اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209287732724038
در دسترس نیست

فروش اینترنتی در یک بازار کاملا سنتی

مالمو آماده ارائه خدمات تسهیلگری به تولیدکنندگان سوغات است

کد: 140209287732724038

، مشهد , (اخبار رسمی): مالمو یک کسب و کار تخصصی در صنعت سوغات است و اخیرا در یک مدل جدید، همکاری با تولیدکنندگان سوغات را آغاز نموده است. این استارتاپ به دنبال بالا بردن فروش سوغات از طریق فروش آنلاین و سازمانی است.تامین کنندگان سوغات در صورت تمایل می توانند با همکاری مالمو محصولات خود را بصورت اینترنتی به فروش برسانند.

مالمو آماده ارائه خدمات تسهیلگری به تولیدکنندگان سوغات است
مالمو آماده ارائه خدمات تسهیلگری به تولیدکنندگان سوغات است

هیچ وجهی از تامین کننده بابت تولید محتوا، مدیریت پنل و انبارداری دریافت نمی شود مگر آنکه از محل فروش محصولات عایدی برای تامین کننده به دست آید و مالمو درصدی را بابت کارمزد فروش دریافت نماید.

مالمو فروشگاه آنلاین سوغات ایران در راستای اهداف خود برای رونق بخشیدن به فروش سوغات و صنایع دستی آمادگی دارد با تولید کنندگان صنعت سوغات در صورت داشتن برخی شرایط و طبق توافق فی مابین برای فروش اینترنتی و فروش در قالب بسته های سازمانی همکاری نماید.

به گزارش اخبار رسمی علی فروتن مدیرعامل مالمو با اعلام این خبر گفت: هدف از تسهیلگری در فروش سوغات بالا بردن سهم سوغات در اقتصاد دیجیتال است. به دلیل شیوه سنتی فروش در بازار سوغات ایران امیدواریم بتوانیم با همکاری تامین کنندگان مختلف سهم سوغات را در سبد خانوار و سازمانها از طریق بستر آنلاین فروش و شیوه های بازاریابی نوین با اقتضائات امروزی افزایش دهیم.

او جزییات بیشتر همکاری مالمو با تامین کنندگان را بدین شرح تشریح نمود: مالمو آمادگی دارد تا برای محصولات مختلف تولید محتوای اختصاصی نماید و صفحات محصول در سایت مالمو و سایر سایت های فروش اینترنتی ایجاد نماید، مالمو با آموزش نیروهای خود آمادگی دارد تا پنل های فروش محصولات تامین کنندگان را مدیریت، انبارداری محصولات، بسته بندی و لیبل زنی و ارسال مرسولات برای خریداران را به طور کامل به انجام رساند.

در این همکاری تامین کنندگان کافیست تا بعد از عقد قرارداد همکاری تعداد محدودی از محصولات خود را در اختیار مالمو قرار دهند تا تولید محتوا انجام، صفحات فروش محصول ایجاد و فروش محصول در سایتهای مختلف آغاز گردد.

وی افزود: مالمو آمادگی دارد تا بحث انبارداری و لجستیک محصولات تامین کنندگان را به طور کامل به انجام رساند و از محل فروش محصولات درصدی را به عنوان کارمزد خدمات خود دریافت نماید و هیچ وجهی از تامین کننده بابت تولید محتوا، مدیریت پنل و انبارداری دریافت نمی شود مگر آنکه از محل فروش محصولات عایدی برای تامین کننده به دست آید.

وی ادامه داد مالمو تا کنون با چندین تولید کننده مختلف از استان های یزد و فارس در این قالب همکاری خود را آغاز نموده است و روند فروش اینترنتی محصولات بسیار امیدوار کننده بوده است.

علی فروتن اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که ظرف 3 ماه آینده با تعداد دیگری از تامین کنندگان سوغات در کشور نیز قراردادهای همکاری منعقد نماییم.

مالمو در حال حاضر بیش از 200 سوغات مختلف را که برخی از این اقلام از تنوع بالایی برخوردار هستند از 14 شهر و استان مختلف به فروش می رساند.

تولید کنندگان سوغات می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راههای ارتباطی که در وبسایت این شرکت آمده است برای فروش محصولات خود با مالمو در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مالمو

مالمو، یک فروشگاه تخصصی در حوزه سوغات ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید