اطلاعات تماس
  • 031426*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209187720022675
در دسترس نیست

لوازم استوک ماشین سنگین بنز

کد: 140209187720022675

، (اخبار رسمی): کامیون های بنز، یکی از پرفروش ترین و برترین کامیون های موجود در کشور محسوب می گردند که از سالیان دور تا به امروز در حال حمل و نقل محموله های کوچک و بزرگ هستند.

لوازم استوک ماشین سنگین بنز
لوازم استوک ماشین سنگین بنز

قطعات و لوازم یدکی آکبند کامیون بنز، از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل، خرید برخی از قطعات این کامیون به صورت نو ممکن است برای رانندگان کمی مشکل باشد. به همین دلیل، باید قطعات و لوازم یدکی استوک را جایگزین لوازم یدکی نو و گران قیمت نماییم. اما تمامی قطعات استوک از سلامت خوبی برخوردار نیستند و ممکن است پس از نصب، کامیون بنز مجددا دچار مشکل شود. به همین دلیل، باید در هنگام خرید لوازم استوک ماشین سنگین بنز به نکاتی توجه نمایید.

به اصالت قطعه توجه نمایید
یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید لوازم استوک ماشین سنگین بنز به آن توجه ویژه ای داشته باشید، اصالت قطعه است. اکثر قطعات استوکی که توسط فروشگاه های معتبر فروخته می شوند، دارای اصالت می باشند؛ اما برخی از آن ها ساخت کشور هایی همچون مالزی و چین می باشند و از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. از این رو، می بایست در هنگام خرید لوازم استوک ماشین سنگین بنز، به اصالت آن توجه ویژه ای داشته باشید.

پیش از خرید تست کنید
اکثر فروشندگان لوازم استوک ماشین سنگین بنز، پس از فروش قطعه ای آن را پس نمی گیرند. به همین دلیل، باید در هنگام خرید لوازم استوک ماشین سنگین بنز، آن ها را تست کنید. البته برخی از قطعات همچون پمپ گازوییل و بعضی از قطعات الکتریکی همچون سنسور ها، باید به دست افراد متخصص و با تجربه در این زمینه تست شوند. اگر قطعات استوک را به صورت تست نشده خریداری نمایید، ممکن است دچار ضرر های سنگینی شوید.

پیش از نصب قطعه استوک، آن را سنجش نمایید
سنجش پیش از نصب لوازم استوک ماشین سنگین بنز با تست پیش از خرید بسیار متفاوت است. کامیون دارای بیش از 20 هزار قطعه کوچک و بزرگ است؛ اگر یک قطعه از 20 هزار قطعه به صورت معیوب نصب شود، ممکن است به دیگر قطعات نیز آسیب برساند. به همین دلیل باید پیش از نصب از تعمیرکاران درخواست کنید تا قطعات استوک خریداری شده را تست نمایند. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، خرید لوازم استوک ماشین سنگین بنز نسبت به قطعات آکبند و نو مقرون به صرفه است. اما برای آن که بتوانید از کامیون خود پس از تعمیرات به خوبی استفاده کنید، باید به نکاتی در زمینه خرید لوازم استوک حتما توجه ویژه ای داشته باشید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031426*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید