اطلاعات تماس
  • 021776***** - 021776*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211237814025115
در دسترس نیست

لایت باکس چیست؟ معرفی کاربرد و انواع آن

لایت باکس چیست؟ معرفی کاربرد و انواع آن

کد: 140211237814025115

، تهران , (اخبار رسمی): لایت باکس، نوعی تابلو تبلیغاتی و یا ابزار تبلیغاتی به شکل جعبه می باشد که شما می توانید به ابعاد دلخواه آن را سفارش دهید. نور از پشت تابیده شده به تصویر باعث وجه تمایز آن به نسبت سایر تابلوهای تبلیغاتی شده است و دارای انواع مختلف کریستالی، مگنتی، آلومینیومی و… می باشد.

لایت باکس چیست؟ معرفی کاربرد و انواع آن
لایت باکس

جهت اخذ مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش و خرید انواع تابلو لایت باکس با کارشناسان چاپ مرکب با شماره 02177619215 تماس حاصل نمایید.

لایت باکس یک نوع تابلو است که محتوای تبلیغاتی آن داخل یک باکس شیشه ای و یا طلق قرار می گیرد. با سفارش ساخت آن می توانید از آن هم در فضای داخلی و هم در فضای خارجی استفاده کنید. مدل های مورد استفاده برای فضای خارجی، ضخیم تر هستند و میزان ضخامت آنها بر اساس کاربردشان حدود 7 تا 13 سانتی متر می باشد. lightbox معمولا از ترکیب متریال هایی مثل ام دی اف، پلکسی گلاس و آلومینیوم ساخته می شود و قابل طراحی در مدل های بدون نور و نورپردازی شده می باشد. همچنین می توان آن را به صورت آویز، ایستاده، سقفی، یک طرفه و دو طرفه طراحی کرد.

کاربرد های لایت باکس تبلیغاتی

این تابلو به اسم تابلوهای تبلیغاتی روشن نیز شناخته می شود، در انواع متفاوت برای کاربردهای مختلف ساخته می شود که در ادامه می خواهیم به بررسی این کاربردها بپردازیم:

تبلیغات برند، محصولات و خدمات

از کاربردهای اصلی آن، استفاده برای تبلیغ یک محصول، خدمات یا برند است. برای پشت این قاب ها از نورهای LED و SMD استفاده می شود تا جذابیت تابلو بیشتر شود. با طراحی و قرار دادن آن در ورودی محل کسب و کار، می توانید برند خود را به رهگذران نشان دهید و به نوعی خود را تبلیغ کنید. اگر تابلو تبلیغاتی شما به شکل اصولی و حرفه ای طراحی شده باشد، می توانید از میان رهگذران برای خود مشتری پیدا کنید.

اطلاع رسانی با لایت باکس

از تابلوهای lightbox فقط برای تبلیغات برند، محصول یا خدمات نیست و از آن می توان برای اطلاع رسانی هم استفاده کرد. اگر در محیطی نیاز به اطلاع رسانی یک موضوع می باشد، می توان از آن برای این منظور استفاده کرد به طور مثال در فرودگاه ها، سینماها و… برای اطلاع رسانی برخی اطلاعات به مراجعه کنندگان، استفاده از lightbox کاربرد دارد.

دکوراسیون با لایت باکس

lightbox برای دکوراسیون هم استفاده می شود و می توان این تابلو نورانی را برای طراحی دکوراسیون در محیط های مسکونی، اداری، تجاری و… استفاده کرد.

معرفی انواع لایت باکس

لایت باکس از نظر ابعاد، سبک ساخت و جنس، دارای انواع متفاوتی است و توصیه می شود پیش از سفارش ساخت این تابلو، انواع آن را بشناسید. انواع آن در ادامه معرفی می شوند:

لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس یا بدون قاب از انواع این تابلوهاست. این نوع به شکلی طراحی می شود که حداقل فریم را داشته باشد و تصویر نمایش داده شده داخل تابلو، به گوشه های باکس متصل می شوند. با نمایش تصویر در آن هیچ فضای خالی در اطراف مشاهده نمی شود و همین موضوع باعث زیباتر دیده شدن تابلو می شود. ضخامت frameless lightbox اگر به صورت یک طرفه طراحی شود، حدود 5 تا 7 سانتی متر است و در صورت طراحی دو طرفه، ضخامت 12 سانتی متری دارد.

فریم لس را می توان به صورت تابلو تبلیغاتی دیواری و یا به شکل آویز طراحی کرد و برای نورپردازی آن نیز از لامپ های اس ام دی استفاده می شود. مزیت دیگر ، پرتابل بودن آن است و می توان به راحتی تابلو را باز کرده و موقعیت آن را تغییر داد.

لایت باکس آلومینیومی

برای ساخت قالب، از آلومینیوم هم استفاده می شود. این متریال به دلیل آنکه وزن سبکی دارد، شکل پذیر است و ضد زنگ می باشد، مناسب ساخت لایت باکس آلومینیومی است. نوع آلومینیومی بهترین گزینه برای قرار گرفتن در فضای بیرونی است زیرا مقاومت بالایی دارد و در تماس با باران، نور خورشید و… دچار مشکلاتی مثل زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود.

لایت باکس MDF

MDF LightBox مشابه با نوع آلومینیومی است با این تفاوت که فریم آن از ام دی اف ساخته شده است. همانطور که از اسم آن مشخص است، مناسب استفاده در محیط بیرونی نیست زیرا در معرض رطوبت و باران دچار آسیب دیدگی می شود اما می توان در فضای داخلی استفاده کرد و از جنبه دکوراتیو آن بهره برد.

لایت باکس کریستالی

لایت باکس کریستالی از انواع دیگر این تابلو تبلیغاتی است که در باکس های کریستالی، تصویر تبلیغاتی میان دو لایه پلکسی ضخیم و شفاف قرار می گیرد. نورپردازی این مدل تابلو با استفاده از لامپ های ال ای دی انجام می گیرد که پشت لایه پلکسی داخلی نصب می شود. نوع کریستالی به دلیل آنکه فرایند ساخت زمان بری دارد و متریال آن گران تر است، هزینه ساخت آن به نسبت سایر مدل ها بیشتر است.

لایت باکس اسنپ فریم

از دیگرانواع این ابزار تبلیغاتی می توانیم لایت باکس اسنپ فریم را نام ببریم. از این تابلو برای تبلیغات حرفه ای تر استفاده می شود و طراحی تابلو به گونه ای است که قابلیت باز و بسته شدن دارد و می توان تصاویر داخل آن را هر زمان که نیاز بود، تعویض کرد. ضخامت فریم در این مدل، حداکثر 3 سانتی متر می باشد و حداکثر ابعاد 120 در 180 سانتی متر دارد.

برای اسنپ فریم از تکنولوژی پنل های اس ام دی کم مصرف استفاده شده است و دارای فریم آلومینیوم پولیش و آنودایز شده می باشد. این تابلو در ابعاد سفارشی شما قابل طراحی می باشد و دارای مدل های دیواری و آویز است.

لایت باکس مگنتی

لایت باکس مگنتی از پرطرفدارترین تابلوهای نوری تبلیغاتی است که ظاهری زیبا و ضخامت کمتری دارد. از این تابلو در فضای داخلی استفاده می شود و در مدل های یک طرفه و دو طرفه قابل طراحی است. سهولت در نصب، قابلیت تعویض تصاویر چاپ شده داخل تابلو، امکان طراحی در ابعاد و ضخامت های مختلف، دارای دو مدل آویزی و دیواری و استفاده از لامپ های ال ای دی برای نورپردازی، از ویژگی های نوع مگنتی می باشند. این تابلو قابل استفاده در فضاهای مختلف تجاری، اداری و مسکونی است.

سفارش تابلو لایت باکس

لطفا برای مشاوره شدن در زمینه قیمت و سفارش ساخت لایت باکس چاپ مرکب، با شرکت پوشش مرکب تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند. همچنین در صورت تمایل می توانید ساخت تابلو خود را در کارگاه تابلوسازی این شرکت سفارش دهید و یک تابلو با قیمت مناسب، با کیفیت و در سریع ترین زمان، تحویل بگیرید.

منبع: چاپ مرکب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ مرکب

پوشش مرکب پویا با بیش از 10 سال سابقه درخشان در امور تابلوسازی،لایت باکس و انجام چاپ و طراحی با جدید ترین متد روز دنیا در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. گروه چاپ مرکب با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح ها را برای شما خلق کرده و به شما ارائه می دهد. ما در چاپ مرکب برآنیم که به کسب و کار شما رونق بخشیده و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

اطلاعات تماس
  • 021776***** - 021776*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع دستی | سرگرمی و تفریح