اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208277689922747
در دسترس نیست

محصول تازه ایده تجارت آلوارس رونمایی شد

ارائه جستجوی ارزش TSC به بازار  خدمات گمرکی و ترخیص کالا

کد: 140208277689922747

، (اخبار رسمی): محصول تازه ایده تجارت آلوارس با نام جستجوی ارزش TSC یا همان جستجوی شناسه کالا در گمرک در در وبسایت و اپلیکیشن گمرک24 رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه جستجوی ارزش TSC به بازار  خدمات گمرکی و ترخیص کالا
اپلیکیشن گمرک24 صفحه جستجوی ارزش TSC

اپلیکیشن گمرک 24 ارائه دهنده جستجوی ارزش TSC در قالب برنامه موبایل و وبسایت آنلاین در کمترین زمان ممکن

 به گزارش روابط عمومی ایده تجارت آلوارس، 1402/08/10، در وبسایت و اپلیکیشن گمرک24 میزبان رونمایی از جستجوی ارزش TSC، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خدمات گمرکی و ترخیص کالا ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر امکان استفاده راحت و آسان در بین هزاران محصول موجود در کمترین زمان ممکن را ارائه کند تا این خدمت تازه جلوگیری از اتلاف وقت و در دسترس بودن سریع جستجوی ارزش TSC را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، جستجوی ارزش TSC دارای محاسنی است که اعم از آنلاین و به روز بودن شناسه‌ها و محصولات است و می‌تواند باعث پیگیری سریع و بدست آوردن نتیجه مطلوب شود. TSC در واقع لیست محصولاتی است از اجناس و کالاهایی که از گمرک وارد کشور شده که به دلیل ثبت آمار اجناس از طریق نام و یا کد تعرفه کالا می‌توان ارزش حدودی کالا را به دست آورد. این اقدام از طرف گمرک ایران صورت گرفته که وارد کننده موظف به ثبت محصول وارداتی خود در سامانه خود اظهاری گمرک به نام EPL است. با وجود این سامانه تاجران و بازرگانان می‌توانند به راحتی کالای خود را جستجو کنند و از ارزش کالای خود در آن تاریخ مطلع شوند.

محمد امین جمالی مدیرعامل ایده تجارت آلوارس، تولید این محصول را نتیجه 1 سال کار در این مجموعه دانست و گفت: تیم برنامه نویس جوان و قوی این محصول در تلاش برای راحتی ملت عزیز ایران جهت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود در گمرک می‌توانند باشند. برای تولید این محصول از 1401/08/10 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1402/08/15 اعلام و ادامه داد: امکان دسترسی افراد به جستجوی شناسه کالا و محصول(جستجوی ارزشTSC) ، دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن و دسترسی به دیتا کامل محصول مورد نظر باشند.

سامانه TSC گمرک

سامانه TSC  گمرک به منظور یکسان سازی ارزش کالای وارداتی و رعایت عدالت مالیاتی در دریافت حقوق ورودی  راه اندازی شده است.

 این سامانه همچنین به کاهش بروز اشتباه در فرایند اظهار کالا کمک می‌کند.

در حقیقت با توجه به تعیین ارزش هر کالا با یک کد اختصاصی در این سامانه، دیگر امکان کم اظهاری یا اظهار کالا با ارزش بیش از ارزش اصلی وجود ندارد. موضوعی که از بروز جریمه‌های احتمالی به دلیل سهل انگاری در ارزش گذاری کالا جلوگیری می‌کند.

جالب است بدانید در سامانه TSC  گمرک اطلاعات مرتبط با ارزش بیش از 70 هزار کالا ثبت شده است. در این سامانه بر مبنای مشخصات تعرفه ای کالا و با توجه به خصوصیات فیزیکی، شیمیایی، مدل و سایر مشخصات فنی که به یک کالا اختصاص دارد ،یک کد چهار رقمی در انتهای هر ردیف تعرفه کالا پیش‌بینی شده است.

این کد جهت تعیین ارزش برای هر کالا استفاده می‌شود. برای استعلام ارزش گمرکی کالا باید به سامانه TSC گمرک به آدرس tsc.irica.co مراجعه فرمایید. در ادامه به بررسی روش استعلام کد گمرکی کالا و ارزش گمرکی آن می‌پردازیم.

TSC   گمرک 24

در اپلیکیشن گمرک 24  امکان جستجو و تماشای  ارزش صادراتی و وارداتی کالاها برای تجاران و بازرگانان قابل مشاهده است. این آمارها دقیقا بر اساس جدولی است؛ که در سامانه گمرک مکتوب شده است و هر روز در این سایت بروزرسانی می‌شود.

ایده تجارت آلوارس

 طراحان و مهندسان جوان در شرکت ایده تجارت آلوارس با نظریه مشاوران و تکنسین‌های بزرگ در این کار هر آن چیزی را که یک فرد برای دانستن کار صادرات و واردات می‌خواهند بدانند را از صفر تا صد برایشان توضیح می‌دهند؛ و در این زمینه اشخاص حقیقی یا حقوقی را همراهی می‌کنند.

گمرک 24

TSC فقط در واردات کالا است و تعیین تعرفه صحیح برای کالا است. شرکت گمرک 24 که تخصص در زمینه واردات و ترخیص کالا را دارد؛ با استفاده از این ابزار ، سوابق گمرکی و تسلط بر قوانین و بخشنامه‌ها می‌توانند جهت اظهار و ترخیص صحیح اقدام به تعیین ارزش کالاهای وارداتی کنند.

همه چیزهایی که ما برای TSC می‌خواهیم

تعرفه، شناسه، شرح کالا، ارزش گمرکی کشور، سازنده برند، کالا مدل و

مشخصات فنی کالا، واحد کالا، نوع خرید، درصد، حقوق ورودی، تاریخچه، سابقه استاندارد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید