اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210307780924038
در دسترس نیست

بسته های نوروزی با محوریت سوغات ایران

مالمو استور؛ آماده عقد قرارداد با شرکت ها و سازمانها برای بسته های نوروزی

کد: 140210307780924038

، مشهد , (اخبار رسمی): مالمو، یک پلتفرم فروش سوغات است که در راستای رونق بخشیدن به کسب و کارهای این حوزه تلاش دارد سهم سوغات را در سبد سازمانها و خانوار افزایش دهد.

مالمو استور؛ آماده عقد قرارداد با شرکت ها و سازمانها برای بسته های نوروزی
بسته سازمانی سوغات

بسته های سازمانی مالمو هر کدام سوغات یکی از شهرهای ایران است، مالمو کمپین فروش ویژه نوروز خود را با شعار "سین هشتم؛ سوغات" با رویکرد فروش b2b و b2c آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی مالمو، این شرکت آماده است تا با شرکتهای خصوصی و دولتی جهت تامین بسته های نوروزی همکاری نماید.

بر این اساس مالمو بسته های متنوعی را متناسب با بودجه سازمان ها با رویکرد سوغات و صنایع دستی آماده و در اختیار شرکت ها قرار می دهد.

در بسته های مذکور سوغاتی های خوراکی مانند آجیل، گز،سوهان،مسقطی،سمنو و ... و صنایع دستی همچون سفره قلمکار، ترمه، میناکاری ، فیروزه کوبی و ... قرار دارد.

مالمو، یک پلتفرم فروش سوغات است که در راستای رونق بخشیدن به کسب و کارهای این حوزه تلاش دارد سهم سوغات را در سبد سازمانها و خانوار افزایش دهد.

فرصت نوروز، فرصت مناسبی است تا شرکتها و سازمان ها در راستای مسئولیت اجتماعی سبد کالای نوروز را با همکاری مالمو به سبد سوغات استانهای مختلف اختصاص دهند.

علاقه مندان می توانند از طریق صفحه فروش سازمانی مالمو با این مجموعه در ارتباط باشند.

بسته های سازمانی مالمو امکان شخصی سازی برای مشتریان را نیز دارد، بسته های مذکور در حالت پیش فرض داخل شاپینگ بگ و یا ساک های ترمه و سفره قلمکاری تولید شده در اصفهان و یزد قرار می گیرند. 

در بسته های عید نوروز و یلدا امکان قرار گرفتن دیوان حافظ، آجیل، برخی شیرینی های سنتی ایران مثل مسقطی، گز و سوهان و همچنین انواع صنایع دستی دیگر وجود دارد. مالمو دو سال است که فعالیت خود را شروع کرده است و از سال گذشته لاین فروش سازمانی را نیز فعال نموده است، این استارتاپ تا کنون در حدود 2000 بسته سازمانی را در اختیار شرکتهای دولتی و خصوصی قرار داده است.
بسته های سازمانی مالمو هر کدام سوغات یکی از شهرهای ایران است و این کسب و کار بصورت تخصصی در حوزه سوغات ایران فعالیت می کند، مالمو کمپین فروش ویژه نوروز خود را با شعار "سین هشتم؛ سوغات" با رویکرد فروش b2b و b2c آغاز کرده است.

روابط عمومی مالمو هدف کمپین خود را بالا بردن سهم سوغات از سبد خرید نوروزی شرکتها و خانوارهای ایرانی دانسته و آن را در راستای مسئولیت اجتماعی افراد و سازمانها با حمایت از کسب و کارهای بومی و محلی و رونق بخشیدن به اقتصاد کسب و کارهایی در شهرستان هایی مثل: لارستان در استان فارس،بلداجی در چهار محال و بختیاری،خورزوق در اصفهان، تفت و میبد در یزد و مراکز استان هایی همچون، بیرجند، بجنورد، اصفهان، یزد، مشهد و ... تعریف نموده است.

لازم به توضیح است که بسیاری از تولید کنندگان بومی و محلی در شهرها و شهرستان های مختلف ایران به دلیل دوری از مرکز و عدم آشنایی با فروش اینترنتی و ضعف در بسته بندی محصولات از بازار بزرگ نوروزی در بخش فروش سازمانی و فروش اینترنتی محروم هستند و مالمو به دنبال نقش تسهیلگری در فروش محصولات این تولیدکنندگان در قالب پلتفرم فروش خود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مالمو

مالمو، یک فروشگاه تخصصی در حوزه سوغات ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون