اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۰۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207207527022132
در دسترس نیست

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی ماگ و تراول ماگ

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی ماگ و تراول ماگ

کد: 140207207527022132

، (اخبار رسمی): ماگ معمولاً برای خوردن نوشیدنی گرم مانند قهو‌‌ه، شکلات داغ یا چای استفاد‌‌ه می شود.

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی ماگ و تراول ماگ
تراول ماگ

ماگ

ماگ یا لیوان سرامیکی، ساخته شد‌‌ه از سفال یا شیشه با روکش سرامیکی است. خرید ماگ این روزها علاقه مندان بسیاری پیدا کیرده است.
این ماگ های سرامیکی بیشتر برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه، چای و ... استفاده می شود که طراحی این ماگ ها برای افراد جذاب است. دو نوع ماگ وجود دارد، برخی از آنها اندازه بزرگتر از ماگ های معمولی دارند تا نوشیدن را برای ما آسان کنند. ماگ های سرامیکی اندازه های مختلفی دارند اما حجم اکثر این ماگ ها ۳۹۰ میلی لیتر است. از این لیوان ها برای تزئین و دکوراسیون نیز استفاده می شود. این ماگ ها کاربردهای زیادی دارند اما بیشتر آن ها برای نوشیدنی های گرم در طول روز استفاده می شوند.

تراول ماگ

تراول ماگ یا لیوان مسافرتی نوعی لیوان است که با بدنه عایق شد‌ه از تغییر دمای نوشیدنی جلوگیری می کند. بدنه تراول ماگ از فولاد ۳۰۴ دو جداره ساخته شد‌ه و بین این جدار‌ه خلاء وجود دارد که امکان انتقال حرارت را از بین می برد و دما را حفظ می کند. خرید تراول ماگ را به شما پیشنهاد می کنیم. این لیوان ها هم برای نوشیدنی های سرد و هم برای نوشیدنی های گرم قابل استفاده هستند و هم در منزل و هم در محل کار و هم در مسافرت کاربرد فراوانی دارند. در ادامه به بررسی انواع تراول ماگ و قیمت آن ها خواهیم پرداخت.

بهترین فروشگاه های اینترنتی ماگ و تراوال ماگ

خانه شکلاتی

خانه شکلاتی یکی از وب سایت های معتبر اینترنتی هست که در فروش ماگ، ترول ماگ، فلاسک و... فعالیت دارد .

ما در فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل ماگ، ظروف فانتزی، شکلات، ملزومات قهوه، ماگ جذاب، فلاسک و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

فروشگاه اینترنتی ویلیام

فعالیت خود‌ را در زمینه محصولات اورجینال کلکسیونی از قبیل ماگ دیزنی ، کریسمس ، موزیک‌باکس و‌… به صورت تخصصی از سال 1398 اغاز نمود و طی این سال ها توانسته با خرید از 20 شرکت بین الملی معتبر در مسیر محصولات خاص در ایران گام بردارد مهمترین اهداف مجموعه ویلیام‌ وارد کردن محصولات کم یاب و کلکسیونی سفارشی شما در زمینه کاری میباشد که رضایت اکثریت مشتری ها گرامی از این مجموعه چه به صورت خرید آنلاین و حضوری گواهی بر این ادعاست.
محصولات ارائه شده توسط ویلیام در بخش دکوری و کادویی به صورت خاص و انحصاری میباشد.

فروشگاه اینترنتی رزارت

فروشگاه اینترنتی رزارت یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی فروش ماگ و تراول ماگ میباشد شما میتوانید از طریف وب سایت اینترنتی این فروشگاه اقدام به خرید تراول ماگ، ماگ، فلاسک، قوری و فنجون کنید.

از دیگر فروشگاه های اینترنتی میتوانیم به لیپارماگ، سها گالری و خونه سارا اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۰۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجهیزات ورزشی | سرگرمی و تفریح