اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207157514222747
در دسترس نیست

محصول تازه ایده تجارت آلوارس با نام تجاری گمرک24 رونمایی شد

ارائه خدمات صادرات و واردات و همچنین ترخیص کالا از گمرکات کشور 

کد: 140207157514222747

، (اخبار رسمی): محصول تازهایده تجارت آلوارس با نام تجاری گمرک24 با نام خدمات صادرات و واردات و همچنین ترخیص کالا از گمرکات کشور در وبسایت تخصصی گمرک24 رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه خدمات صادرات و واردات و همچنین ترخیص کالا از گمرکات کشور 
گمرک24 اپلیکیشن تخصصی خدمات گمرکی اعم از جستجوی ارزش کالا،جستجوی ارزش صادراتی وکلیه خدمات تخصصی گمرک

گمرک24 ارائه دهنده خدمات تخصصی گمرک اعم از صادرات،واردات و ترخیص کالا ارائه دهنده نرم افزار تخصصی گمرک در قالب وبسایت و اپلیکیشن بصورت آنلاین جهت سهولت در دریافت خدمات

به گزارش روابط عمومی ایده تجارت آلوارس با نام تجاری گمرک24، 1402/07/10، وبسایت تخصصی گمرک24 میزبان رونمایی از خدمات صادرات و واردات و همچنین ترخیص کالا از گمرکات کشور، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه بازرگانی و گمرک  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ارائه مشاوره و خدمات رسانی در زمینه صادرات کالا،وارداتکالا و ترخیص کالاها از گمرک در سریعترین و کمترین زمان ممکن با داشتن نیروی متخصص را ارائه کند تا این خدمت تازه راحتی در اجرای امور بازرگانی،صادرات،واردات و ترخیص کالا را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، خدمات صادرات و واردات و همچنین ترخیص کالا از گمرکات کشور دارای محاسنی است که اعم از صرفه جویی در وقت و هزینه ها ، امکان دریافت خدمات تخصصی و مشاوره است و می‌تواند باعث بهینه سازی مراحل صادرات ، واردات و ترخیص کالا شود.

محمد امین جمالی مدیرعامل ایده تجارت آلوارس با نام تجاری گمرک24، تولید این محصول را نتیجه 2 سال  کار در این مجموعه دانست و گفت: شناخت بازار و نیازهای بازرگانان و افراد فعال در حوزه صادرات،واردات و ترخیص کالا برای تولید این محصول از 2 سال گذشته آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را از مهمر ماه سال 1402 اعلام و ادامه داد: با استفاده از خدمات گمرک 24 براحتی میتوانید از خدمات فنی و تخصصی گمرکی و بازرگانی استفاده و بدون داشتن هیچ مانعی به فعالیت های خود در شرکت های بازرگانی و تولیدی پرداخته و سهولت در صادرات و واردات و ترخیص کالا را براحتی لمس کنید. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار