اطلاعات تماس
  • 031426*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208247685522675
در دسترس نیست

نکاتی در زمینه خرید لوازم یدکی کامیون بنز

کد: 140208247685522675

، (اخبار رسمی): لوازم مصرفی، بخش بسیار مهمی از لوازم مصرفی کامیون بنز محسوب می گردد. لوازم مصرفی کامیون بنز شامل بلبرینگ چرخ ها، لنت ترمز، دیسک ترمز، سنسور های سوخت و اکسیژن، دیسک و صفحه کلاج، یاتاقان و بالن های هوا است.

نکاتی در زمینه خرید لوازم یدکی کامیون بنز
نکاتی در زمینه خرید لوازم یدکی کامیون بنز

متاسفانه امروزه لوازم یدکی و قطعات کامیون بنز که در فروشگاه های لوازم یدکی کشور وجود دارند، اصلی و اورجینال نیستند و تولید کارخانجات نامعتبر برخی از کشور های آسیایی هستند. قطعات کامیون بنز که دارای اصالت و برچسب اورجینال نیستند، از طول عمر بسیار کمی برخوردار هستند. به همین دلیل، می بایست در هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی این کامیون به نکاتی همچون برند حک شده بر روی قطعه و جعبه آن و سلامت کالا توجه کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفیدی را تجربه کنید.

توجه به برند
قطعاتی همچون رینگ، پیستون، یاتاقان، سوپاپ، سرسیلندر، سیلندر و میل لنگ با برند ماهلر آلمان تولید می شوند و در بازار پخش می گردند؛ به همین دلیل باید از هر گونه قطعات موتوری کامیون بنز که با برند هایی به جز ماهلر هستند، خودداری کنید. قطعات دیگری همچون گیربکس و دیفرانسیل و چرخ دنده های درون آن ها نیز با برند زد اف یا دایلیمر در بازار به صورت اورجینال وجود دارند و رانندگان می بایست از خریداری هرگونه لوازم گیربکس و دیفرانسیل با برند هایی بجز زد اف و دایلیمر خودداری کنند. البته برای تشخیص برند، تنها به شکل و نوشته های بر روی بسته بندی و جعبه قطعه اکتفا نکنید چرا که ممکن است قطعات نامرغوب در بسته بندی قطعات اورجینال قرار گیرند؛ به همین دلیل پیش از خرید می بایست بسته بندی و درب جعبه را باز کنید و لوگو حک شده بر روی قطعه را مشاهده کنید تا بتوانید از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.

بررسی سلامت کالا
یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید لوازم یدکی کامیون بنز به آن توجه ویژه ای داشته باشید، بررسی سلامت کالا است. برای تشخیص سلامت کالا، اگر اطلاعات کافی ندارید می توانید از متخصصان و تعمیرکاران کامیون های بنز در این زمینه کمک بخواهید و قبل از پرداخت هزینه، کالا را به آن ها نشان دهید و مورد سنجش و تست قرار دهید تا بتوانید بهترین قطعه بازار را خریداری و بر روی کامیون بنز خود نصب کنید. خرید لوازم یدکی کامیون بنز کار آسوده ای نیست؛ پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه تر داشته باشید و بتوانید با نصب قطعات مرغوب بر روی کامیون بنز خود، به عملکرد آن بهبود ببخشید پیش از خریداری لوازم یدکی با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031426*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید