اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210277777324038
در دسترس نیست

مالمو استور به دنبال توسعه محصول در بازار آنلاین سوغات

افزایش 2 برابری سبد سوغات مالمو در 3 ماه گذشته

کد: 140210277777324038

، مشهد , (اخبار رسمی): مالمو بصورت جدی به دنبال افزایش محصولات خود برای فروش در بازار آنلاین می باشد و راهکار مالمو برای مدیریت و فروش محصولات تامین کنندگان در سکوهای مهم بازار تجارت الکترونیک و نقش تسهیلگری مالمو برای انجام این کار مورد استقبال بسیاری از تامین کنندگان و تولید کنندگان سوغات و صنایع دستی قرار گرفته است.

افزایش 2 برابری محصولات مالمو در 3 ماه گذشته
علی فروتن مدیرعامل مالمو

با برنامه‌ریزی و مذاکرات انجام شده با برخی تامین کنندگان سوغات و صنایع دستی و توافقات حاصل شده محصولات چند برند از استان های مختلف به سبد سوغات مالمو اضافه و یا در حال اضافه شدن است.

به گزارش اخبار رسمی علی فروتن مدیرعامل مالمو ،گفت: از 3 ماه قبل تا کنون تعداد محصولات قابل فروش در مالمو از بیش از 200 قلم کالا به بیش از 400 قلم کالا رسیده است.

مدیر عامل مالمو گفت: با برنامه‌ریزی و مذاکرات انجام شده با برخی تامین کنندگان و توافقات حاصل شده محصولات چند برند از استان های مختلف به سبد سوغات مالمو اضافه و یا در حال اضافه شدن است.

وی میزان توسعه محصول را از ابتدای امسال حدود300 محصول اعلام کرد و افزود: در ابتدای امسال 100 محصول قابل فروش در مالمو داشتیم که تا پایان دی ماه با افزایش 4 برابری به بیش از 400 محصول رسیده است.

او اظهار داشت: مذاکرات جدیدی با برخی از تولید کنندگان سوغات و صنایع دستی نیز در دست انجام است و تا پایان سال به دنبال آن هستیم که بیش از 500 قلم کالا را در مالمو به فروش برسانیم.

علی فروتن در ادامه بیان کرد: راهکار مالمو برای مدیریت و فروش محصولات تامین کنندگان در سکوهای مهم بازار تجارت الکترونیک و نقش تسهیلگری مالمو برای انجام این کار مورد استقبال بسیاری از تامین کنندگان و تولید کنندگان سوغات و صنایع دستی قرار گرفته است.

وی چندی پیش نیز طی مصاحبه ای از آمادگی مالمو برای ایفای نقش تسهیلگری برای تامین کنندگان سوغات و صنایع دستی خبر داده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مالمو

مالمو، یک فروشگاه تخصصی در حوزه سوغات ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی