اطلاعات تماس
  • 041324*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211037786825169
در دسترس نیست

نکات مهم نگهداری کمپرسور اسکرو چیست؟| تعمیر کمپرسور اسکرو| قیمت کمپرسور اسکرو

نکات مهم نگهداری کمپرسور اسکرو چیست؟ تیم فنی کمپرسور هوای فشرده تبریز

کد: 140211037786825169

، تبریز , (اخبار رسمی): نگهداری مناسب کمپرسور اسکرو از هزینه های غیر منتظره و زیاد دستگاه کمپرسور اسکرو شما میشود. که خود باعث هزینه تعمیر بالای کمپرسور اسکرو ، تعمیر هواساز میگردد. تیم فنی شرکت با سابقه هوای فشرده تبریز در تمام مراحل کنار شما هستند.

نکات مهم نگهداری کمپرسور اسکرو چیست؟ تیم فنی کمپرسور هوای فشرده تبریز
تولید کمپرور اسکرو شرکت هوای فشرده تبریز

بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم کرد! قبل از هر اقدامی با مشاورین متخصص در زمینه کمپرسورهای هوای فشرده بصورت کاملا رایگان ارتباط داشته باشید و تا بهترین تصمیم نهایی را گرفته شود

به صورت منظم فیلترهای هوا را بررسی و تمیز کنید یا به تعویض بپردازید، به منظور جلوگیری از ورود آلودگی به کمپرسور و اطمینان از جذب بهینه هوا. فیلترهای کثیف یا گرفته شده می‌توانند جریان هوا را کاهش دهند، مصرف انرژی را افزایش دهند و منجر به خراب شدن زودرس قطعات کمپرسور شوند.

سطح روغن و روغن‌کاری:

به طور منظم سطح مناسب روغن را در کمپرسور بررسی و حفظ کرده و کیفیت مناسب روغن را برای تضمین روانی مناسب قطعات متحرک حفظ کنید. روغن ناکافی می‌تواند منجر به افزایش اصطکاک، ساییدگی و خرابی تجهیزات شود.

تشخیص و تعمیر نشتی‌ها:

سیستم کمپرسور را برای نشت هوا و روغن بررسی نمایید و هرگونه نشتی شناسایی شده را به زودی تعمیر کنید. نشتی‌ها می‌توانند منجر به کاهش فشار هوا، کاهش کارایی و آلودگی محیط زیست شوند.

نگهداری خنک کننده کمپرسور اسکرو:

سیستم خنک‌کننده را به طور منظم تمیز نگه دارید تا از گرم شدن زیاد جلوگیری کنید و از عملکرد بهینه کمپرسور اطمینان حاصل کنید. گرم شدن می‌تواند منجر به افزایش مصرف انرژی و خسارت احتمالی به کمپرسور شود.

بازدیدهای منظم کمپرسور اسکرو:

برنامه‌ریزی بازدیدهای منظم توسط تکنسین‌های واجد شرایط شرکت هوای فشرده تبریز را برای بررسی قطعات فرسوده یا آسیب‌دیده و حل هرگونه مسائل احتمالی پیش از زمان تبدیل به مشکلات اساسی در نظر بگیرید. نگهداری پیشگیرانه می‌تواند به جلوگیری از توقف گران‌قیمت و تعمیرات کمک کند.

تمیز نگه داری و جریان هوا:

محیط اطراف کمپرسور را تمیز نگه دارید و از وجود موانع جلوگیری نمایید و از جریان هوای مناسب اطمینان حاصل کنید. قطعات کثیف یا مسدود شده می‌توانند منجر به کاهش کارایی و خسارت احتمالی به کمپرسور شوند.

نگهداری زمانبندی شده: روال نگهداری توصیه شده توسط تولید کننده، هوای فشرده تبریز را برای وظایف خاصی مانند تعویض روغن، تنظیم کمربند و سایر روال‌های نگهداری رعایت کنید. رعایت برنامه‌ریزی نگهداری توصیه شده می‌تواند به جلوگیری از ساییدگی زودرس و تضمین عملکرد بهینه کمک کند.

آموزش اپراتور:

اپراتورها و کارکنان نگهداری را به طور صحیح آموزش دهید و آنان را روی اجرای صحیح و روال‌های نگهداری صحیح برای کمپرسورهای هوای میانبر آشنا سازید. عملیات و نگهداری مناسب می‌تواند عمر مفید کمپرسور را تمدید کند و عملکرد ایمن و بهینه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هوای فشرده تبریز

شرکت صنایع هوای فشرده تبریز با 40 سال سابقه در کمپرسورهای تولیدی خود از قطعاتی استفاده می کند که با استانداردهای بین المللی کاملا″ مطابقت دارند و این محصولات عملکرد و دوام متمایزی دارند صنایع هوای فشرده تبریز تلاش میکند تا به طور مستمر نیروهای کاری و تامین کنندگان خود را بهبود بخشد و از تداوم و بهبود محصولات خود با بالاترین کیفیت برای مشتریان اطمینان خاطر حاصل نماید. با در نظر گرفتن اصول طراحی سیستم و بهره گیری از دانش فنی روز در کنار استفاده از قطعات مطمئن و با کیفیت و دقت و در ساخت و نظارت بخش کنترل کیفی محصولات تولیدی شرکت از ضریب کیفیت و اطمینان بالایی برخوردار بوده و درصورتی که سرویسهای دستگاه به موقع انجام شود و به نکاتی که در نصب و راه اندازی دستگاه تاکید میشود دقتی کافی به عمل آید عمر طولانی تری برای محصولات شرکت میتوان تعریف کرد محصولات تولیدی شرکت 2000 ساعت کاری و یا 24 ماه پس از فروش دارای گارانتی میباشد . گارانتی شامل قطعات برقی نمیباشد . برای رفاه حال بیشتر مشتریان عزیز در صورت بروز گونه مشکل در محصولات شرکت در هر منطقه از کشور در اسرع وقت بخش خدمات پس از فروش شرکت نسبت به سرویس دستگاهها اقدام خواهند نمود .

اطلاعات تماس
  • 041324*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید