اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212237860224065
در دسترس نیست

مهاجرت به کانادا با مدرک فنی و حرفه ای امکان پذیر است؟

کد: 140212237860224065

، تهران , (اخبار رسمی): آیا مهاجرت به کانادا با مدرک فنی و حرفه ای، امکان‌پذیر است؟ بلی امکان‌پذیر است و برای این منظور چند روش وجود دارد

مهاجرت به کانادا با مدرک فنی و حرفه ای امکان پذیر است؟
مدرک فنی و حرفه ای برای مهاجرت معتبر است

مهاجرت به کانادا با داشتن مدرک فنی و حرفه ای، نوعی مهاجرت کاری محسوب می‌شود. مدرک دانشگاه فنی و حرفه ای به اندازه کافی معتبر است و در کشورهای دیگر قابل پذیرش است.

مهاجرت به کانادا با داشتن مدرک فنی و حرفه ای، نوعی مهاجرت کاری محسوب می‌شود. مدرک دانشگاه فنی و حرفه ای به اندازه کافی معتبر است و در کشورهای دیگر قابل پذیرش است.

با داشتن مدرک فنی و حرفه ای، چند روش برای مهاجرت به کانادا وجود دارد:

1. سیستم اکسپرس انتری (Express Entry)

در این روش، شما باید پروفایل خود را در سیستم اکسپرس انتری ایجاد کنید و امتیاز خود را بر اساس معیارهای مختلف مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت های زبانی و تمکن مالی محاسبه کنید. اگر امتیاز شما به حد نصاب برسد، می توانید برای دریافت دعوتنامه جهت اقامت دائم کانادا (ITA) اقدام کنید.
2. برنامه اسکیل ورکر فدرال (Federal Skilled Worker Program - FSWP):
این برنامه برای افراد ماهر در مشاغل حوزه فنی و حرفه ای طراحی شده است که به دنبال مهاجرت به کانادا به عنوان اقامت دائم هستند. برای واجد شرایط بودن در این برنامه، باید شرایط زیر را داشته باشید:
مدرک فنی و حرفه ای معتبر: مدرک شما باید توسط یک موسسه آموزشی معتبر در کانادا یا کشور مبدا شما صادر شده باشد.
سابقه کار: شما باید حداقل دو سال سابقه کار تمام وقت در شغل مرتبط با مدرک خود در طول پنج سال گذشته داشته باشید.
آزمون زبان: شما باید در آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی نمره قبولی کسب کنید.
گواهی احراز صلاحیت: در برخی از مشاغل، شما باید گواهی احراز صلاحیت از یک مرجع ذیصلاح در کانادا را دریافت کنید.

شرایط مهاجرت به کانادا با مدرک فنی و حرفه ای

سن: متقاضیان باید بین 18 تا 40 سال سن داشته باشند.
تحصیلات: حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز دیپلم فنی و حرفه ای است.
سابقه کار: حداقل دو سال سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی در پنج سال گذشته.
مهارت های زبانی: نمره قبولی در آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی.
تمکن مالی: اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده تان در کانادا.

نکاتی برای افزایش شانس موفقیت

انتخاب شغل مناسب: شغل شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا (NOC) باشد.
کسب مهارت های زبانی: نمره زبان شما نقش مهمی در امتیاز شما در سیستم اکسپرس انتری دارد.
کسب سابقه کار مرتبط: سابقه کار در کانادا امتیاز شما را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.
دریافت گواهی احراز صلاحیت: دریافت گواهی احراز صلاحیت از یک مرجع ذیصلاح در کانادا، شانس شما برای دریافت ITA را افزایش می دهد.

2. جاب آفر کانادا

جاب آفر به معنای پیشنهاد شغلی است که شما از یک کارفرمای کانادایی دریافت می‌کنید. به این معنی که یک کمپانی یا یک شرکت یا کارگاه واقع در کانادا، به تخصص و مهارت شما برای کار نیاز دارد و به همین منظور به شما جاب آفر یا پیشنهاد کار می‌دهد و در نهایت شما را استخدام می‌کند. در این میان افرادی که مدرک دانشگاه فنی و حرفه ای را دارند، از شانس بیشتری برای استخدام شدن برخوردار هستند.

پیدا کردن شغل و کارفرمای مناسب و اثبات توانایی ها و ارسال مدارک و مذاکره با کارفرماهای کانادایی و درنهایت دریافت جاب آفر و ویزا و اقامت کاری کانادا، روندی است که باید طی کنید.

3. اقامت کانادا از طریق استارتاپ ویزا

برای دریافت اقامت کانادا از طریق استارتاپ ویزا که امروزه بسیار پرطرفدار و یکی از بهترین روش های مهاجرت به کاناداست، ابتدا باید یک طرح و ایده استارتاپی داشته باشید. سپس باید یک تیم استارتاپی تشکیل دهید. مرحله بعد این است که باید طرح و تیم شما، شرایط مناسب برای پذیرفته شدن در کانادا را داشته باشد. یکی از این شروط مدرک و میزان تحصیلات افراد تیم است که در اینجا هم با داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای، می‌توانید در سطح استاندارد کانادایی قرار بگیرید.

منابع مفید:
وب سایت اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC): https://www.canada.ca

وب سایت موسسه مهاجرتی ویزموندو:  www.vismondo.org

موسسات مهاجرتی:
شما می توانید برای دریافت مشاوره و کمک در زمینه مهاجرت به کانادا با مدرک فنی و حرفه ای به موسسات مهاجرتی معتبر مراجعه کنید.

نکته:
شرایط و قوانین مهاجرت به کانادا دائما در حال تغییر است. قبل از اقدام برای مهاجرت، حتماً از آخرین اطلاعات و قوانین مربوط آگاهی پیدا کنید.
از خدمات مشاوران و وکلای مهاجرتی معتبر استفاده کنید تا از بروز مشکلات احتمالی در مسیر مهاجرت خود جلوگیری کنید.
 

 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزموندو | Vismondo

ویزموندو با اعتبار بنیانگذاران شناخته شدۀ خود در صنعت گردشگری، مهاجرت، تجارت و سرمایه گذاری بین المللی، و همچنین با دانستن ماهیت نگرانی های مختلف مشتریان و با آگاهی دقیق از قوانین مهاجرت فعلی کشورها بنا نهاده شد. گروه مهاجرتی ما در سال ۱۳۷۶ با نام آموت سیر تاسیس شد و تا کنون، فعالیت های مختلفی در زمینه های گردشگری، مهاجرت، تجارت و سرمایه گذاری بین المللی و فعالیت های نمایشگاهی داشته است. ویزموندو دارای مجوزهای لازم از ارگان های مرتبط از جمله وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی (MCTH) و اتاق بازرگانی می باشد. Vismondo مشاور کاردانی است که به افراد آرزومند کمک می کند تا با موفقیت، خود را در افق جهانی قرار دهند. Vismondo رویاها را نمی فروشد یا امید کاذب نمی دهد، بلکه گوش می دهد، تجزیه و تحلیل می کند، بهترین راه حل را ارائه می دهد و تا زمانی که به واقعیت تبدیل شود، همراهی می کند. برند ویزموندو به یاری فرآیند سازی علمی و بهره مندی از فناوری روز در ارائه خدمات مهاجرتی مانند کاریابی، پذیرش تحصیلی، راه‌اندازی و یا خرید کسب و کار بین المللی، خرید ملک و سرمایه گذاری، اخذ اقامت دائم و خدمات ویزا همیشه به دنبال رضایتمندی بلند مدت مشتریان و حفظ آنها به عنوان اولویت اول خود می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون