کد: 140211257818425357
در دسترس نیست

بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ + عکس

بیوگرافی حمیدرضا قربانی، زندگی هنری، شخصی و علایق+ اینستاگرام

کد: 140211257818425357

، تهران , (اخبار رسمی): ناگهان دیدم موزیک من به نام مادر که برای مادرم خوانده بودم در یکی از بوفه های آنجا پخش میشود و من خیلی خوشحال و هیجان زده شدم.

بیوگرافی حمیدرضا قربانی،  زندگی هنری، شخصی و علایق+ اینستاگرام
حمیدرضا قربانی در ۱۴۰۲

حمیدرضا میگوید : مطمئنا فضایی که در آن زندگی میکنیم بسیار مهم است.خیلی از خانواده ها با موسیقی و فعالیت در آن مشکل‌ دارند و مخالف هستند و آنرا تفریح میدانند

خواننده مشهوری که یکی از پیشگامان عرصه موسیقی بین المللی پاپ است. حمیدرضا قربانی در ۸ مرداد ۱۳۷۰ در شهر اصفهان چشم به جهان گشود. وی دارای مدرک دیپلم کامپیوتر (نرم افزار و برنامه نویسی) و دانش آموخته موسیقی نزد اساتید حرفه ای این حوزه و نوازنده سازهای گیتار،( کلاسیک ،الکتریک) ، پیانو و هارمونیکا است. فرزند آخر خانواده‌ است. وی یک خواهر بنام نغمه و یک برادر به نام علیرضا دارد که خواهرش لیسانس جغرافیا دارد و خانه دار و برادرش اهل تکنولوژی و فناوری است! پدر حمیدرضا قربانی بازنشسته ارتش از ایثارگران جنگ تحمیلی ایران و عراق همچنین هنرمند و نقاش و مادرش خانه دار است.

حمیدرضا قربانی خواننده محبوب طی سالهای اخیرخبرساز شده است. خواننده اهل قلم ایرانی به شدت به نویسندگی و تحقیق در حوزه موسیقی علاقه مند است و مقالات زیادی در این خصوص نوشته و به حیوانات خانگی به ویژه پرندگان علاقه فراوانی دارد.

اودر کامپیوتر مدرک دیپلم اش را گرفت و با توجه به علاقه اش به موسیقی و خوانندگی از ادامه تحصیل در رشته کامپیوتر صرف نظر کرد و ترجیح داد نزد اساتید این حوزه به کسب دانش و علوم موسیقی بپردازد 

وی خواننده‌ای است خوش‌ اخلاق ، مؤدب، بی حاشیه ، اهل فیلم و سریال، و اوقات فراقت خودرا بیشتر مطالعه و نوشتن می‌گذراند و یا آهنگ می‌سازد و موسیقی تدریس میکند.

علایق حمیدرضا قربانی

عاشق چلوکباب با نان سنگک است! و غذاهایی که تند هستند را دوست داشته و به فیلم و سریال علاقه دارد، او سریال‌های خارجی و مطرح جهان را دنبال میکند و آهنگهای متعددی را برای سریال محبوب "جوان و بیقرار" ساخته است. او به شهر اصفهان و شیراز علاقه مند است. حمیدرضا از بین خواننده‌های پاپ محسن چاووشی، محسن یگانه و رضا صادقی را از همه بیشتر دوست دارد.

شروع خوانندگی

حمیدرضا قربانی هیچ مشوقی دراین زمینه نداشت و خوانندگی را در ۱۶ سالگی بصورت نیمه حرفه ای آغاز کرد ودر آن زمان با یک لبتاب و یک میکروفون ساده و ارزان فعالیت می کرد و به ساخت موسیقی با برنامه های لوپ آهنگسازی میپرداخت. او توانست آهنگهای زیادی را بسازد و بصورت سی دی و بلوتوث پخش کند که با استقبال خوبی همراه بودو پس از مدتی تصمیم گرفت بصورت حرفه ای تر و جدی فعالیت‌های موسیقی‌اش را دنبال کند. وی پس از چند سال و یادگیری ساز گیتار توانست در سال ۱۳۹۶ مجوز خود را دریافت کند و در همان سال دو آهنگ از بهترین آثارش را منتشر کند که قطعه «تصور میکنم هستی» که همکاری اش با استاد بهرام ابراهیمی بازیگر و یاسر ساکیمهر تنظیم کننده بود با استقبال مردم روبرو شد.

ازدواج و همسر حمیدرضا قربانی

وی تا کنون ازدواج‌ نکرده و مجرد است.

تأثیر خانواده روی زندگی حرفه‌ای

حمیدرضا میگوید : مطمئناً فضایی که در آن زندگی میکنیم بسیار مهم است. خیلی از خانواده‌ها با موسیقی و فعالیت در آن مشکل‌ دارند و مخالف هستند و آنرا تفریح میدانند بخصوص من که پدرم ارتشی بود. خانواده‌ام در دوره کودکی کارهایم را جدی نمیگرفتند اما هیچ‌وقت جلوی علاقه‌ام را نگرفتند. اما از یکجا به بعد در موسیقی، خانواده‌ام بیشتر من را را جدی گرفتند. حمیدرضا با پدر و مادرش زندگی میکند. 

جالب‌ترین خاطره زندگی او

او میگوید جالب‌ترین خاطره زندگی‌اش برمی‌گردد به دوره نوجوانی که موسیقی می‌ساخت و در کنار فعالیت هایش هم به دنبال یک تنظیم‌کننده و استودیو حرفه ای بود که در ۱۷ سالگی به همراه یکی از دوستانش برای اولین بار به یک استودیو حرفه ای در میدان رسالت رفت و با خوانندگان زیرزمینی رپ آن زمان آشناشد. حمیدرضا: آن موقع دوران بدی را از نظر مالی می‌گذراندم و مجبور بودم برای تامین هزینه های شخصی و موسیقی ام در یک مغازه کفش فروشی در میدان بهارستان کار کنم . یک روز عصر پنجشنبه به اتفاق یکی از دوستانم به پارک بسیج زمانی که شهربازی بود رفتیم در حال گشت و گذار بودیم که ناگهان دیدم موزیک من به نام مادر که برای مادرم خوانده بودم در یکی از بوفه های آنجا پخش میشود و من خیلی خوشحال و هیجان زده شدم. دوستم گفت حمیدرضا اینکه آهنگه توا! به من حس پرواز دست داد و آنجا بود که متوجه شدم آهنگ هایم به گوش مردم رسیده و صدایم را دوست دارند.

کارنامه هنری حمیدرضا قربانی

همکاری های بین المللی با : شی واتسون، پیتربالتس،  جویی جوردیسون،  جیسون گوفورث،  کلاوس لوچس،  جنی تاتور،  سارا ربکا، الا هارت و...

آلبوم‌های جهانی

آلبوم آوازهای امید و صلح

آلبوم عشق کافیست 

آلبوم زندگی ادامه‌ دارد 

تک آهنگ‌ها

تصور میکنم هستی ( با همراهی بهرام ابراهیمی)

بهار

پازل

اما چشمات

بهانه «با همراهی جوردیسون»

قلب سادم

پیله کردم 

روزهای بد

روزهای دلتنگی 

بخاطر عشق

رابطه

زمین گرده

رفتن

حواسم هست

جشن عروسیت

سین

بازیچه بودم

ناجی ترانه هام

و ...

حمیدرضا قربانی در اینستاگرام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نشر آثار حمیدرضا قربانی

شرکت حمیدرضا قربانی یک استودیو ضبط موسیقی و رکورد لیبل است که در جهت ارتقا سطح موسیقی ایران در سطوح جهانی فعالیت دارد. این شرکت تولید کننده آثار مهم و متعددی برای خوانندگان ایرانی و خارجی، کمپانی ها و رادیو و تلویزیون های مطرح جهان بوده است و سوابق درخشانی دارد.

منتشر شده در سرویس:

موسیقی