اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210107751723617
در دسترس نیست

کم‌ سن ترین برنامه نویس‌ های دنیا

کد: 140210107751723617

، شهر کرد , (اخبار رسمی): برنامه‌نویسی در حال تبدیل شدن به یک مهارت ضروری است. جدای از تقاضای بسیار زیاد برای برنامه نویسان در سراسر جهان، یادگیری نحوه کدنویسی مزایای زیادی نادیده گرفته شده است. کدنویسی قدرت پشتکار، تفکر ساختاریافته و خلاق را می آموزد و نقشی حیاتی در زندگی روزمره ما ایفا می کند.

کم‌ سن ترین برنامه نویس‌ های دنیا
کم‌ سن ترین برنامه نویس‌ های دنیا

استیو جابز وقتی گفت: «همه در این کشور باید یاد بگیرند که چگونه یک رایانه را برنامه‌نویسی کنند. زیرا به شما یاد می‌دهد چگونه فکر کنید.» اگر به دنبال کدنویسی هستید، احتمالاً اکنون زمان مناسبی برای شروع است.

منابع بی‌شماری برای کمک به افراد در هر سنی برای شروع فوری وجود دارد. در واقع، اگر فرزندان شما می خواهند وارد دنیای کدنویسی شوند یا می خواهید قدرت کدنویسی را به آنها نشان دهید، در حال حاضر راه های زیادی برای انجام این کار از خانه وجود دارد. یادگیری یک مهارت ضروری مانند کدنویسی در سنین پایین دارای فواید زیادی است و به درستی کودک را برای دنیایی که به طور فزاینده ای به فناوری وابسته است آماده می کند. برخی از بزرگترین چالش‌های حال حاضر و در آینده نزدیک با چند خط کد حل خواهند شد. 

امروز قصد داریم تعدادی از کم‌ سن ترین برنامه نویس‌ های دنیا با استعداد در سراسر جهان و برنامه نویسان معروفی را که به تغییر شکل جامعه ما ادامه دادند را بررسی کنیم.

اگر به دنبال برنامه‌نویسی هستید یا می‌خواهید بچه‌هایتان را علاقه‌مند کنید، در اینجا کمی انگیزه وجود دارد. اما ابتدا اجازه دهید یک بررسی کوتاه انجام دهیم.   

برنامه‌نویسی کامپیوتر چیست؟ 
تمام فناوری‌هایی که در حال حاضر استفاده می‌کنید، از بازی‌هایی که بازی می‌کنید تا رایانه‌ای که استفاده می‌کنید، به نوعی برنامه‌نویسی برای هدایت عملکردهای آن به نظر می‌رسد.

به طور خلاصه، برنامه نویسی رایانه راهی برای ارائه دستورالعمل های رایانه ای در مورد کارهای بعدی است. این دستورالعمل‌ها به عنوان کد شناخته می‌شوند و برنامه نویسان کامپیوتر برای حل مشکلات یا انجام یک کار کد می نویسند. زبان های کامپیوتر متفاوت است، اهداف مختلفی را ارائه می دهد،

اما برای پروژه های خاص بهینه شده است. چند خط کد می تواند به نرم افزار موجود در رایانه شما آموزش دهد که چگونه هوش مصنوعی را هدایت کند و حتی یک سفینه فضایی را تامین کند.  

کم‌ سن ترین برنامه نویس‌ های دنیا چه کسانی هستند؟

امروز در این مطلب قصد داریم کم‌ سن ترین برنامه نویس‌ های دنیا را معرفی کنیم همراه ما باشید:


1. بیل گیتس 

واقعیت کدنویسی: در سال 1968، گیتس و دوستانش ساعت ها با کامپیوتر بازی کردند و زبان برنامه نویسی آن را یاد گرفتند: BASIC یا کد دستور العمل نمادین همه منظوره مبتدی.

بسیاری از شما داستان بیل گیتس را می دانید. بشردوست، میلیاردر، و یکی از بنیانگذاران مایکروسافت تاثیر فوق‌العاده‌ای بر زندگی شما داشته است و به آغاز یک دوره کاملاً جدید در محاسبات کمک کرده است.

با این حال، بسیاری از مردم نمی‌دانند که بیل گیتس برنامه نویسی را از سنین پایین شروع کرده است و شیفته نحوه کار کامپیوترها شده است. گیتس بیشتر دوران کودکی خود را در کلاس‌ها غیبت کرد تا بتواند اولین برنامه خود را بسازد، یک بازی تیک تاک که در آن کاربران در مقابل کامپیوتر بازی می‌کنند. او حتی از این رایانه‌ها سوء استفاده می‌کرد تا بتواند زمان بیشتری برای رایانه داشته باشد.

2. محمد حمزه شهزاد

سن : 9

 محمد حمزه شهزاد، نه ساله پاکستانی بریتانیایی اهل بیرمنگام بریتانیا، در سنین پایین اشتیاق خود را کشف کرد و به یکی از کم‌ سن ترین برنامه نویس‌ های دنیا تبدیل شد.

محمد از سن شش سالگی در کنار کامپیوتر بزرگ شد و عشق خود را به برنامه‌نویسی توسعه داد و هدفش تبدیل شدن به بیل گیتس بعدی است. 

3. دافنه کولر 

دافنه کولر در سنین پایین به برنامه نویسی علاقه مند شد و بعدها از عشق خود به علوم کامپیوتر برای حمایت از برنامه نویسی و آموزش آنلاین استفاده کرد.

استاد اسرائیلی-آمریکایی علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد و دریافت کننده کمک هزینه تحصیلی مک آرتور ، Coursera را ایجاد کرد، شبکه‌ای آنلاین از دوره‌های آموزشی که توسط مؤسسات پیشرو سرپرستی و تولید می‌شود.

4. تنمای باکشی

یکی دیگر از برنامه‌نویسان جوان و مشهور به نام Tanmay Bakshi توجه جهانیان را به خود جلب کرد و دلیل خوبی هم داشت.

Tanmay نه تنها یک توسعه دهنده نرم افزار است، بلکه نویسنده، سخنران، یوتیوبر و جوان ترین توسعه دهنده IBM Watson در جهان است.

اکنون که با این  4 برنامه نویس آشنا شدید نفر بعدی شما هستید؛ پس فرصت از دست نداده و با شرکت در دوره ری اکت راست چین نفر پنحم این مقاله باشید؛ نگران هزینه خرید دوره نیز نباشید چرا که در اینستاگرام راست چین در مناسب های مختلف تخفیف‌هایی لحاظ میشود میتوانید از این فرصت استفاده کرده و با قیمت بسیار کمتر دوره مورد نظرتان را خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات شبکه‌های اجتماعی کارینا

خدمات شبکه اجتماعی کارینا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]