اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۵۶۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208037649519323
در دسترس نیست

فروش انواع یونیت هیتر های گرمایشی

کد: 140208037649519323

، شهریار , (اخبار رسمی): معرفی مزایای یونیت هیتر های شرکت سارایئل نسیم

فروش انواع یونیت هیتر های گرمایشی
فروش انواع یونیت هیتر های گرمایشی

یونیت هیتر چیست؟ و چه کاربردی دارد

یونیت هیتر نوعی سیستم گرمایش فضاست که در برخی موارد علاوه بر گرمایش به عنوان یک وسیله خنک کننده نیز استفاده می شود.

این دستگاه ساختاری ساده دارد و از یک سری کویل (لوله پره دار) و یک فن تشکیل شده است که در روزهای سرد سال آب گرم یا بخار داغ را با پمپ به کویل ارسال می کند.

آب سرد معمولا توسط چیلر و آب گرم توسط بویلر یا پکیج تولید می شود.

کاربرد اصلی یونیت هیتر گرمایش سوله ها و انبارهای ورزشی و صنعتی و همچنین کارگاه ها می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد یونیت هیترهای شرکت سارایئل نسیم:

  1. یونیت هیتر های شرکت ما در مدل های استاندارد TTD-UH  و سه نوع آب گرم، بخار و الکتریکی با ظرفیت حرارتی از 40000 تا 350000 Btu/Hr  تولید می شوند.
  2. بدنه دستگاه با رنگ پودری الکترواستاتیک به ضخامت 60 تا 80 میکرون پوشیده شده و در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. کویل آب گرم را از لوله های مسی یکپارچه پره دار آلومینیومی توسط دستگاه تمام اتوماتیک ساخته ایم تا بازده انتقال حرارت را به حداکثر برسانیم و همچنین مقاومت پره در برابر جریان هوا را به حداقل برسانیم.
  3. استفاده از فن های موتوری و فن های بی صدا و بهینه از نظر مصرف انرژی و امکان نصب فن های موتوری دو زمانه و یا حتی اینورتر در داخل دستگاه. ستون بندی دستگاه ها در دو نوع آلومینیومی با رابط های پلیمری و فلزی (استفاده از آلومینیوم در ساخت دستگاه ها علاوه بر ارائه منظره ای زیبا، دستگاه را سبک تر و همچنین در برابر محیط های خورنده مقاوم و به عنوان مواد شیمیایی مرطوب می کند)

مزایا و معایب:

فن یونیت هیتر بسیار قدرتمند است و می تواند هوا را به چندین متر دورتر پرت کند، بنابراین بهتر است در مکان هایی که سقف آنجا بلند است بکار رود.

البته هر چه فن قوی تر باشد، صدای بیشتری تولید می کند، بنابراین استفاده از آن در مکان هایی که به صدا کمتر حساس است (مانند کارخانه ها، کارگاه ها، مراکز ورزشی و غیره) معقولانه تر است.

معمولاً در محیط های بزرگ مانند سوله و انبارها نیاز است که محیط به سرعت به دمای مورد نیاز برسد و واحد گرمایش به خوبی کار کند در این موارد استفاده از یونیت هیتر بهتر خواهد بود.

علاوه بر این موارد، عواملی وجود دارد که استفاده از این دستگاه را تنها به مکان های خاص تری محدود می کند که مهمترین آنها عبارتند از:

اگر علاوه بر گردش هوا در اتاق مورد نظر، نیاز به تامین هوای تازه از خارج از محوطه را داشته باشید، یونیت هیتر وسیله ای نیست که بتواند این کار را انجام دهد زیرا یونیت هیتر گرمایشی در فضای مورد نظر قرار دارند و به هوای خارجی متصل نمی شود، در این صورت مناسب ترین وسیله برای ورود هوای تازه و تهویه آن هواساز می باشد.

موضوع مهم دیگر کنترل رطوبت هوا علاوه بر گرمایش و سرمایش است، یونیت هیتر قادر به کنترل میزان رطوبت نیست پس در چنین مکان هایی نباید از یونیت هیتر استفاده کرد. در عوض باید از مناسب ترین وسیله برای تنظیم رطوبت و دما) یعنی هواساز) استفاده کرد.

مشکل دیگر مربوط به تصفیه هوا می باشد که فن یونیت هیترها به دلیل ساختار و نوع فیلترهای قابل نصب در آن ها مناسب نصب در مراکز حساس به آلودگی نیستند. در چنین مکان هایی بهتر است از هواساز استفاده شود که دارای ظرفیت بسیار بالایی در خصوص فیلتراسیون هوا می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به سایت شرکت سارایئل نسیم مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۵۶۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید