اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207167516622456
در دسترس نیست

با آسان‌ترین روش مهاجرت به انگلستان آشنا شوید!

کد: 140207167516622456

، (اخبار رسمی): از مزایای مهاجرت به انگلستان می‌توان به رشد اقتصادی، فرصت‌های شغلی و امتیازهای اجتماعی اشاره کرد که این کشور را به مقصدی برتر برای اکثر مردم در سراسر جهان تبدیل کرده‌اند. اگر قصد مهاجرت به انگلیس را دارید، روش‌های متفاوتی وجود دارند که باید در نظر بگیرید.

با آسان‌ترین روش مهاجرت به انگلستان آشنا شوید!
با آسان‌ترین روش مهاجرت به انگلستان آشنا شوید!
با آسان‌ترین روش مهاجرت به انگلستان آشنا شوید!
با آسان‌ترین روش مهاجرت به انگلستان آشنا شوید!
با آسان‌ترین روش مهاجرت به انگلستان آشنا شوید!
با آسان‌ترین روش مهاجرت به انگلستان آشنا شوید!

در قدم اول باید به‌طور کامل با هر کدام از این روش‌ها آشنا شوید. نکته مهمی که باید در ابتدا بدانید این است که برخی از روش‌ها بهتر و آسان‌تر خواهند بود. برای مثال، یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به انگلیس، مهاجرت تحصیلی است. در این مقاله با انواع این روش‌ها و مزایای مهاجرت به انگلستان آشنا خواهید شد.

6 روش مهاجرت به کشور انگلستان

در این بخش با 6 روش مهاجرت به انگلستان آشنا خواهید شد. این روش‌ها عبارتند از:

ویزای دانشجویی انگلستان

بر کسی پوشیده نیست که انگلستان خانه چند موسسه آموزشی برجسته در جهان مانند کمبریج (Cambridge)، آکسفورد (Oxford) و امپریال کالج لندن (Imperial College London) است. اگر به شما اجازه پذیرش در هر موسسه آموزشی در انگلستان داده شده است، می‌توانید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. اگرچه این نوع ویزا نشان‌دهنده اقامت محدود در این کشور است، اما داشتن ویزای دانشجویی می‌تواند در هنگام درخواست اقامت دائم در انگلستان مزیتی برای شما باشد. برای دریافت این نوع ویزا، سن شما باید 16 سال یا بالاتر باشد، یک پیشنهاد بدون قید و شرط در یک دوره با یک اسپانسر دارای مجوز Tier 4 داشته و از پشتیبانی مالی کافی برخوردار باشید.

ویزای استارتاپ انگلستان

دریافت ویزای استارتاپ یکی از راه‌های خوب مهاجرت برای کسانی است که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار در انگلستان را دارند. بر اساس این برنامه، افراد واجد شرایط اجازه اقامت دو ساله در کشور، اشتغال به شغلی دیگر و همراه داشتن اعضای خانواده در صورت واجد شرایط‌ بودن را خواهند داشت. اگرچه این ویزا مجوز اقامت دائم را به شما نمی‌دهد، اما دریافت ویزای استارتاپ به شما امکان می‌دهد به‌راحتی آن را به ویزای مبتکر (Innovator visa) تغییر دهید که می‌تواند منجر به اقامت دائم شود.

ویزای ازدواج

یکی دیگر از راه‌های آسان‌ترکردن مهاجرت درخواست ویزای ازدواج انگلستان است. بر اساس این طرح، فردی که با یک شهروند یا مقیم دائم انگلستان ازدواج کرده باشد، می‌تواند حق زندگی دائم در بریتانیا را دریافت کند.

ویزای استعداد استثنایی

مهاجرت به انگلستان می‌تواند مسیری آسان برای افرادی با استعدادهای استثنایی باشد. اگر شرایط مورد نیاز برای قرار گرفتن در این دسته را دارید و خواستار بهره‌مندی از مزایای مهاجرت به انگلستان هستید، می‌توانید برای ویزای استعداد استثنایی درخواست دهید. برای درخواست باید به‌عنوان یک استعداد شناخته‌شده یا نوظهور توسط یک رشته واجد شرایط تایید شده باشید.

ویزای سرمایه‌گذاری انگلستان

داشتن ویزای سرمایه‌گذاری می‌تواند به شما اقامت دائم انگلستان را بدهد. برای درخواست باید حداقل مبلغ مشخصی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری داشته باشید، علاوه بر این باید بتوانید ثابت کنید که این پول متعلق به شما یا شریک زندگیتان است و در نهایت برای وجوه خود حسابی در بانک تحت نظارت انگلستان باز کرده باشید.

اقدام برای اقامت در انگلستان در صورت فوت شریک زندگی خود

بر اساس این مورد، افرادی که اخیرا شریک زندگی خود را از دست داده‌اند هم می‌توانند برای اقامت در انگلستان درخواست دهند. طبق قوانین، شریکی که فوت کرده است باید شهروند بریتانیا یا مقیم دائم انگلستان باشد.

بهترین روش مهاجرت به انگلستان کدام است؟

همان‌طور که در ابتدا به این نکته اشاره کردیم بهترین راه مهاجرت به انگلستان، مهاجرت تحصیلی است. اگر 16 سال یا بیشتر دارید و می‌خواهید دوره‌ای را در سطح آموزش عالی در انگلستان به مدت بیش‌ از شش ماه بگذرانید و از مزایای مهاجرت به انگلستان بهره‌مند شوید، باید برای اخذ ویزا دانشجویی اقدام کنید. برای درخواست ویزای دانشجویی خود این راهنمای گام‌به‌گام را دنبال کنید:

  •  برای دانشگاه یا دانشگاه‌های انتخابی خود درخواست دهید (اپلای کنید) تا یک پیشنهاد بدون قیدوشرط دریافت کنید.
  •  هنگامی که پیشنهاد بی‌قیدوشرط خود را دریافت کردید و آن را پذیرفتید، دانشگاه شما مدرکی به نام گواهی پذیرش تحصیلی(CAS) به شما می‌دهد.
  • هنگامی که CAS خود را دریافت کردید، می‌توانید روند درخواست ویزا را شروع کنید. شما می‌توانید حداکثر شش ماه قبل‌ از شروع دوره برای ویزای خود اقدام کنید. همچنین باید هزینه‌ای را برای درخواست بپردازید و پاسپورت داشته باشید.
  • به‌عنوان بخشی از درخواست خود باید هزینه‌ای را به نام هزینه اضافی سلامت مهاجرت بپردازید. این مورد به شما امکان دسترسی به خدمات بهداشت ملی بریتانیا را می‌دهد.
  • به‌عنوان بخشی از درخواست ویزای دانشجویی ممکن است لازم باشد دانش خود را در زبان انگلیسی ثابت کنید. دانشگاه‌های مختلف شرایط متفاوتی دارند؛ بنابراین، مطمئن شوید که به چه مدرک زبان انگلیسی در دانشگاه خود نیاز خواهید داشت.
  • شما باید درخواست خود را تکمیل کنید و قبل از ورود به انگلستان، از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش تحصیلی گرفته باشید.
  • مزایای مهاجرت به انگلستان چیست؟

    انگلستان به‌دلیل آموزش در سطح جهانی، تنوع و شهرهای دانشجویی شلوغ خود شناخته شده است که این موارد آن را به مکانی عالی برای تحصیل تبدیل کرده‌اند. انگلستان مقصدی محبوب برای مهاجران از سراسر جهان است و دلایل زیادی وجود دارد که چرا این کشور مکانی عالی برای زندگی و کار است. طیف وسیعی از دلایل وجود دارند که چرا هر فرد ممکن است به‌دنبال مهاجرت به انگلستان باشد؛ با این حال، برخی از دلایل اغلب ذکر شده عبارتند از:

  • سیستم مراقبتی و بهداشتی ملی انگلستان(NHS) به‌دلیل کیفیت خدمات خود مشهور است؛ با این ‎حال، مهم است شرایط خاصی را که برای دسترسی شما به مراقبت‎های بهداشتی در کشور اعمال می‎شود، بررسی کنید. این شرایط با توجه به نحوه مهاجرت به انگلستان متفاوت خواهد بود.
  •  کودکان اتباع خارجی که در انگلستان اقامت دارند معمولا حق تحصیل در مدارس دولتی و مستقل را دارند. اگر می‌خواهید فرزند خود را بدون هیچ هزینه‌ای به یک مدرسه دولتی بفرستید، باید به‌طور قانونی در انگلستان اقامت داشته باشید.
  •   تعداد کمی از کشورهای جهان از نظر طیف وسیعی از هنرهای پیشرو، فرهنگی، تفریحی و جاذبه‌ها و فعالیت‌های ورزشی به اندازه بریتانیا جذاب هستند. با توجه به اینکه انگلستان کشوری نسبتا کوچک با سیستم حمل‌ونقل عمومی کارآمد است، سفر بین شهرهای آن برای شرکت در رویدادهایی مانند مسابقات فوتبال لیگ برتر، کنسرت‌های موسیقی و نمایش‌های تئاتر فرآیندی نسبتا ساده خواهد بود.
  •  تاریخ طولانی مهاجرت به انگلستان به آن ترکیب اجتماعی بسیار متنوعی داده است. این یعنی شما با هر پیشینه ملی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی می‌توانید افرادی را در انگلستان پیدا کنید که تجربیات مشابهی با شما از مهاجرت به این کشور داشته باشند.
  • اگر مهارت‌هایی دارید که در انگلستان به‌دنبال آن هستند و می‌توانید الزامات سیستم ویزای سخت‌گیرانه این کشور را برآورده کنید، احتمالا فرصت زیادی برای ایجاد یک شغل با درآمد خوب در این کشور خواهید داشت.
  • در انگلستان از دانشجویان بین‌المللی حمایت زیادی می‌شود. این مورد ممکن است به‌صورت آنلاین، از طریق دانشگاه یا دولت محلی باشد. به‌عنوان مثال، هر دانشگاه دارای دفتری است که برای پاسخ‌گویی به نیازهای دانشجویان بین‌المللی اعم از پاسخ‌گویی به سوالات مربوط به شهریه، مسکن، پشتیبانی تحصیلی و... ایجاد شده است. همچنین می‌توانید پیش ‌از درخواست برای دانشگاه، با دفتر آن دانشگاه در تماس باشید.
  • شورای امور دانشجویان بین‌المللی انگلستان، که یک نهاد مشورتی برای دانشجویان بین‌المللی است، اطلاعات بسیار خوبی را در وبسایت خود برای دانشجویان بین‌المللی و همچنین منابعی درباره حمایت از سلامت روان، مسکن، کار و مهاجرت ارائه می‌کند.
  •  فرصت‌های شغلی زیادی در انگلستان وجود دارد به‌خصوص اگر شغل شما در لیست مشاغلی باشد که در انگلستان نیروی کار برای آن‌ها کمتر است. در بریتانیا کمبود پرستار، داروساز، معلم، مهندس و... وجود دارد و دولت فعالانه افراد حرفه‌ای را برای این موقعیت‌ها از خارج جذب می‌کند.
  • برای مهاجرت به انگلستان روش مناسب را انتخاب کنید!

    زندگی در انگلستان در کنار سختی آن مزایای بسیاری خواهد داشت و همین مزایای مهاجرت به انگلستان هستند که افراد را برای کوچ به آنجا ترغیب می‌کنند. اگر جزو افرادی هستید که قصد مهاجرت به انگلستان را دارید، در این مطلب با متداول‌ترین روش‌های آن آشنا شدید و حالا می‌دانید که به این مقصود، مهاجرت از راه تحصیل، آسان‌ترین و بهترین روش است. مای آرمان در مهاجرت تحصیلی به انگلستان از ابتدای راه، قدم به قدم با شما همراه خواهد بود.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    حقوقی و قانون