اطلاعات تماس
  • 041324*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212137845425169
در دسترس نیست

چرا کمپرسور اسکرو دسته دوم نخریم؟

کد: 140212137845425169

، تبریز , (اخبار رسمی): خرید یک کمپرسور اسکرو دست دوم می تواند وسوسه انگیز باشد، به خصوص زمانی که با فروش عالی مواجه میشوید. کمپرسورهای هوای مستعمل هزینه‌های پنهان و حتی خطرات زیادی برای ایمنی شما دارند که ارزش آن را ندارند. دریابید که چرا اینقدر خطرناک است و چرا باید یک کمپرسور جدید رده بالا را انتخاب کنید.

چرا کمپرسور اسکرو دسته دوم نخریم؟
مپرسور اسکرو هوای فشرده تبریز, کمپرسور باد, کمپرسور اسکرو, کمپرسورها, کمپرسورسازی , پمپ اسکرو

خرید یک کمپرسور اسکرو دست دوم می تواند وسوسه انگیز باشد، به خصوص زمانی که با فروش عالی مواجه میشوید.

کمپرسورهای هوای مستعمل هزینه‌های پنهان و حتی خطرات زیادی برای ایمنی شما دارند که ارزش آن را ندارند. دریابید که چرا اینقدر خطرناک است و چرا باید یک کمپرسور جدید رده بالا را انتخاب کنید.

کمپرسورهای هوای دست دوم ممکن است در ابتدا ایده خوبی به نظر برسند، اما فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. بدون اطلاع از تاریخچه تعمیر و نگهداری، هرگز نمی توانید از وضعیت کمپرسور مطمئن باشید. اگر کمپرسور مشکوک به نظر می رسد، احتمالاً مشکوک است.

یکی از بزرگترین خطرات این است که شما در حال خرید واحدی هستید که تعمیر اساسی داشته یا به یک کار در حال انجام تبدیل شده است. علاوه بر این، کمپرسورهای هوا در هر سنی احتمالاً آلوده به خاک بوده اند، بنابراین تعیین اینکه آیا تعمیر و نگهداری منظم داشته است یا خیر، دشوار است.

شما در معرض خطر قرار دارید:
نیاز به تعویض مداوم قطعات، که هزینه دارد و تولید را کند می کند
تولید هوای فشرده با کیفیت پایین تر
در حال نشتی
کشف مشکلات پنهان الکتریکی
به دلیل استفاده از تکنولوژی قدیمی، هزینه بیشتری در مصرف انرژی برای شما به همراه دارد
این عوامل علاوه بر اینکه برای شما هزینه می کنند، خطرات ایمنی را نیز به همراه دارند.

خطرات الکتریکی مانند سیم کشی در معرض یا قدیمی می تواند سیستم را اتصال کوتاه کند و برای لمس بسیار خطرناک است.
خوردگی – به عنوان مثال ناشی از نشت – به طور بالقوه باعث انفجار می شود
هزینه های پنهانی که با کمپرسورهای هوای دست دوم همراه است
اگر خرید یک کمپرسور دست دوم را انتخاب کنید، به مراتب بیشتر از هزینه کمپرسور هوای جدید پرداخت خواهید کرد. مدل های دست دوم برای جایگزینی با دوام کمتر یا ایمن تا 4 برابر هزینه بیشتری برای شما خواهند داشت. همین امر در مورد کمپرسورهای بازسازی شده نیز صدق می کند.

نه تنها یافتن قطعات جایگزین برای مدل‌های قدیمی‌تر مشکل‌تر است، بلکه به احتمال زیاد مجبور خواهید بود به قطعات بی‌نام تجاری متوسل شوید، که هرگز کیفیت بالایی ندارند.

مزایای خرید یک کمپرسور اسکرو پیشرفته جدید
برای هر اشکالی که در خرید یک کمپرسور هوای دست دوم وجود دارد، البته نکات مثبتی برای یک کمپرسور جدید وجود دارد:

نصب کمپرسور هوای جدید آسان‌تر است زیرا همراه با گارانتی است
کمپرسورهای جدید با استفاده از بالاترین کیفیت و مدرن ترین مواد و تکنولوژی ها تولید می شوند
محفظه آلومینیومی، تسمه و ماردون که برای تولید کمپرسورهای هوای جدید استفاده می شود، همگی تحت یک فرآیند کنترل کیفیت گسترده قرار می گیرند و از جدیدترین طراحی هستند.
شما از آخرین پیشرفت‌ها در فناوری فشرده‌سازی هوا سود خواهید برد، به این معنی که می‌توانید از کمپرسور خود برای مدت طولانی‌تری و با هزینه‌های کمتر استفاده کنید.

علاوه بر این، می‌توانید روی خدمات متخصص برای پشتیبانی از انتخاب تا نصب با کمپرسورهای هوای جدید حساب کنید،

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هوای فشرده تبریز

شرکت صنایع هوای فشرده تبریز با 40 سال سابقه در کمپرسورهای تولیدی خود از قطعاتی استفاده می کند که با استانداردهای بین المللی کاملا″ مطابقت دارند و این محصولات عملکرد و دوام متمایزی دارند صنایع هوای فشرده تبریز تلاش میکند تا به طور مستمر نیروهای کاری و تامین کنندگان خود را بهبود بخشد و از تداوم و بهبود محصولات خود با بالاترین کیفیت برای مشتریان اطمینان خاطر حاصل نماید. با در نظر گرفتن اصول طراحی سیستم و بهره گیری از دانش فنی روز در کنار استفاده از قطعات مطمئن و با کیفیت و دقت و در ساخت و نظارت بخش کنترل کیفی محصولات تولیدی شرکت از ضریب کیفیت و اطمینان بالایی برخوردار بوده و درصورتی که سرویسهای دستگاه به موقع انجام شود و به نکاتی که در نصب و راه اندازی دستگاه تاکید میشود دقتی کافی به عمل آید عمر طولانی تری برای محصولات شرکت میتوان تعریف کرد محصولات تولیدی شرکت 2000 ساعت کاری و یا 24 ماه پس از فروش دارای گارانتی میباشد . گارانتی شامل قطعات برقی نمیباشد . برای رفاه حال بیشتر مشتریان عزیز در صورت بروز گونه مشکل در محصولات شرکت در هر منطقه از کشور در اسرع وقت بخش خدمات پس از فروش شرکت نسبت به سرویس دستگاهها اقدام خواهند نمود .

اطلاعات تماس
  • 041324*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید