کد: 140208267688423887
در دسترس نیست

بهترین فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۳ که حتما باید ببینید!

بهترین فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۳

کد: 140208267688423887

، (اخبار رسمی): پس از روزهای سخت کرونا و دوره‌های قرنطینه طولانی، صنعت سینما که پایداری همیشگی خود را از دست داده بود، به لطف سرسختی تهیه کنندگان توانست از روزهای پاندمی گذر کند و سال 2023، سالی پرفیلم و جذاب شود. حتی فیلم‌های تعویق‌شده نیز بالاخره به اکران رسیدند.

بهترین فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۳
بهترین فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۳

شبکه TFN فارغ از هرگونه گرایش سیاسى یا مذهبى، به طور مستقل و بدون وابستگى به نهادهاى دولتى یا شبه دولتى و تنها با هدف تولید و پخش برنامه‌هاى سرگرم کننده، با استاندارد روز شروع به‌کار کرده‌است.

بازگشت ستارگان سینما در فیلم‌های سال 2023

سال 2023 برای طرفداران هر ژانر فیلم‌های هیجان‌انگیزی دارد که در ژانرهای مختلف زندگینامه‌ای، عاشقانه، وحشت، مستقل و روشن فکرانه، ابرقهرمانی و اکشن اکران شده‌اند و بازیگران شناخته‌ای مانند کیلیان مورفی، برد پیت، لئوناردو دی‌کاپریو، کیت وینسلت، مارگو رابی، کیانو ریوز، جیسون استاتهام، امیلی بلانت، مت دیمون، امبر هرد، جنیفر لوپز و بسیاری دیگر نقش آفرینی کرده‌اند.

در میان ژانرهای مختلف، ژانر عاشقانه ژانری مخاطب پسند و پربیننده است و در ادامه تعدادی فیلم عاشقانه 2023 معرفی خواهیم کرد تا در اوقات فراغت خود از تماشای فیلم‌های جدید عاشقانه لذت ببرید.

عاشقانه‌هایی پرشور در دل ماجراجویی‌ها

در سال 2023 فیلم‌های زیادی در ژانر عاشقانه و رمانتیک اکران شدند و توانستند رضایت طرفداران این ژانر جلب کنند. همچنین بازیگران محبوبی نظیر مارگو رابی، رایان گاسلینگ، جونا هیل، ادی مورفی، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جنیفر لوپز، ریس ویترسپون، شارون استون، سم هیوین و پریانکا چوپرا در این فیلم‌های ژانر عاشقانه ایفای نقش کرده‌اند.

شاید انجامش بدم – Maybe I Do

تاریخ اکران: 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401)

بازیگران: اما رابرتز، لوک بریسی، دایان کیتون

کارگردان: مایکل جیکوبز

این فیلم اولین تجربه کارگردانی مایکل جیکوبز است که توانست توجه مخاطبان را جلب کند. داستان فیلم درباره زوجی به نام میشل و آلن است که قصد ازدواج دارند. آنها خانواده خود را دعوت می‌کنند تا بیشتر باهم آشنا شوند، اما اتفاقات آن طور که انتظار داشتند، پیش نرفت.

پس عشق چی – What About Love

تاریخ اکران: 14 فوریه 2023 (25 بهمن 1401)

بازیگران: شارون استون، اندی گارسیا، روزابل لارنتی سلرز

کارگردان: کلاوس منزل

این فیلم داستان کمی متفاوت دارد و درباره زوج جوانی است که به شدت تحت تاثیر عشق میان پدر و مادر‌هایشان هستند و تصمیم می‌گیرند دید خود را نسبت به جهان تغییر دهند.

دوباره عشق – Love Again

تاریخ اکران: 12 مه 2023 (22 اردیبهشت 1402)

بازیگران: پریانکا چوپرا، سم هیوین، راسل توی

کارگردان: جیمز سی. استروس

این فیلم بازسازی فیلمی به نام «پیام به تو» است که در سال 2016 منتشر شده است. این فیلم آلمانی در زمان اکران توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرد.‌ جیمز سی استروس نیز تصمیم گرفت آن را بازسازی کند و به نظر می‌رسد موفق عمل کرده است.

داستان فیلم درباره میرا ری است که به ‌تازگی شریک عاطفی خود را از دست داده و با ارسال پیام‌های عاشقانه به شماره او، تلاش می‌کند خود را تسکین دهد. اما میرا نمی‌داند سیم‌کارت او دست یک روزنامه‌نگار به نام راب است و او پیام‌هایش را می‌خواند.

باربی – Barbie

تاریخ اکران: 21 ژوئیه 2023 (30 تیر 1402)

بازیگران: مارگو رابی، رایان گاسلینگ

کارگردان: گرتا گرویگ

این فیلم لایو اکشنی جذاب است که داستان عاشقانه‌ای را به نمایش می‌گذارد. فیلم باربی رقابت هیجان‌انگیزی در اکران با فیلم اوپنهایمر داشت و روزهای منتهی به اکران و حتی روزهای ابتدایی اکران، علاقمندان سینما درباره محتوای متفاوت دو فیلم به تحلیل و ساخت میم مشغول بودند.

شما مردم – You People

تاریخ اکران: 20 ژانویه سال 2023 ( 30 دی 1401)

بازیگران: ادی مورفی، جونا هیل، جولیا لوئیس دریفوس

کارگردان: کنیا باریس

فیلم شما مردم، در ژانر درام و رمانتیک ساخته شده و محصول شبکه نتفلیکس است. این فیلم داستان زوج جوانی را نشان می‌دهد که قصد دارند تجربیات جدیدی را در زندگی به دست آورند.

روح شده – Ghosted

تاریخ اکران: 21 آپریل سال 2023 (1 اردیبهشت 1401)

بازیگران: کریس ایوانز، آنا د آرماس، آدرین برودی

کارگردان: دکستر فلچر

این فیلم سال 2021 فیلمبرداری شد و ابتدا تصمیم بر این بود که نقش مکمل کریس ایوانز را به‌جای آنا د آمارس، اسکارلت جوهانسون بازی کند. اما این بازیگر به دلیل برخی مشکلات نتوانست در این فیلم بازی کند و آنا د آمارس جایگزین او شد.

خانه تو یا من – Your Place or Mine

تاریخ اکران: 10 فوریه 2023 (21 بهمن 1401)

بازیگران: ریس ویترسپون، اشتون کوچر، وسلی کیمل، استیو زان

کارگردان: آلین بروش مک کنا

داستان فیلم درباره دو دوست صمیمی است که از نظر شخصیتی با یکدیگر تفاوت دارند و به همین دلیل نیز تصمیم می‌گیرند جای خود را با یکدیگر عوض کنند تا در خود را در موقعیت یکدیگر قرار دهند.

تماشای فیلم و سریال‌های دیدنی از طریق شبکه ماهواره‌ای

شبکه TFN به صورت رایگان از طریق پلتفرم‌هاى ماهواره‌ای و وب‌سایت TFN.tv برای مخاطبان قابل دسترس است. پوشش و پخش زنده ماهواره‌اى، با بیش از ۵۰ میلیون بیننده، شامل کشورهاى خاورمیانه و اروپایی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه فارسی تی اف ان

شبکه فارسی تورنتو، TFN، از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین زیرمجموعه‌هاى شرکت رسانه‌ای تولید و پخش YLG Media است. YLG Media در سال 2020 به دنبال گسترش خدمات مهاجرتی و تجاری گروه حقوقى حرفه ای YLG همراه با دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه، زیر چتر مجموعه بزرگ حقوقى یزدانى شروع به کار کرده‌است.شبکه TFN پنجره‌اى رو به کاناداست؛ فارغ از هرگونه گرایش سیاسى یا مذهبى، به طور مستقل و بدون وابستگى به نهادهاى دولتى یا شبه دولتى و تنها با هدف تولید و پخش برنامه‌هاى سرگرم کننده، با استاندارد روز شروع به‌کار کرده‌است؛ TFN در جهت گسترش فرهنگ، هنر و آشنایى ایرانیان با کانادا، به زبان فارسى فعالیت می‌کند. بودجه شبکه فارسی تورنتو توسط گروه وکلای یزدانی و مجموعه هلدینگ یزدانی تامین می‌شود.برنامه‌هاى این شبکه شامل اخبار روز کانادا، فیلم، سریال، مستندهاى روز جهان، برنامه هاى سرگرم‌کننده آموزشى، برنامه‌های هنرى، مهارت‌هاى زندگى، دانستنی‌هاى مربوط به مهاجرت و زندگى در کاناداست که در تورنتو تولید و پخش می‌شوند.شبکه TFN به صورت رایگان از طریق پلتفرم‌هاى ماهواره‌ای و وب‌سایت TFN.tv برای مخاطبان قابل دسترس است. پوشش ماهواره‌اى شبکه، با بیش از ۵۰ میلیون بیننده، شامل کشورهاى خاورمیانه و اروپایی می‌باشد.

منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر