اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211047787822747
در دسترس نیست

ایده تجارت آلوارس ، سالگردش را جشن گرفت

جشن یک سالگی گمرک 24 مصادف با روز جهانی گمرک

کد: 140211047787822747

، (اخبار رسمی): جشن یک سالگی ایده تجارت آلوارس همزمان با روز جهانی گمرک در 1402/11/04 در دفتر مرکزی گمرک24 با حضور شخصیت‌های برتر برگزار می‌شود.

جشن یک سالگی گمرک 24 مصادف با روز جهانی گمرک
گمرک 24 اپلیکیشن تخصصی گمرک دارای خدمات جستجوی تعرفه کالا،جستجوی ارزشTSCو خدمات حمل و نقل بین المللی

فرارسیدن سالگرد گمرک24 همزمان با روز جهانی گمرک در تاریخ ششم بهمن ماه سال 1402

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی ایده تجارت آلوارس ، محمد امین جمالی، درباره برنامه یک سالگرد این مجموعه گفت: ایده تجارت آلوارس بعد از حدود یک دهه حضور فعال و مؤثر در خدمات گمرکی و ترخیص کالا ، صادرات و واردات و با مخاطبان بی‌شمار در این حوزه‌ هم‌اکنون به عنوان یک برند صاحب سبک در بازار شناخته می‌شود.
مدیرعامل ایده تجارت آلوارس  با اشاره به چارچوب اجرایی این جشن گفت: این رویداد با شعار گمرک 24 اولین و بهترین در خدمات تخصصی گمرک اعم از ترخیص،صادرات و واردات به بیان آشنایی بیشتر با مشتریان عزیز ، بازرگانان و تولیدکنندگان گرامیمی‌پردازد .

او تصریح کرد: این رویداد با توجه به همزمانی و فرارسیدن روز جهانی گمرک یکی از روزهای خاص این شرکت بوده و از اهمیت بسار بالایی برخوردار است. مدیر عامل گمرک 24 افزود:با سلام خدمت تمامی مخاطبین گرامی از طرف همکارانم در مجموعه گمرک24 روز جهانی گمرک را خدمت همه تجار، بازرگانان، متخصصین امور گمرکی و فعالین حوزه اقتصادی تبریک عرض می‌کنم. خیلی خوشحالم اعلام کنم که مجموعه گمرک24 در این مدت با ارائه اپلیکیشن گمرک24 و تکیه بر دانش، تخصص و تجربه تیم کارشناسی توانسته به عنوان همراهی امین و هوشمند در حوزه ترخیص کالا و تجارت بین المللی در خدمت فعالان این حوزه باشد. هدف ما در گمرک 24 این است که با ارائه اطلاعات و خدمات بروز و معتبر به رفع ابهامات و مشکلات در امور گمرکی کمک کرده و باعث گره گشایی در روند ترخیص کالا و تسهیل فعالیت های بازرگانی بین المللی بشویم. در این راستا تیم گمرک24 در تلاش است ، با ارتقا سطح خدمات و ارائه امکانات نوین و ایجاد بستری امن ، دغدغه های فعالین حوزه بازرگانی بین المللی و امور گمرکی را برطرف نماید. در پایان وظیفه خود میدانم از تمامی مدیران ، همکاران و زحمتکشان در گمرکات سراسر کشور کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم . 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با روابط عمومی ایده تجارت آلوارس ، به شماره 02188684328 یا از طریق وبسایت گمرک24 به تارنمای www.gomrok24.com تماس برقرار کنند.

تبریک روزجهانی گمرک مصادف با اولین سالگرد تاسیس شرکت گمرک24 گمرک24 اپلیکیشن جامع گمرکی،حمل و نقل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار