اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207157515023617
در دسترس نیست

از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟

کد: 140207157515023617

، شهر کرد , (اخبار رسمی): ریپورت کردن در اینستاگرام انواع مختلف دارد. شما می توانید در اینستاگرام در صورت مشاهده عکس، فیلم و یا یک کامنت خلاف قوانین مطرح شده در اینستاگرام بلافاصله آن را ریپورت کنید. همچنین این امکان وجود دارد که پروفایل یک شخص را در اینستاگرام ریپورت کنید.

از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟
از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟

معمولا در شبکه های اجتماعی قوانینی برای استفاده کاربران وجود دارد. اینستاگرام نیز از این قائده مستثنی نیست و ضوابطی را برای کاربران خود تعیین نموده است. قابلیتی در اینستاگرام وجود دارد که از طریق آن می توان موارد تخلف را به اینستاگرام گزارش داد. در صورتی که در اینستاگرام پست، کامنت و یا اکانتی را مشاهده نمودید که شرایط و قوانین استفاده از این رسانه اجتماعی را زیر پا گذاشته و خلاف قوانین اینستاگرام عمل می کند از طریق ریپورت کردن اکانت اینستاگرام وی آن را گزارش دهید. در ادامه می خواهیم بدانیم ریپورت در اینستاگرام چیست و چه کسانی را می توان در اینستاگرام ریپورت کرد. برای آشنایی با انواع ریپورت در اینستاگرام ما را تا انتها با مقاله کارینا همراهی کنید.

همه چیز درباره ریپورت اینستاگرام
ریپورت اینستاگرام یکی از قابلیت های کاربردی و مورد توجه اکثر کاربران اینستاگرام است.این قابلیت به شما این امکان را میدهد،اگر کسی به شما توهین کرد ، یا اینکه از اطلاعات شخصی شما سوء استفاده کرد، (مثلا با استفاده از عکس شما یک صفحه جعلی ساخت) و بطور کلی یه هر نحوی برای شما ایجاد مزاحمت کرد و قوانین اینستاگرام را رعایت نکرد ، شما میتوانید تخلف آن فرد را به اینستاگرام گزارش دهید تا بررسی شود .به این کار ریپورت کردن می گویند.

ریپورت یعنی چه؟
معنی واژه Report در زبان فارسی یعنی گزارش. اینستاگرام با این کار هر کاربر اینستاگرام را بعنوان یک پلیس برای حفاظت از حریم و قوانین این شبکه اجتماعی در نظر می گیرد. در واقع زمانی که یک کاربر اینستاگرام تصویر یا یک پیج را گزارش می کند، همانند یک پلیس، در حفظ محیط و نظم اینستاگرام شراکت نموده است. شما هم اگر به موردی برخورد کردید که قوانین نشر محتوا بر روی اینستاگرام را نقض نمود است، حتما تصویر یا کاربری که ناقض این قوانین می باشد را به اینستاگرام گزارش کنید. این کار شما باعث پاک شدن این شبکه اجتماعی از وجود کاربرانی خواهد شد که هنوز با فرهنگ استفاده از رسانه های اجتماعی آشنایی ندارند و چه بهتر که این افراد در اینستاگرام حضور نداشته باشند.

ریپوست اینستاگرام 4

دلایل ریپورت اینستاگرام چیست؟
ریپورت کردن در اینستاگرام برای موارد زیر انجام می‌شود:

اگر فردی در اینستاگرام تصاویر یا کامنت‌های اسپم، تبلیغاتی و هرز ارسال می‌کند.
اگر فردی شخصیت شما را جعل کرده و وانمود می‌کند شماست.
اگر فردی وانمود می‌کند یک شخصیت شناخته شده است.
اگر فردی دارایی‌های معنوی شما (دارای کپی‌رایت) را بدون اجازه منتشر می‌کند.
اگر فردی کامنت یا تصویری غیراخلاقی یا غیرمتعارف را در اینستاگرام منتشر کرده است.
اگر فردی کامنت یا تصویری با موضوعاتی مانند آسیب به خود (خودکشی)، آزار و تهدید و یا استفاده از موادمخدر منتشر کرده است.
   ? حتما بخوانید: رفع ریپورت اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام یک کامنت را ریپورت کنیم؟
در اینستاگرام برای ریپورت کردن دو راه وجود دارد: ریپورت کردن تصویر یا کامنت خاص و یا ریپورت کردن کل یک اکانت. برای ریپورت کردن یک کامنت کافیست پس از باز کردن صفحه کامنت‌ها انگشت خود را روی آن کامنت نگه‌داشته و از بالای صفحه آیکن شبیه به تابلوی خطر را لمس کنید. اگر کامنت مورد نظر هرز یا اسپم است Spam or Scam را انتخاب کرده و در غیر این‌صورت Abusive Content را انتخاب کنید.

 هر تعداد کاربر که یک اکانت خاص را به هر دلیل غیرواقعی ریپورت کند این اقدام باعث بسته شدن یا حذف اکانت وی نخواهد شد.

حالا گزینه‌های زیر را پیش رو خواهید داشت:
I don’t like this comment: اگر صرفا این کامنت را دوست ندارید اینستاگرام توصیه می‌کند فرد مورد نظر را بلاک کنید.
This comment is a spam or scam: اگر کامنت تبلیغاتی، هرز یا کلاهبرداری است.
This comment puts people at risk: این کامنت کاربران را در خطر قرار می‌دهد؛ در این حالت می‌توانید سه یکی از سه گزینه پیش رو را انتخاب کنید: Self-harm برای تشویق به خودآزاری و خودکشی، Harassment or bullying برای آزار و یا تهدید و سرانجام Drug use برای تشویق به استفاده از مواد مخدر.
This comment shoudn’t be on instagram: این کامنت نباید در اینستاگرام باشد. این گزینه برای گزارش تخلف از قوانین اینستاگرام است: Nudity برای گزارش تصاویر برهنه و کامنت‌های مرتبط، Graphic violence برای گزارش تصاویر و صبحت‌های خشن، Hate speech or symbol برای صحبت‌های نژادپرستانه و Intellectual property violation برای نقض دارایی‌های معنوی کاربرد دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات شبکه‌های اجتماعی کارینا

خدمات شبکه اجتماعی کارینا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]