اطلاعات تماس
  • 091207*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207207527221983
در دسترس نیست

تعمیر یخچال فریزر با ضمانت 6 ماه

تعمیر یخچال فریزر

کد: 140207207527221983

، (اخبار رسمی): تعمیر یخچال فریزر با ضمانت 6 ماه در سراسر تهران اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت -تعمیرات تمامی برندهای ایرانی و خارجی یخچال فریزر در تهران 22669196-44284743-55795334-77241505-66593368

تعمیر یخچال فریزر
تعمیر یخچال فریزر در تهران

تعمیر یخچال فریزر با ضمانت 6 ماه در سراسر تهران اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت -تعمیرات تمامی برندهای ایرانی و خارجی یخچال فریزر در تهران

قلب هر خانه‌ای آشپزخانه آن است، آنجایی که آدم‌ها برای رفع حیاتی‌ترین نیازهایشان به آن پناه می‌برند و شاید ساعت‌های زیادی از کارهای خانه را به آن اختصاص دهند. یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه یخچال فریزر آن است. اگرچه خرید بهترین برند و استفاده درست از آن، موجب عقب انداختن زمان تعمیر یخچال فریزر در منزل خواهد شد. اما گاهی با وجود تلاش‌های بسیار ما و استفاده درست از وسایل آشپزخانه، این وسیله پرکاربرد دچار خرابی و نقص کارکرد می‌شود. در این مواقع تنها گزینه پیش‌رو، تماس با تعمیرکار یخچال برای حل این مشکل است. اگر شما هم در چنین مواقعی، دغدغه پیدا کردن تعمیرکار یخچال فریزر باتجربه، که از سابقه کاری او اطلاعاتی داشته باشید، را دارید نگران نباشید چون در تهران سرویس آنلاین پیدا کردن متخصصین باتجربه و متعهد به‌راحتی امکان‌پذیر است.

تعمیر یخچال
یخچال فریزر یکی از سنگین‌ترین وسایل خانه است و  جابجایی آن دغدغه اصلی خیلی از خانواده‌ها هنگام اسباب کشی است. بنابراین در هنگام خراب شدن، نمی‌توانید به‌راحتی آن را به یک تعمیرگاه ببریم. تغییر و جابه‌جایی این وسیله بسیار سخت است و گذشته از سختی و هزینه‌بر بودن ممکن است باعث تشدید مشکل آن شود. لذا بهترین راه تعمیر یخچال، کمک گرفتن از یک تعمیرکار ماهر یخچال در محل است. در تهران سرویس آنلاین تعمیرات انواع یخچال که شامل ذیخچال معمولی، فریزر، ساید بای ساید و یخچال‌های صنعتی می‌شود؛ در محل انجام می‌شود. ممکن برای شما پیش آمده باشد که گاهی با خراب شدن یخچال فریزر، به اجبار با چندین تعمیرکار تماس بگیرید  اما نهایتا نتیجه‌ای نگیرید یا فردی که برای تعمیر سخچال به منزلتان می‌آید توان حل مشکل را نداشته باشد. در تهران سرویس آنلاین شما با چنین مشکلاتی روبرو نخواهی شد چون تیم گزینش تعمیرکاران یخچال در تهران سرویس آنلاین صلاحیت فنی و اخلاقی تمام تعمیرکاران یخچال را با دقت و با استانداردهای بالا بررسی کرده‌اند و تمام متخصصین کاربلد هستند. به علاوه شما می‌توانید نظرات نفرات قبلی که انجام کارشان را به تعمیرکار مورد نظر شما سپرده‌اند را مطالعه کنید و امتیاز متخصص را ببینید و چه چیزی قابل استنادتر از نظرات مشتریان قبلی که مشکلی مشابه مشکل شما داشتند. موارد زیر از جمله خدماتی است که در این سرویس ارائه می‌شود:

اعزام تعمیرکار یخچال در محل
تعمیر یخچال فریزر در محل
سرویس یخچال
عیب یابی یخچال
تعویض قطعات یخچال با قطعات یدکی اورجینال
تعمیر موتور یخچال
شارژ گاز یخچال در منزل
نصب و تعمیر یخچال ساید
تعمیر ارور یخچال
تعمیر افتادگی درب یخچال و سایر مشکلات آن
تخصص تعمیرکار یخچال برای تعمیر یخچال فریزر
یقینا، شما هم با یکی از مشکلاتی که گفتیم مواجه شده‌اید و برای اینکه بتوانید یک تعمیرکار یخچال پیدا کنید و از ایشان کمک بگیرید، از اطرافیانتان پرس‌و‌جو کرده و یا به نزدیک‌ترین تعمیراتی محلتان رفته‌اید و از ایشان خدمات خواسته‌اید و حتی مطمئن نبوده‌اید که در این زمینه تخصص دارد یا خیر! تعمیرکارهای یخچال افرادی هستند که با توجه به تخصصشان برای رفع مشکل در برندهای مختلف یخچال فریزر، برای حل مشکل شما پیش‌قدم می‌شوند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تعمیرات تخصصی یخچال فریزر، تعمیرکار آن است. تعمیرکاران باید با تجربه و ماهر باشند. لازم است این افراد، با مدل‌های مختلف یخچال آشنا باشند و دانش خود را برای تعمیر مدل‌های مختلف به روز نگه دارند. متخصصین تهران سرویس آنلاین ، در این زمینه آموزش دیده‌اند و با برندهای مختلف آشنا هستند. این متخصصین در مرحله اول دستگاه شما را بررسی و عیب یابی می‌کنند و پس از پیدا کردن عیب یخچال، آن را با استفاده از تجهیزات مدرن در محل تعمیر می‌کنند.

تعمیر یخچال در محل برای چه برندهایی انجام می‌شود؟
معمولا اغلب ما یک برند خاص را برای خرید یخچال فریزر انتخاب می‌کنیم و به نکته‌های مختلفی مثل زیبایی، جادار بودن و اندازه آن دقت می‌کنیم. اما به‌هرحال باید قبل از خرید یخچال به معایب و مزیت‌های آن دقت کنیم. هر برندی مزایا و معایب خاص خود را دارد که در گام اول، باید با نیازهای ما تطابق داشته باشد و برندی که به خواسته‌های ما نزدیکتر است، انتخاب شود. در نهایت صاحب هر برندی از یخچال باشید نیاز نیست نگران باشید چون تیم تعمیرکاران یخچال تهران سرویس آنلاین قادر به تامین قطعات اورجینال تمام برندهای موجود در بازار و تعمیر آنها هستند. در هنگام ثبت سفارش شما می‌توانید برند یخچال خود را وارد کنید تا تعمیرکار یخچال فریزر با توجه به برند دستگاه شما برای ارائه خدمات آماده شود. موارد زیر از جمله برندهای قابل تعمیر در تهران سرویس آنلاین هستند: ال جی، امرسان، بوش، هایسنس، سامسونگ، جنرال الکتریک، الکترواستیل، بوش، هیمالیا و ...

در چه مواقعی به تعمیر یخچال در منزل نیاز دارید؟
تا به حال بیش از 51 هزار سفارش موفق تعمیر یخچال در محل توسط تعمیرکاران ماهر تهران سرویس آنلاین انجام شده است. موارد زیر از پرتکرارترین مشکلاتی است که معمولا برای یخچال‌ها پیش می‌آید.

نشتی گاز یخچال
خرابی و مشکل در کمپرسور یخچال فریز
خنک نشدن یخچال فریزر
تعویض فیلتر تصفیه یخچال
برفک زدن یخچال
نشتی یخچال
گرمای بیش از حد موتور یخچال
کار نکردن یخ ساز یخچال
به گوش رسیدن صداهای عجیب و غریب از یخچال
فاسد شدن مواد غذایی در یخچال
تغییر دمای یخچال
خرابی لاستیک درب یخچال و تعویض آن
خرابی درب یخچال
شارژ گاز یخچال
مشکل در سیستم دیفراست یخچال
تعمیر یخچال فریزر کدام برندها در تهران سرویس آنلاین انجام می شود؟
برندهای یخچال فریزر موجود در بازار تهران از کشورهای آسیایی، آمریکایی، اروپایی و ایرانی می باشد. فرقی نمی کند که از کدام برند یخچال استفاده می کنید. تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین انواع مدل ها و برندهای یخچال را در منزل شما تعمیر می کنند. تمامی متخصصان این مرکز بر روی تمامی برندها آموزش دیده اند. یعنی اگر برند یخچال شما ایرانی، کره ای، آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، ترکی، ژاپنی و ... باشد، کارشناسان مرتبط با هر برند برای شما ارسال می شوند و از قطعات همان برند برای تعمیر استفاده می کنیم. در ادامه به چند برند یخچال فریزر که در تهران سرویس آنلاین تعمیر می شوند می پردازیم.

تعمیر انواع یخچال های ایرانی به مانند: هیمالیا، امرسان، آبسال، الکترواستیل، اسنوا، برفاب، ارج، پارس، دیپوینت، جی پلاس، پاکشوما، ایستکول و ...
یخچال فریزرهای اروپایی: بوش، زیمنس، آاگ، الکترولوکس، میله، بلومبرگ، ایندزیت، بکو، آریستون و ...
یخچال فریزر آمریکایی: فریجیدر، جنرال الکتریک، وستینگهاوس، وایت هاوس، ویرپول، فریجیدر، مای تگ، کنمور و ...
آسایی: سامسونگ، ال جی، دوو، حایر، هیتاچی، میتسوبیشی، شارپ، توشیبا و ...
تعمیر یخچال فریزر کدام برندها در تهران سرویس آنلاین انجام می شود؟
کدام مدل های یخچال در تهران سرویس آنلاین تعمیر میشود؟
تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین مسلط به تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر به مانند زیر میباشند:

یخچال فریزر در مدل هایی که یخچال در قسمت بالایی و فریزر در قسمت پایین نصب می شود یا برعکس
یخچال فریزر دو قلو
یخچال های کوچک 5 فوت
یخچال فریزر های بزرگ در ابعاد مختلف تا 44 فوت
یخچال های ساید بای ساید
یخچال های درب فرانسوی
یخچال فریزر دو کمپرسوره
اینورتر
هوشمند
مدل های قدیمی و مکانیکی
نوفراست و جدید
چه خدماتی برای تعمیرات یخچال در تهران سرویس آنلاین ارائه می شود؟
شارژگاز یخچال در محل
تعویض موتور یخچال (کمپرسور) یا قطعات آن به مانند رله اورلود و خازن
تعویض قطعات دیفراست (سنسور دیفراست، ترمودیسک، ترموفیوز، تایمر)
تعمیر و تعویض بُرد الکترونیکی یخچال و بُرد صفحه نمایشگر
عیب یابی مشکلات یخساز یخچال
تعمیر دمپر یخچال
رفع مشکل گرفتگی فاضلاب یخچال
تعویض هیتر المنت یخچال
تعویض لاستیک درب یخچال (نوار درب یخچال)
رفع مشکلات درب یخچال (تعویض لولا، رفع پوسیدگی درب، تعمیر درب)
تعویض فن یخچال (فن فریزر و فن کمپرسور) و رفع مشکلات مربوط به فن
تعمیر ترموستات در یخچال های مکانیکی و سنسور در یخچال های الکترونیکی
تعویض فیلتر آب یخچال
عیب یابی تمام مشکلات یخچال در محل
تعمیر یخچال در تهران
با توجه به جمعیت زیاد، ازدحام و ترافیک، ساکنان تهران تمایل دارند از خدمات در محل بهره مند شوند و یخچال خود را به موقع تعمیر کنند. اکثر افرادی که در تهران زندگی می کنند شاغل هستند و نیاز به مدیریت زمان برای تعمیر یخچال دارند. تهران سرویس آنلاین خدمات تعمیر یخچال را در تهران بنا به درخواست مشتری ارائه می دهد و دغدغه های تهرانی ها را پوشش داده است.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر یخچال در تهران
با استفاده از خدمات تعمیر یخچال در تهران، علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

تعمیر در محل
بهره مندی از قطعات اصلی
داشتن پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در پنل کاربری
از 90 تا 365 روز گارانتی تعمیر بهره مند خواهید شد.
تهران سرویس آنلاین نمایندگی های تعمیرات یخچال آاگ، بوش، جنرال الکتریک، دوو، آدمیرال، سامسونگ، الجی، بکو، کنوود، زیمنس، ویرپول، باکنشت، کنوود، وستینگهاوس، فریجیدر، هیتاچی، اسنوا، بلومبرگ، کنمور، ماژیک شف، ناسیونال، هایسنس، وست پوینت، میتسوبیشی و یخچالهای ایرانی اعم از: امرسان، هیمالیا، برفاب، الکترواستیل، اسنوا، پارس و ... در تهران میباشد.
سرویس یخچال
سرویس یخچال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین پیشنهاد می کنیم به سرویس های دوره ای توجه داشته باشید و در نگهداری دستگاه خود کوشا باشید تا کمتر به تعمیرات یخچال نیاز داشته باشید. یکی از خدمات تهران سرویس آنلاین ، سرویس یخچال در منزل شما می باشد. تعمیرکار این مجموعه به صورت دوره ای یخچال را سرویس می کند تا دچار مشکل نشود.

اما اگر می خواهید یخچال را در منزل سرویس کنید به نکات زیر توجه کنید:

فیلتر آب یخچال را با توجه به مصرف شخصی تعویض کنید.
دفترچه راهنمای یخچال خود را بخوانید. این کار شما را با عملکردها و ویژگی های خاص یخچال خود آشنا می کند و ممکن است شامل نکات خاصی در مورد تعمیر و نگهداری، تنظیمات یا عیب یابی رایج باشد.
به تمیز کردن بیرون و داخل یخچال به خصوص لاستیک دور درب دقت کنید.
مطمئن شوید که پشت یخچال تمیز و عاری از گرد و غبار باشد.
گرد و غبار از عبور هوای تازه و خنک از دستگاه جلوگیری می کند و راندمان خنک کنندگی یخچال را کاهش می دهد.
لاستیک دور درب یخچال را با استفاده از محلول مایع ظرفشویی و سرکه و پارچه تمیز کنید و در آخر روی آن آب جوش بریزید تا از حالت خارج نشود و خشک نشود.
بررسی کنید که تنظیمات دما درست باشد.
موتور یخچال را از نظر نشتی روغن بررسی کنید.
همچنین لوله های پشت یخچال را از نظر نشتی بررسی کنید.
اگر یخچال شما صدا می دهد، خنک نمی شود، یخ زدگی یا هر مشکل دیگری دارد، فورا آن را تعمیر کنید تا مشکلات جدی تری به وجود نیاید.
سرویس یخچال
چه کنیم که یخچال کمتر به تعمیر نیاز داشته باشد؟
اگر از پرداخت هزینه تعمیرات یخچال خسته شده اید به نکات زیر توجه کنید تا کمتر به تعمیر نیاز داشته باشید.

هنگام خرید یخچال حتما به مصرف انرژی آن توجه کنید.
استفاده از محافظ برق از تعمیر یخچال شما به دلیل نوسانات برق جلوگیری می کند.
با توجه به توصیه ای که در بالا توضیح دادیم، حتما به سرویس های دوره ای یخچال خود توجه کنید.
برای روشن کردن یخچال، ترموستات را روی یک مقدار متوسط تنظیم کنید.
اگر یخچال شما یخ زده است، بلافاصله آن را به صورت دستی یخ زدایی کنید.
هرگز سعی نکنید یخ را با ابزار تیز بردارید زیرا اواپراتور آلومینیومی است و گاز مبرد به راحتی خارج می شود.
اگر یخ زدایی به صورت خودکار انجام می شود، اما یخ آب نمی شود، سریعا قطعات یخ زدایی را بررسی کنید و از یخ زدایی دستی استفاده نکنید.
یخچال خود را در کنار اجاق گاز یا وسایل گرمایشی قرار ندهید.
غذای داغ را در یخچال قرار ندهید.
از قرار دادن مواد غذایی در یخچال بدون درب خودداری کنید.
برای تمیز کردن یخچال حتما آن را از برق بکشید.
وقتی برای مدت کوتاهی از خانه خارج می شوید یا به مسافرت می روید، بهتر است دمای یخچال را روی درجه های پایین تری تنظیم کنید.
برای رفع کدام مشکلات یخچال با تهران سرویس آنلاین تماس بگیریم؟
اگر یخچال شما سرد نمیکند، برفک میزند، صدا می دهد، لاستیک دور درب خراب است، موتور آن یکسره کار می کند یا داغ کرده است، روشن نمی شود، فریزر غذا را منجمد یا هر مشکلی دیگری که دارد، تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین تمام ایرادات یخچال را برطرف می کنند. در ادامه به مشکلات مختلفی که ممکن است برای یخچال شما رخ دهد می پردازیم و برای تعمیر آن می توانید با تهران سرویس آنلاین تماس بگیرید:

صدای یخچال فریزر دلیل روشنی برای برداشتن گوشی و تماس با تهران سرویس آنلاین برای تعمیر یخچال است.
شاید لاستیک اطراف درب یخچال فریزر شما آسیب دیده باشد و باعث ایجاد برفک در دستگاه شما شود.
گرم شدن بیش از حد موتور یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن است به سرویس یخچال نیاز داشته باشید.
اگر فریزر مواد غذایی را به خوبی منجمد نکند به مرور زمان باعث ایجاد مشکل و حتی فساد مواد غذایی می شود و به تعمیرکار یخچال نیاز خواهید داشت.
اگر یخچال شما روشن نمی شود، طبیعتاً به تعمیرکار یخچال در تهران سرویس آنلاین نیاز خواهید داشت.
بارزترین مشکل یخچال سرد نشدن آن است که در این صورت لازم است با نزدیک ترین شعبه تهران سرویس آنلاین تماس بگیرید.
برای رفع کدام مشکلات یخچال با آی تهران سرویس آنلاین تماس بگیریم؟
اگر هزینه تعمیر یخچال برای شما سنگین است و می خواهید خودتان آن را عیب یابی و تعمیر کنید، پیشنهاد می کنم از قسمت پرسش و پاسخ سایت تهران سرویس آنلاین کمک بگیرید تا از راهنمای آنلاین تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین کمک بگیرید.

آیا اصلا یخچال فریزر شما نیاز به تعمیر دارد؟
برای تعمیر یخچال در منزل توسط خودتان، اقدامات زیر همراه با نکات ایمنی لازم است.

اگر از دیوار دور است، آن را به محل اصلی خود منتقل کنید و مطمئن شوید که دوشاخه یخچال به پریز برق وصل است.
قبل از تماس با تعمیرکار یخچال، باید جدا شدن کامل سیم اتصال بین یخچال و ورودی برق را بررسی کنید:

در صورت استفاده باید سیم اتصال بین یخچال و پریز برق را کاملا جدا کنید.
سیم اتصال ممکن است آسیب دیده باشد و به همین دلیل یخچال روشن نمی شود.
ابتدا یک دستگاه الکتریکی دیگر با همان پریز را بررسی کنید و سپس با تکنسین یخچال تماس بگیرید:

باید یک دستگاه الکتریکی دیگر را به همان پریز وصل کنید و جریان را در دستگاه جدید تست کنید.
اگر دستگاه جدید روشن نشد، متوجه می شوید که فیوز برقی شما معیوب است، باید تعمیر شود.
قبل از استفاده از خدمات تعمیرات یخچال، برق را قطع و وصل کنید:

باید برای مدتی برق یخچال را قطع کرده و دوباره وصل کنید.
برای تنظیم مجدد جریان باید به جعبه کلید و فیوز بروید و این کار را انجام دهید.
با این کار جریان برق عمومی برای مدتی قطع شده و دوباره راه اندازی می شود.
حال با رعایت موارد فوق متوجه خواهید شد که آیا یخچال شما نیاز به تعمیر دارد یا خیر؟ آیا تماس با تعمیرگاه یخچال ضروری است یا خیر؟

برای تعمیر یخچال چه ابزاری لازم است؟
قبل از هر اقدامی برای تعمیر یخچال باید مراحل مختلف را برنامه ریزی کرد. قطعات تعویض شده و ابزار لازم باید در دسترس باشد، برای رسیدن به نتیجه مطلوب، ابتدا باید عیوب سیستم جستجو شود. البته برای رفع مشکل لازم است مهندسان اطلاعات کافی از محصول داشته باشند و ابزار لازم را در اختیار داشته باشند.

در این مرحله نمی توان جزئیات مشکل را درک کرد، اما ماهیت آن را می توان تشخیص داد.

ابزارهای زیر برای اطلاع از عیوب سیستم و تعمیرات یخچال ضروری است.

پیچ گوشتی و ابزار مناسب
کپسول گاز و ملحقات مربوط به شارژ گاز
لامپ تست
فشار سنج و شیرهای سرویس
آمپرسنج
ابزارهای زیر برای اطلاع از عیوب سیستم و تعمیرات یخچال
تعمیر یخچال که سرما ندارد
اگر یخچال شما سرد نیست و به دنبال رفع این مشکل هستید، ابتدا باید به نوع دستگاه خود توجه کنید. یخچال شما مکانیکی است یا الکترونیکی؟ تعمیر یخچال در دستگاه های مکانیکی و الکترونیکی متفاوت است.

اگر یخچال شما مکانیکی است و سرما ندارد، باید برای تعمیر یخچال موارد زیر را بررسی کنید:

مطمئن شوید که مشکل سرد نبودن یخچال شما مربوط به پاره شدن یا تغییر شکل لاستیک اطراف در نیست.
تعمیرکار یخچال تهران سرویس آنلاین پس از بررسی مورد فوق به سراغ ترموستات می رود و در صورت خرابی سریعا آن را تعویض می کند.
نکته بعدی که تکنسین یخچال باید بررسی کند نشت گاز است.
همچنین باید ایراد در موتور یا رله اضافه بار کمپرسور را بررسی کنید.
اگر یخچال شما خنک نمی شود اما الکترونیکی است برای تعمیر یخچال باید موارد زیر را بررسی کنید.

باید قطعات یخ زدایی را بررسی کنید.
قطعات یخ زدایی شامل سنسور یخ زدایی، ترمودیسک، ترموفیوز، برد الکترونیکی و المنت می باشد.
این قطعات وظیفه یخ زدایی در یخچال های الکترونیکی را بر عهده دارند.

اگر یخچال سرد نیست، تکنسین یخچال واجد شرایط باید فن را نیز بررسی کند.
ممکن است تعمیرکار یخچال سیار به شما نگوید که از قرار دادن مواد غذایی در جلوی شیر دمپر خودداری کنید تا سرما به راحتی از طریق آن وارد یخچال شما شود.
بنابراین اگر یخچال شما مشکل خنک نشدن دارد و نیاز به تعمیر دارد، حتما بررسی کنید که شیر دمپر سرما را به درستی منتقل کرده و مسدود نشده باشد.
تعمیرات یخچال فریزر که فریزر آن سرما دارد ولی یخچال خنک نمیکند
فرآیند خنک سازی در یخچال بسیار ساده است. سرمایش داخل یخچال از فریزر تامین می شود. اما چگونه؟

اگر فریزر سرد است اما یخچال سرمایش لازم را ندارد برای تعمیر یخچال ابتدا شیر دمپر را چک کنید. همانطور که در بالا گفتم ممکن است سرما به یخچال منتقل نشود؛ زیرا دریچه مسدود شده است. شاید دریچه دمپر شکسته یا با غذا مسدود شده باشد. در مرحله بعد بررسی کنید که فن فریزر سالم است. همانطور که می دانید، سرما از طریق فریزر وارد یخچال می شود و فن این فرآیند را بر عهده دارد.

برای تعمیر یخچال در منزل خود برای رفع مشکل سرد نبودن یخچال، سریعا فن را تعویض نکنید، شاید پره های فن مشکل داشته باشد. شاید با زدن کمی روغن به شفت پروانه های فن مشکل حل شود و یا اینکه پروانه به کشوهای فریزر برخورد کند و به این قسمت آسیب برساند و احتمالا با تعویض پروانه ها مشکل حل شود. و علاوه بر این که نیازی به تعمیرگاه یخچال نخواهید داشت و با تعویض پروانه به جای فن در هزینه صرفه جویی خواهید کرد.

تعمیر فریزر که مواد غذایی را منجمد نمیکند
خب حالا که با قطعات یخ زدایی و تفاوت یخچال های الکترونیکی و مکانیکی آشنا شدید، برای تعمیر فریزر که مواد غذایی را یخ نمی کند، تعمیرکار یخچال در صورت داشتن قطعات، موارد زیر را برای مدل های مختلف بررسی می کند.

خرابی ترموستات
نشتی گاز
خرابی رله اورلود، خازن کمپرسور یا موتور
مشکل در فن
معیوب بودن قطعات دیفراست
تعمیرات موتور یخچال که داغ کرده
توجه داشته باشید که طبق تئوری اکثر سرویس دهندگان یخچال، گرمای موتور تا حدودی طبیعی است. اما اگر بیش از حد گرم شده است، علت داغ شدن موتور یخچال به شرح زیر میباشد:

اگر مدار گاز بسته باشد و کمپرسور سعی کند گاز را فشرده کند، اما نتواند، موتور گرم می شود.
خرابی اجزای موتور مانند رله اورلود یا خازن باعث گرم شدن کمپرسور می شود.
تعمیرات موتور یخچال که داغ کرده
توجه داشته باشید که در برخی مدل ها علاوه بر رله اورلود، یک خازن نیز در کنار کمپرسور نصب می شود.

اگر کمپرسور سوخته باشد، داغ می شود و برای تعویض آن باید از تعمیرکار یخچال کمک بگیرید.
اگر ساید بای ساید دارید، احتمالاً یک فن در کنار کمپرسور نصب شده است و خرابی آن باعث گرم شدن موتور می شود که باید آن را تعویض کنید.
در این مقاله تعمیرکار تهران سرویس آنلاین سعی دارد شما را راهنمایی کند تا تعمیر یخچال با کمترین هزینه برای شما انجام شود پس با دقت به ادامه مطلب بروید.

تعمیر مشکل برفک در یخچال فریزرها
اگر یخچال مکانیکی دارید که برد الکترونیکی ندارد، برای بررسی علت برفک زدن فریزر، ابتدا باید بررسی کنید که این مشکل به دلیل لاستیک دور درب یا خرابی ترموستات نباشد. برای تعمیر یخچال در این مواقع باید قطعات ذکر شده را تعویض نمایید.
عدم یخ زدایی در یخچال های بدون برفک به خرابی لاستیک ها یا قطعات یخ زدایی مربوط می شود.
همانطور که در بالا اشاره کردیم، قطعات یخ زدایی شامل سنسور یخ زدایی، برد الکترونیکی، ترمودیسک، ترموفیوز و المنت می باشد.
همچنین در صورت بروز مشکل یخ زدگی باید فن را بررسی کنید.
باید بدانید که اگر قسمت فاضلاب یخچال یا فریزر شما گرفتگی داشته باشد منجر به یخ زدگی می شود و برای تعمیر یخچال در این مواقع باید گرفتگی قسمت فاضلاب را برطرف کنید.
تعمیر مشکل برفک در یخچال فریزرها
تعمیرکار تهران سرویس آنلاین برای تعمیرات مشکل صدا در یخچال فریزر چه پیشنهادی دارد؟
تعمیرکار تهران سرویس آنلاین برای اینکه هزینه کمتری برای تعمیر یخچال بپردازید، راهنمای رفع مشکل صدا در یخچال فریزر را ارائه کرده است که برای رفع این مشکل در منزل باید به دقت مطالعه کنید.

خرابی فن ها، فن فریزر یا فن کنار کمپرسور یکی از شایع ترین دلایل ایجاد صدا در یخچال است.
ممکن است برخورد فن با بدنه یا کشوهای فریزر یا یخ زدایی منجر به ایجاد صدای آزاردهنده در دستگاه شود.
اگر برفک جمع شده و ذوب نشده است، باید سعی کنید مشکل برفک را حل کنید.
اگر تیغه فن به کشوهای فریزر برخورد کرد و صدا ایجاد کرد، کشو را کمی حرکت دهید تا مشکل برطرف شود.
اگر فن آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.
احتمال ناپدید شدن صدا با روغن زدن به شفت فن وجود دارد.
همیشه به سطح یخچال خود توجه کنید.
شاتون زدن کمپرسور یخچال یکی دیگر از دلایل سر و صدا است که باید موتور را تعویض کنید.
تعمیر اتومات نکردن یخچال
برای رفع مشکل اتومات نکردن و علت یکسره کار کردن یخچال  موارد زیر را بررسی کنید:

مورد اول خرابی لاستیک است که بررسی این مشکل در تمامی دستگاه ها ضروری است.
اگر ترموستات یخچال شما خراب باشد، کمپرسور به طور خودکار روشن نمی شود و باید ترموستات را تعویض کنید.
ممکن است به جای ترموستات، سنسور، تایمر یا برد الکترونیکی در دستگاه شما نصب شده باشد.
برای رفع ایراد خودکار نبودن یخچال، ابتدا باید خرابی آنها را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.
نشت گاز یکی دیگر از دلایل خودکار نشدن یخچال است.
به طور کلی باید توجه داشته باشید که هر عاملی که منجر به خنک نشدن یخچال شود، با مشکل عدم اتوماسیون مواجه خواهید شد.
برای تعمیر یخچال در این موارد سرویس کار مربوطه باید به تمامی نکات توجه داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091207*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید