اطلاعات تماس
  • 094260*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212227858025522
در دسترس نیست

پرداخت قسطی حق وکلا

پرداخت قسطی حق وکلا

کد: 140212227858025522

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از سجاوا می توانید وام بدون نیاز به ضامن برای گرفتن وکیل قسطی دریافت کنید.

پرداخت قسطی حق وکلا
پرداخت قسطی حق وکلا

وب سایت و اپلیکیشن سجاوا بسیاری از خدمات حقوقی را به صورت آنلاین و اینترنتی به کاربران خود ارائه میکند. از آنجایی که ما در عصر ارتباطات و اینترنتی زندگی می کنیم دیگر لازم نیست برای بسیاری از کارها به صورت حضوری از خدمات استفاده کنیم و می توانید خیلی از کارهایی را که در به طور مجازی و با قیمت و هزینه ای کم انجام دهیم.
هدف اصلی سجاوا فراهم آوردن بستری است که در آن خدمات حقوقی و قضایی تا جای ممکن به صورت اینترنتی انجام گیرد. آنلاین کردن این کارهای مزایایی زیادی دارد که یکی از آنها کم کردن هزینه ها و جلوگیری از رفت و آمد های بیهوده میباشد. 

خدمات اصلی سجاوا
مشاوره تلفنی: کاربران می توانند از بین صدها مشاور متخصص که با سجاوا همکاری می کنند مشاوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه مشکلات و مسائل حقوقی خود را حل و فصل نمایند. 

خدمات نگارش متون: در بسیاری از فرآیندهای حقوقی و قضایی نیاز است متونی استاندارد آماده و تحویل مراجع ذیربط گردد مانند شکوائیه، اظهارنامه، لایحه، قرار داد و غیره. تنظیم و نگارش این متون نیاز به تخصص و تجربه دارد و افرادی عادی و کسانی که سواد حقوقی ندارند نمی توانند از عهده نگارش آنها بر بیایند. در سجاوا با پرداخت هزینه ای اندک میتواند برای پرونده خود سفارش نگارش متون حقوقی داده و آنها را در اسرع وقت تحویل بگیرید 

اخذ وکیل: در بسیاری از موارد نیاز است تا یک وکیل کل فرآیند دادرسی و قضایی را در کنار شما سپری کندو وکلا با تجربه سجاوا با قیمت ها و حق الزحمه های بسیار مناسب برای طی این مسیر پر و پیچ و خم در کنار شما هستند.

خدمات جانبی سجاوا

آدرس و لوکیشن اماکن قضایی و انتظامی: مشخصات جغرافیایی و آدرس و لوکیشن تمام اماکن و مکان هایی که ارتباطی با دادگاه ها  و اماکن انتظامی و نظارتی دارند در سامانه سجاوا گردآوری و به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است. 

محاسبات: با استفاده از ابزار های رایگان و بدون محدودیت می توانید کلیه محاسباتی که برای امور قضایی خود نیاز دارید را به راحتی محاسبه کنید. این ابزار های شامل محاسبه تاخیر تادیه، محاسبه مهریه، محاسبه ارث، محاسبه دیه و دیگر موارد است

اظهارنامه هوشمند: سیستم هوشمند سجاو قابلیتی را فراهمی آمرده است تا با صرف هزینه ای بسیار ناچیز و با پاسخ به چند سوال در ثانیه ای بتوانید اظهارنامه برای خود تولید و دانلود کنید. این اظهارنامه های هوشمند شامل مطالبه وجه، مطالبه نفقه، استرداد لاشه چک، دعوت به تمکین و دیگر موارد است برای مشاهده لیست کامل اظهارنامه های هوشمند به اپلیکیشن سجاوا مراجعه کنید. 

اجاره سند و وثیقه: اگر نیاز به سند و وثیقه دارید می توانید در سجاوا درخواست خود را مطرح کرده تا بسته به پرونده شما از میان کسانی که سند خود را برای اجاره نزد ما سپرده اند موردی را پیدا کرده و برای شما اجازه کنیم.

پرداخت قسطی حق الوکاله
خدمت منحصر به فردی که سجاوا به کاربران خود ارائه می دهد اعطا وام برای پرداخت حق الوکاله است. 
کاربران می توانند بدون مراجعه حضوری و بدون نیاز به ضامن تا صد و بیست میلیون تومان وام 18 درصد از سجاوا گرفته و هزینه وکیل را به صورت قسطی پرداخت نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سجاوا

سامانه جامع وکلای ایران (سجاوا) پلتفرمی است که کلیه خدمات حقوقی را به صورت آنلاین و با قیمت مناسب در اختیار همه ی افراد قرار می دهد. خدمات سجاوا شامل مشاوره صوتی، نگارش متون حقوقی، اخذ وکیل، محاسبات مربوط به مسائل حقوقی و قضایی، آماده اضهارنامه به صورت اتوماتیک می باشد. یکی از خدمات متمایز سجاوا اعطا وام برای تامین هزینه وکلا است.

اطلاعات تماس
  • 094260*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون