اطلاعات تماس
  • 021776***** - 021776*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211107795525115
در دسترس نیست

تابلو حروف برجسته چلنیوم و انواع آن

تابلو حروف برجسته چلنیوم و انواع آن

کد: 140211107795525115

، تهران , (اخبار رسمی): کلمه چنلیوم، از ترکیب دو کلمه کانال (channel) و آلومینیوم (Aluminum) ایجاد شده است. حروف چنلیوم که به صورت عمومی با نام تابلو چلنیوم نیز شناخته می شود، بطور معمول از فلز یا پلاستیک ساخته می شوند و عموماً در تابلوهای فضای بیرونی ساختمان‌های عمومی و تجاری و همچنین فروشگاه ها استفاده می‌شوند.

تابلو حروف برجسته چلنیوم و انواع آن
تابلو حروف برجسته چنلیوم

لطفا برای مشاوره شدن در خصوص قیمت ساخت تابلو حروف برجسته چلنیوم با شرکت چاپ مرکب تماس بگیرید و اگر هم تمایل داشتید، می توانید ساخت تابلو تبلیغاتی کسب و کار خود را به این شرکت بسپارید.

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند مثل تابلو لبه سوئدی، کامپوزیت، استیل و… یکی از انواع تابلو تبلیغاتی پرطرفدار و مدرن، تابلو چلنیوم است که در شکل های مختلفی مثل ساده، کریستالی، ستاره ای، طلایی، دوبل و… طراحی می شود. این مدل تابلو تبلیغاتی به دلیل ظاهر درخشان و لوکسی که دارد، تبدیل به محبوب ترین تابلو تبلیغاتی در صنعت تابلوسازی شده است و صاحبان کسب و کارهای مختلف همچون فروشگاه ها، از آن برای معرفی کسب و کار و برند خود استفاده می کنند.

از طرفی، تابلو حروف برجسته چلنیوم تنوع زیادی دارد و سفارش دهندگان با هر نوع سلیقه ای می توانند تابلو به طرح و رنگ دلخواه را سفارش دهند. زیبایی، ماندگاری بالا، قیمت مناسب و مدرن بودن، ویژگی های تابلو چلنیوم هستند که هزینه کردن برای آن را ارزشمند کرده اند.

چنلیوم متریالی است که شرکت های تجاری در کشور های مختلف آن را تولید می کنند و اسپانیا اولین کشور تولید کننده این متریال محسوب می شود. ماده چنلیوم، از آلومینیوم ساخته می شود و به دلیل آنکه انعطاف پذیر و نرم است، شکل پذیری خوبی دارد و می توان از آن برای ساخت حروف برجسته استفاده کرد. تابلو چلنیوم در انواع مختلف زیر قابل طراحی و سفارش است:

تابلو چنلیوم ساده

چنلیوم پانچ

تابلو چنلیوم پلکسی دوبل

تابلو چنلیوم کریستال

تابلو چنلیوم آر جی بی (RGB)

تابلو چنلیوم لترمکس

تابلو چنلیوم رینگی

تابلو چنلیوم طلایی

ستاره ای

الماسی

انواع حروف برجسته چلنیوم

حروف برجسته چلنیوم به شیوه های مختلفی ساخته می شوند و قیمت تابلو در هر کدام از مدل های حروف برجسته متفاوت است. از جمله مدل های حروف برجسته چلنیوم عبارتند از:

حروف برجسته چلنیوم نوراندریک

برای اجرای حروف برجسته چلنیوم نوراندریک، میان حروف و زمینه تابلو، فضایی در نظر گرفته می شود و لامپ های اس ام دی در این فضا جاسازی می شوند. در تابلو چلنیوم با حروف برجسته نوراندریک، علاوه بر رویه و لبه های حروف، یک نور مخفی هم در زمینه تابلو پیاده سازی می شود.

حروف برجسته چلنیوم ساده

حروف برجسته چلنیوم ساده همانطور که از اسم آن هم مشخص است، باعث ساخت تابلوی ساده می شوند. این حروف برجسته با استفاده از پلکسی گلاس در رنگ های متعدد قابل طراحی و پیاده سازی هستند و حروف هیچ گونه طرحی ندارند همچنین دور تا دور حروف با پلکسی چسبانده می شود. برای لبه های حروف برجسته چلنیوم ساده می توان از لبه چلنیوم به رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای به کار برد.

حروف برجسته چلنیوم حاشیه دار

نوع دیگری از حروف برجسته چلنیوم از نوع حاشیه دار هستند. در این مدل، دور تا دور حروف برجسته با استفاده از لبه چلنیوم و حاشیه ها نیز با به کارگیری ورق پلکسی گلاس، طراحی می شوند. انتخاب رنگ ورق پلکسی گلاس نیز به عهده مشتری است. زیرساز حروف برجسته چلنیوم حاشیه دار با استفاده از انواع ورق کامپوزیت، ورق پی وی سی، چوب ترموود، سنگ و یا شیشه، قابل پیاده سازی است.

نورپردازی تابلو چلنیوم با حروف برجسته حاشیه دار از طریق لامپ های اس ام دی انجام می گیرد و این تابلو با داشتن حاشیه رنگی جذاب تر به نسبت چلنیوم ساده، ظاهری زیباتر دارد.

حروف برجسته چلنیوم ستاره ای

شما برای سفارش ساخت تابلو چلنیوم می توانید حروف ستاره ای آن را انتخاب کنید. حروف برجسته چلنیوم ستاره ای با استفاده از پلکسی گلس شفاف و رول چلنیوم ساخته می شوند و برای آنکه حروف ستاره ای جلوه جذاب تری داشته باشند و شکست نور ایجاد شود، از دو ورق پلکسی گلس استفاده می شود.

حروف برجسته چلنیوم الماسی

نوع دیگری از تابلو حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته الماسی است. منظور از الماسی کردن یا پانچ کردن تابلو چلنیوم، سوراخ کاری و پانچ نمودن سطح رویه حروف در ابعاد کوچک و در تراکم بالاست. حروف برجسته چلنیوم دارای قابلیت سوراخ کاری هم بر روی حروف و هر در بخش لبه های حروف هستند. بعد از سوراخ کاری می توان با اعمال نور، جلوه درخشان و جذابی مثل الماس را در حروف برجسته به نمایش گذاشت.

حروف برجسته چلنیوم کریستالی

حروف برجسته تابلو چلنیوم دارای یک مدل دیگر به نام کریستالی هم هستند که مانند شیشه های شکسته درهم بر هم و بسیار درخشان می باشند. برای ساخت تابلو حروف برجسته چلنیوم از دانه های کریستال استفاده می شود که در زمان روشن شدن تابلو، جلوه درخشان و بسیار جذابی دارد.

حروف برجسته چلنیوم لترمکس

لترمکس از زیرمجموعه های حروف برجسته چلنیوم محسوب می شود و تفاوتی که با حروف برجسته دارد در این است که بر روی لبه این حروف، شکاف یک سانتی متری ایجاد می شود که علاوه بر سطح حروف، از این شکاف نیز نور خارج می شود و در زیبایی چندبرابری تابلو موثر است.

حروف برجسته چلنیوم دوبل

تابلو حروف برجسته چلنیوم دوبل مدلی است که ساخت حروف برجسته آن با دو ورق پلکسی گلس با رنگ های متفاوت انجام می شود. رنگ ورق های پلکسی گلس را خود مشتری می تواند انتخاب کند همچنین برای زیرسازی تابلو می توان متریال هایی مانند سنگ، پی وی سی، ترموود، ام دی اف و… را به کار برد.

لطفا برای مشاوره شدن در خصوص قیمت ساخت تابلو حروف برجسته چلنیوم با شرکت چاپ مرکب تماس بگیرید و اگر هم تمایل داشتید، می توانید ساخت تابلو تبلیغاتی کسب و کار خود را به این شرکت بسپارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ مرکب

پوشش مرکب پویا با بیش از 10 سال سابقه درخشان در امور تابلوسازی،لایت باکس و انجام چاپ و طراحی با جدید ترین متد روز دنیا در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. گروه چاپ مرکب با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح ها را برای شما خلق کرده و به شما ارائه می دهد. ما در چاپ مرکب برآنیم که به کسب و کار شما رونق بخشیده و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

اطلاعات تماس
  • 021776***** - 021776*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | نشریات و کتاب