207147513523617
در دسترس نیست

بهترین پروکسی تلگرام

کد: 140207147513523617

، شهر کرد , (اخبار رسمی): با اتصال به یک سرور پروکسی تلگرام، دستگاه کاربر می‌تواند آدرس IP واقعی خود را مخفی کند و در کشور دیگری ظاهر شود. هنگام استفاده از یک سرور پروکسی تلگرام، می‌توانید آدرس IP کشوری را که برنامه به دنیا نشان می‌دهد، انتخاب کنید.

بهترین پروکسی تلگرام
بهترین پروکسی تلگرام

اگر کاربر همیشگی برنامه تلگرام هستید، می‌توانید موقعیت هایی را تجربه کنید که به دلیل سانسور اینترنت یا سایر محدودیت‌های آنلاین، نمی توانید از سایت یا برنامه استفاده کنید. بسیاری از کشورها ابزار پیام رسان تلگرام را ممنوع کرده اند. از آنجایی که تلگرام یک ابزار مفید برای ارتباطات حرفه ای و شخصی است، این می‌تواند یک ناراحتی بزرگ باشد. به همین دلیل با پروکسی تلگرام میتوانید فیلترینگ را دور زده و به تلگرام وصل شوید.

اما با کمک پراکسی های تلگرام می توان این موضوع را دور زد. تلگرام یک ویژگی داخلی برای استفاده از پراکسی ها معرفی کرده است که به شما امکان می دهد حتی اگر کشور شما تلگرام را تحریم کرده است، به حساب خود دسترسی داشته باشید. پس از تنظیم پروکسی برای تلگرام، دیگر نیازی به VPN برای دور زدن ممنوعیت ندارید.

پروکسی سرور در تلگرام چیست؟

با اتصال به یک سرور پراکسی تلگرام، دستگاه کاربر می تواند آدرس IP واقعی خود را مخفی کند و در کشور دیگری ظاهر شود. هنگام استفاده از یک سرور پراکسی با تلگرام، می‌توانید آدرس IP کشوری را که برنامه به دنیا نشان می‌دهد، انتخاب کنید.

این کار از اقدامات آنلاین شما محافظت می کند و به شما امکان می دهد خارج از محدودیت های کشورتان به تلگرام دسترسی داشته باشید. موارد دیگر وجود دارد: وب سایت تلگرام نه یک بلکه سه سرور پروکسی دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. به طور خاص، SOCKS5، HTTP، و MTProto.

می توانید هر دو گزینه را در تنظیمات تلگرام خود بیابید و از آنها برای پوشاندن موقعیت مکانی خود استفاده کنید. علاوه بر این، یک سرور پروکسی می تواند برای تقویت امنیت ارتباط شما در مواقعی که به آن نیاز دارید استفاده شود. با دانستن اینکه سرور پروکسی به رمزگذاری داده های شما کمک می کند، می توانید از اشتراک گذاری اطلاعات شخصی از طریق تلگرام احساس امنیت کنید.

افزودن پروکسی تلگرام در دسکتاپ
استفاده از پروکسی با تلگرام ساده است. این برنامه دارای پشتیبانی پروکسی برای دور زدن هرگونه محدودیت جغرافیایی است. تلگرام با حفظ حریم خصوصی توسعه یافته است، بنابراین راه اندازی یک پروکسی به آسانی راه اندازی برنامه است.

ابتدا باید یک سرور پروکسی دریافت کنید. صدها ارائه دهنده پروکسی در اینترنت در دسترس هستند، هم رایگان و هم پولی. برای راه اندازی پروکسی تلگرام باید مشخصات سرور، نام کاربری و رمز عبور ارائه دهنده پروکسی خود را دریافت کنید. برای راه اندازی یک سرور پروکسی در نسخه دسکتاپ تلگرام خود مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

تبریک میگم شما با موفقیت یک سرور پروکسی برای تلگرام در دستگاه خود راه اندازی کردید. هنگامی که "connected" در پایین پروکسی تلگرام شما ظاهر می شود، می دانید که آنلاین و آماده استفاده است.

بهترین ارائه دهنده پروکسی تلگرام را پیدا کنید
پروکسی های رایگان و عمومی ممکن است سطح ناشناس بودن و امنیت یکسانی را با پروکسی های ممتاز فراهم نکنند. هیچ اطمینانی وجود ندارد که داده های شما هنگام استفاده از پروکسی رایگان ایمن باقی می مانند. از آنجایی که محدودیتی برای تعداد کاربران وجود ندارد، بسیاری از افرادی که از یک سرویس استفاده می کنند می توانند به شدت بر سرعت اتصال شما تأثیر بگذارند.

به نظر می رسد دستگاه شما از یک آدرس IP پروکسی استفاده می کند، اما از مزایای استفاده از پروکسی بهره نخواهید برد. یک سرویس پروکسی باید بیش از گزینه ای برای جابجایی بین پراکسی های HTTP و SOCKS یا بین آدرس IP اختصاصی و چرخشی ارائه دهد. آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که هکرها نمی توانند به داده های شما دسترسی داشته باشند، چیزی که در عصر رسانه های اجتماعی امروز بسیار رایج شده است.

بهترین ارائه دهندگان پروکسی تلگرام
اگر با مشکلی مواجه شدید، همیشه به دنبال یک ارائه دهنده پروکسی قابل اعتماد تلگرام باشید که رمزگذاری سرتاسر و پشتیبانی شبانه روزی ارائه می دهد. برخی از بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات پروکسی تلگرام برای راحتی شما در اینجا فهرست شده اند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات شبکه‌های اجتماعی کارینا

خدمات شبکه اجتماعی کارینا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]